Mierne komplikácie

350 16 0
                                    

Nedeľa. Krásne slnečné ráno. Dnes sa má konať turnaj v metloballe. Zároveň sa teším ale aj nie. Keďže som rozhádaná ja s Dracom a Harrym a Harry s Dracom tak je to trocha komplikované. Po vychystaní sme šli všetci na raňajky. Vôbec som si nevšímala Harryho aj keď sme išli spolu v skupinke. Radšej som sa posadila vedľa Hermioni a Elis. Do sály začali prichádzať detská zo Slizolinu. Keď som uvidela Draca sklonila som zrak. Zahliadla som však ako po mne pozerá. Keď už všetky odbory zo školy boli usadená za stolom začalo sa jesť.

Bolo už skoro 10 tak som sa musela pobrať vychystať sa. Ako som sa obliekala a malovala priletela mi do izby papierová labuť. Na labuti bolo napísané meno, ale ja som sa nezaujímala kto to poslal proste som ju roztrhala kúzlom. Viem bolo to odo mňa zlé ale nepotrebujem počúvať ich ospravedlnenie. Boli by to zasa len prázdne slová. Keďže nie som moc zručný tip na maľovanie tak som si musela zavolať Elis.

-Bože Lili ty si fakt láva na maľovanie.
-Ja viem a preto by som bola rada keby si ma namaľovala ty.
-Ja ťa namaľujem s veľkou radosťou, neboj sa ešte po tebe všetci budú pozerať.
-Zas ale aby to bolo primerané k môjmu veku dobre.
-Čo sa bojíš budeš namaľovaná ako pravá pätnástka.
-No dobre len už začni lebo to nestihneme !!

Keď už som bola hotová pozerala som sa na seba do zrkadla. „Aaaaa ďakujem je to fakt krásne". „ Ja viem veď ťa maľoval profesionál".
Už som si len oblieka oblečenie ktoré som mala nachystané na fandenia.

Vyšla som z izby už hotová. Pred našou izbou nás už čakali Harry s Ronom. Pozerali na mňa s otvorenými ústami. „Teda Lili dnes ti to naozaj sekne". Povedal Ron a chytil má okolo pliec. Takto sme šli s Ronom až dolu do velkej sály. Tam sa metloballisti pripravovali na zápas. Ako sme šli medzi sltolami každý odbor na mňa pozeral. Už som iba počula ako si šepkajú. Trošku som sa začervenala. S Ronom sme si sadli na miesto a ja som zatiaľ rozprávala s Herm a Elis.

Keď už bol čas západu všestky odbory sme sa postavili a zamierili sme si to na ihrisko. Hral Chrabromil proti Slizolinu. Ja som mohla len dúfať, že si Draco s Harrym nebudú na ihrisku robiť naschváli. Všetci sme už boli na tribúnach. Ešte pred zápasom som Ronovi popriala veľa šťastia. Na ihrisko prišla profesorka Hoochová a celé to odštartovala.

Zápas sme si užívali do tej doby kým Draco nezačal búrať do Harryho. Dúfala som že sa na tom ihrisku nepozabíjajú. No Draco do Harryho buchol až príliš a on spadol z metly. Padal niekoľko metrov. Zápas sa prerušil a všetci sme šokovaný pozerali čo sa práve stalo. Harryho odviedli na ošetrovňu. Utekala som za ním celá bez seba či je v poriadku.

Keď ho ošetrovatelka Pomfreyová ošetrila vbehla som na ošetrovňu ja. Sadla som si za Harrym a chytila som ho za ruku. Zašepkal moje meno a ja som ho pohladila po vlasoch. Prišlo mi ho ľúto a bola som veľmi nahnevaná na Draca. Toto bola posledná kvapka. Znova som pohladila Harryho a zrýchleným krokom som si to namierila za Dracom.

Našla som ho v Slizolinskej klubovni. Vošla som dovnútra. Keď ma zbadal pozdvihla som ruku a ukazovákom som ho volala k sebe. Chytila som ho za ruku a naštvaná som ho vyviedla von z klubovne.

-Prečo si to spravil Draco ?!
-Čo konkrétne som spravil ?
-Ešte sa blbo pýtaj !
-Naozaj neviem čo som spravil skús ma o tom poinformovať.
-Toto nemyslíš vážne !
-Áno myslím.
-Zrazil si Harryho z metli a ešte sa tváriš ako by sa nič nestalo !
-Lili ukludni sa je to len hra.
-Lenže viem že ty si to spravil naschval aby si ublížil Harrymu !
-Toto si o mne naozaj myslíš ?

Nič som mu na to nepovedala a začala som ho bit do pliec. Začal sa brániť. Chytil mi obidve ruky pritiahol si ma k sebe a pozrel sa mi do očí. Následne ma pobozkal a ja som ostala prekvapená. Bozk som mu opetovala. Bozkávali sme sa asi minútu, ale prerušil nás jeden chlapec zo Slizolinu. Draco bol naštvaný. Spýtal sa ho čo chce, oznámil mu že ho volá profesorka McGonagalová. Pozrel na neho otrávenými pohľadom a odišli. Ako odchádzal obzrel sa za mnou a žmurkol na mňa.

Ja som sa usmiala a začervenala som sa. Hnev ma prešiel a ja som si uvedomila že k Dracovi začínam niečo cítiť. Mala som asi 1000 motýľov v bruchu. Šla som do izby sa prezliecť. Bolo to ale dosť komplikované keďže ja som mala city k Dracovi a nie k Harrymu. Nechcela som raniť Harryho pretože som ho mala veľmi rada. Vedela som však že chcem Draca.

Prezliekla som sa do niečoho pohodlného a ľahla som si na posteľ a začala čítať svoju obľúbenú knihu. Prečítala som si pár kapitól, ale potom sme sa pobrali na obed. Náš
riadite Dumbledore nám oznámil a teraz ho citujem "Milý žiaci viem že dnešný metloball nedopadol najlepšie to však neznamená že dnešné hry sú zrušené" takže dobrá správa je to že zápas bude pokračovať asi o dve hodiny.

Po obede som sa musela ZASA prezliecť do fandiaceho. No ešte pred zápasom som zašla za Harrym. Keď som ho videla ležať na posteli celého doráňaného zasa mi ho prišlo ľúto. Posadila som sa vedľa neho a spustila som.

-Harry cítiš sa už lepšie ?
-Trocha áno ďakujem za opýtanie Lili.
-No vieš prišla som ohľadom jednej veci.
-Áno ? Ohľadom akej ?
-Týka sa to témy Draco.
-Nie..Lili nie teraz nemám náladu sa bavit o Malfoyovi.
-Ja viem ale...
-Porozprávame sa keď mi bude lepšie ty si choď teraz užiť pokračovanie zápasu.
-Dobre prídem za tebou po zápase.

Šla som smerom na tribúnu. Po ceste som stretla Draca. Okolo nás bolo strašne veľa detí
s ostatných odborov. Keď ma uvidel zastavil sa počkal si na mňa a pritiahol si ma ku sebe. Znova ma pobozkal. Všetci na nás pozerali. Po puse sa mi zadíval do očí a dal mi ďalšiu tentokrát už malú pusu. Ponáhľal sa na zápas a ja som mu ešte stihla zakričať veľa šťastia.

SLIZOLIN VYHRAL !!!!! Bola som šťastná aj za Draca. Chytil zlatú strelu. Ako ju držal nad hlavou a výťazne kričal zbadal ma v hľadisku a poslal mi pusu. Poslala som mu ju späť.

 Poslala som mu ju späť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Lili a jej prvý rok na RokforteWhere stories live. Discover now