Malfoy

494 19 2
                                    

Dnešok začal veľmi čudne. Prvá hodina prebiehala veľmi v pohode. No ale na tej druhej som sa moc príjemné necítila, pretože na tej druhej bol aj Malfoy. Stále po mne pokukoval jedným okom asi si myslel, že ho nevidím, ale mne stačili tie jeho úškrny jeho kamarátov a jeho samotného. Ja som sedela v prvej lavici a on vo vedľajšom rade tak dve lavice za mnou. Za mnou sedela Hermiona takže mi všetko povedala čo sa o mne bavili, ale aj ako sa na mňa pozerali. Keď skončila hodina vyletela som z triedy tryskom a zamierila som si to rovno do izby. Prišla za mnou šokovaná Hermiona a Elis. „Prečo si tak utekala z triedy stalo sa snáď niečo ?".

„Nie len som nechcela aby sa na mna Draco Malfoy zasa pozeral a uškŕňal" povedala som celá zadýchaná. Hermiona a Elis si sadli za mnou každá na jednu stranu a objali ma. „ Toho si nevšímaj on je drzáň" povedala Hermiona starostlivo a pozrela sa na mňa milým pohľadom. Som rada že sme sa spoznali s Hermionou aspoň mám novú dobrú kamarátku.

Naše klasické podvečer sme trávili na školskom dvore. Ako sme tak sedeli a rozprávali sa tak za mnou pribehol jeden z Malfoyovích kamarátov. „Toto ti posiela Draco". Podal mi malú obálku. Poďakovala som mu a vrátila som sa späť za kamarátmi. „Ľudia zavolal si ma jeden z tých Malfojákov a dal mi toto"Podala som obálku Hermione a Elis. „ Na tej obálke sa píše že to máš čítať v súkromí" povedala Hermiona a Elis dvojhlasne.

Po našom klasickom večeri na školskom dvore sme sa všetci vybrali do izieb. V strede schodišťa ma však zastavil mamin telefonát. U nás doma bola ešte moja starká. Mamin telefónát mi oznámil, že starká umrela. Vedela som že už je stará ale nepočítala som s tým že zomrie v priebehu toho ako ja budem na škole. Zápätí som sa rozplakala. „Pre Boha Lili čo sa stalo" spýtala sa má Elis. „ Nič poviem ti to potom teraz potrebujem byť chvíľu sama" odpovedala som Elis a poslala som ich všetkých do izby aby sa o mňa nebáli. S plačom som sa rozbehla dolu schodmi. Vybehla som von na školský dvor a namierila som si to na most.

Sadla som si do stredu mosta a stále som plakala. Na môj divu išiel okolo Malfoy.
Malfoy
Šiel som sa len tak prejsť ako to robím každý večer. Prechádzal som akurát po moste, ale v tom som započul niekoho vzlykanie. Ako som sa k tej osobe približoval tak som začal rozpoznávať črty tej osoby. Bola to Lili. Sadol som si k nej a medzi nami zavládla minúta ticha. Po tej dlhej a nekonečnej minúte som sa jej spýtal prečo plače.
Lili
Draco si prisadól ku mne. Nemohla som mu nič povedať cez moje vzliky. Tak som len ďalej plakala a plakala. Po dlhej minúte sa ma spýtal prečo plačem. Keď som mu povedala dôvod môjho plaču objal ma.
Malfoy
Nezaujímal som sa o Lili iba preto že sa mi páčila, ale bolo to veľmi zaujímavé dievča. Potom čo som ju objal snažil som sa ju nejako odreagovať. A tak som sa jej spýtal „Prečítala si si už ten list ?".
Lili
Áno viem že ma chcel iba nejako odreagovať, ale ja som v tej chvíli nevedela myslieť na nič iné len na to ako mi zomrela moja milovaná starká. „Ako sa ma môžeš na niečo také vôbec opýtať v takejto situácii ?!" skríkla som na neho a pozrela som sa naňho uplakanými očami.

                                     Malfoy
V tom ako na mňa začala kričať som ju chytil a znova pevno objal. Plakala mi v náručí a ja som ju utešoval.

Ako ma tak objímal a ja som plakala začala som si vspomínať na čas. „Preboha koľko je hodín ?!". Pozrela som sa na mobily ten ukazoval 23:03. „ Bože môj to už je toľko hodín už som mala byť dávno na izbe". Rýchlo som sa zodvihla a utekala do izby. Samozrejem všetci spali. Ja som sa ešte rýchlo umyla a potom som si smutno sadla na posteľ a pozerala na Dracov list. "ČÍTAJ V SÚKROMÍ PROSÍM". Po otvorení toho listu som bola prekvapená písalo sa tam:
               Ahoj Lili ! Nechcem aby si mala
             O mne nejakú zlú mienku tak som
                Sa rozhodol ti to takto napísať.
                Bol by som rád keby sa somnou
              Stretneš zajtra večer na školskom
                         Dvore pod stromom
                                    Malfoy.

Po prečítaní toho listu som si uvedomila že som ho nechala samého na moste. Cítila som sa zle že som ho tam len tak nechala. Bola som už ale veľmi vyčerpaná na to, aby som sa vydala ho hľadať po škole a uistila sa, že je v poriadku. Ľahla som si a zaspávala som so slzami v očiach.

Lili a jej prvý rok na RokforteWo Geschichten leben. Entdecke jetzt