Vitaj Rokford

595 17 0
                                    

Na druhý deň sme vstávali všetci skoro. Museli sme naložiť všetky veci do auta a zmestiť sa tam ešte my piati. Na vlakovej stanici ma už mala čakať Elis. Hneď ako sme zaparkovali tak som ju videla stáť pred hlavnými dverami spolu s jej rodičmi. Teraz sme museli presunúť všetky naše veci k nástupištiu. Verte mi tých kufrov bolo naozaj dosť. Keď sme prišli k nastupištiu 9a3/4 tak nám rodičia pomohli naložiť kufre do vlaku. My s Elis a Kevinom sme boli v miernom šoku z toho ako sa treba dostať na naše nástupište.

Zomlelo sa to tak rýchlo, že som ani nestihla zaregistrovať ako som sa rozlúčila s rodičmi a sestrou, stihla som si nájsť svoje miesto vo vlaku. Bola to veľmi dlhá cesta no nás s Elis najviac pobavila a zároveň potešila postaršia pani čo behala po vlaku s vozíkom so sladkosťami. Nezaháľái sme a hneď sme si kúpili čokolády. Bolo mi divné že si celú cestu si k nám nikto neprisadól, ale aspoň sme mali spolu s Elis kopu času sami na seba. Po hodine a pól Elis stihla zaspať, ale mne sa chcelo strašne na záchod tak som sa postavila a zamierila som si to smerom na WC. V uličke som stretla veľmi milé, šikovné a talentované dievča s hnedými kučeravími vlasmi a útlou postavou. Volalo sa Hermiona. Spýtala som sa jej či by si k nám neprisadla. Odmietla. Povedala že sedí už s Harrym a Ronom. Pri odchode zo záchodu sme sa ešte chvíľu rozprávali a pri mieste, kde som osedela sme sa rozlúčili a ja som si išla sadnúť zasa za Elis. Ani netušila že som odišla. Spala ako zarezaná a ja som mala chvíľu pokoj od jej rečí o chlapcoch a makeupe. Po pól hodine sa zobudila a porozprávala som jej o tom koho som spoznala. „Dúfam že má nevimeníš za niaku Hermionu ?!" povedala Elis ustráchane. „Samozrejme že nie ty moja čarodejníčka" povedala som jej s úsmevom na tvári.

O hodinu sme konečne dorazili na Rokfort. Teraz nás čakala veľká drina vyloženie našich kufrov. Na pomoc sa nám ponúkol šikovný ryšaví chlapec. Spolu s ním aj druhý chlapec s hnedými vlasmi, okuliarmi a jazvov na čele. V tom k nám pribehla ešte Hermiona a predstavila nám tých dvoch milých chlapcov. „Ták Lili toto je Ron a Harry" povedala Hermiona. „Ja by som ti zasa veľmi rada predstavila svoju naj kamarátku Elis" povedala som milo a ukázala som na Elis. Chlapci nám pomohli s kuframi. Pobrali sme sa všetci do veľkej sály. Zhrniem to. Chvála bohu som ja a Elis skončili v Chrabromile, Kevin tak isto. Chvíľku sme sa ešte "spoznávali". Už bolo dosť neskoro tak sme sa len všetci piati rozlúčili a vybrali sme sa smerom k našim izbám. Elis, Hermiona a ja sme mali izbu spolu pretože dievčatá a chlapci spolu byť predsa nemôžu. Ron a Harry boli spolu s nijakými chlapcami na izbe. My sme si pomali vybalili, umyli sa a šli spať.
Druhý deň ráno...
S Elis a Hermionu sme vstali asi o 7:00. Chlapci nám už nedočkavo vyklopkávali na dvere no my sme ich poslali preč, že ešte nie sme oblečené. Naša prvá hodina prebiehala celkom v pohode. Detaili tu rozoberatm nebudem. Po našej prvej hodine sme sa vybrali na školský dvor a tam si sadli a rozprávali sa. Harryho začal provokovať nejaký chlapec s drzou povahou. „ Pozrime sa slávny Potter". Povedal ten blonďavý a drzý chlapec. „Malfoy" povedal Harry. „Draco Malfoy lepšie povedané". Keď už som vedela jeho meno tak som vedela, že to bude jeden z tých chlapcov čo bude do nás celý rok rýpať. Zastala som si Harryho a povedala som mu „ Čo keby si radšej odpálil Malfoy". Pozrel sa na mňa spolu so svojimi kamarátmi a povedal „uuuuuh drsné dnievča to sa mi páči". Zasmial sa a odišiel.

Bola som dosť rozrušená z toho drzého Malfoya. Potom som si však z toho už nerobila ťažkú hlavu. Po skončení celého vyučovania sme sa zasa vybrali na školský dvor. Tak sme sa chvíľu rozprávali zoznamovali sme sa, ale potom nás zasa vyrušil Malfoy. „ Môžme sa pridať k vášmu trápnemu spolku športov ?". Uškrnúl sa. Keďže som ten typ človeka čo si nenechal len tak niečo páčiť tak som sa samozrejme ozvala... „Čo keby si bol radšej ticho a nechal nás napokoji hm ?!". Znova sa pozrel na mňa tým svojím pohľadom a usmial sa. „Ako sa voláš ?" spýtal sa ma. „Lili..Lili Forbsová" odpovedala som mu nepríjemným tónom. Odmerala si ma pohľadom zhora dolu a pousmial sa. „Poďme chalani necháme túto drzú a odvážnu dievčinu nech sa tu ďalej zábava so šprtmi" zasmial sa a pobral sa aj so svojimi kamarátmi preč. „ Čo to do riti malo znamenať ?!" spýtala sa nepríjemným a nahnevaný hlasom Elis. Všetci sme sa pozreli na ňu a len sme sa zasmiali pretože nám to všetkým prišlo vtipné ako som ho ja dokázala poslať hlboko niekam. „ Očividne sa mu páčiš Lili !" povedala Hermiona s miernym úsmevom na tvári a pozrela sa na mňa. Ja som sa pozrela na ňu s takým výrazom, že či jej náhodou nešibe.

Pomaly sa začalo stmievať tak sme sa každý vybrali do svojich izieb. Elis sa vybrala do sprchy a my sme sa s Hermionou zatiaľ porozprávali. „Malfoy má na také dievčatá ako si ty slabosť páči sa mu keď je dievča drzé a nenechá sa ním odradiť" povedala Hermiona s dosť vážnym hlasom a ja som sa na ňu zasa zatvárila s takým pohľadom či je náhodou zasa nešibe. „ No to určite už len Malfoy" povedala som Hemione so smiechom na tvári. Ona sa na mňa pozrela a začala sa smiať so mnou. Medzitým Elis vyšla zo sprchy a pozerala na nás ako sa obidve smejeme na posteli div, že sa nepočuráme. „No dobre dosť bolo srandy" povedala som a pozrela sa na obe dievčatá. Tak sme sa prezliekli do pyžama a lahli sme si spať.

Ráno som sa zobudila na veľmi divný sen. Tak klasicky čo spravíte keď sa hneď zobudíte na zlý sen ? No pozriete sa na budík a ja som spravila presne to isté. Môj telefón mi ukazoval že sú 2 h ráno. Bol to veľmi zvláštny sen, pretože sa mi snívalo o tom ako som s Malfoyom naháňala záhradných škriatkov. No tak ak vám tento sen nepríde divný čo mne teda príde tak ja už potom neviem.

Keďže som bola veľmi unavená tak som si znova ľahla spať. Ráno sme sa zobudili zasa o 7 na vyklopkávanie dverí chalanov. Neviem čo majú za potrebu nás stále budiť na zvuk klopania dverí ale tak aspoň máme svojho vlastného kohúta.

 Neviem čo majú za potrebu nás stále budiť na zvuk klopania dverí ale tak aspoň máme svojho vlastného kohúta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Lili a jej prvý rok na RokforteWhere stories live. Discover now