Smútok v šťastí

444 18 0
                                    

Aaaah další deň školy. Pomyslela som si keď som sa zobudila. Hneď som si vspomenula na starkú. Keď som sa posadila videla som že dievčatá nie sú v posteliach. Pozrela som sa na mobil a tam ukazovalo 10:00. „Preboha živého" zlríkla som na celú izbu div že ma nebolo počuť na chodbu. Rýchlo som sa obliekla a umyla zuby. Schmatla som tašku a utekala na hodinu. Keď som dobehla na našu hodinu ospravedlnila som sa profesorovi a sadla som si. Ako som tak kráčala k ľavici Draco na mňa pokukoval.

Celú hodinu som dávala pozor a snažila som si nevšímať Draca ako na mňa pozerá a hypnotizuje ma pohľadom. Zrazu z ničoho nič mi na ľavici pristála papierová labuť. Otvorila som ju a v nej sa písalo... "PRÍDEŠ DNES ?".

Nemala som chuť a ani náladu mu teraz na to odpovedať tak som počkala do konca hodiny

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Nemala som chuť a ani náladu mu teraz na to odpovedať tak som počkala do konca hodiny. Po zazvonení zvončeku si ma Draco zastavil na chodbe. „Ahoj prídeš dnes na školský dvor ?". Spýtal sa ma a pozrel na mňa so psími očami. Súhlasne som prikývla a vybrala som sa zasa k smerom k izbe. Následne na to ako som za sebou zabuchla dvere do izby prišli aj Elis s Hermionou. „Prečo ste má nezobudili ?!". Zkríkla som na ne a nahnevano som na ne pozrela. „Chceli sme ťa nechať spať vedeli sme že si smutná tak sme si mysleli že bude lepšie ak sa dnes vyspíš". Povedala Elis a ja som ju následne na to objala a poďakovala som jej za to že ju mám.

Niekoľko minút som rozprávala o tom čo sa vlastne včera stalo. Porozprávala som im o starkej, ale aj o tom čo sa stalo na moste. Keďže Hermiona poznala Draca dlhšie zarazila sa. „ Netušila som že Draco je v skutočnosti tak milí" povedala Hermiona so zamyslením výrazom. Dievčatá sa potom pobrali preč. Našli si nejakú voľnočasovú aktivitu. Ja som si zatiaľ na chvíľu ľahla pretože som bola úplne mimo. Zobudila som sa akurát včas. Horko ťažko som sa postavila z postele no nakoniec som to zvládla. Prezliekla som sa do niečoho normálneho pretože som zaspala ešte v školskej uniforme. Pomaly som sa vybrala na školský dvor.

Tam už ma čakal Draco. Nedočkavo na mňa čakal pod stromom. Keď ma zbadal ako keby sa rozžiaril. Celý nadšený pribehol ku mne. „Som rád že si prišla už som ani nedúfal". Bola som veľmi zvedavá čo vlastne odo mňa chce a tak som mu povedala nech už si radšej sadneme po ten strom. Vybavili na mňa to, že som ho zaujala svojím mierne drzým chovaním a tým ako som ho dokázala poslať niekam. Pár minút sme sa ešte rozprávali. Ja už som bola na odchode keď v tom ma chytil za ruku a nesmelo ma pobozkal. Ja celá v šoku čo sa tu práve stalo som len tak nemo stála a pozerala na neho.

Teraz som nevedela či sa viac hanbý on alebo ja. Preto som mu iba poďakovala za večer a odišla do izby. Hneď ako som prekročila prach svojej izby tak na mňa vyhŕkli dievčatá. „No čo ako to dopadlo rozprávaj čo sa stalo ?!. Boli celé nedočkavé tak som im povedala čo sa stalo. Nemo pozerali na mňa s otvorenými ústami. „Tak ty si sa bozkávala s Malfoyom heeej ?!". Povedala Elis s malým úškrnkomo na tvári.

„Hej som rada že to aspoň niekto berie s humorom" odpovedala som otrávene Elis. Elis sa mi ospravedlnila a potom už sme to nejak neriešili a šli sme sa pripraviť na spánok.

Ráno:
Dnešné ráno prebiehalo celkom v pohode. Nám trom prišlo divné že nám chlapci zasa neklopali na dvere. S dievčatami sme sa pobrali na prvú hodinu. Na hodinu však nedorazil Draco. Sadla som si do lavice a obzerala som sa či ho náhodou nezahliadnem. Chcel som spraviť hlúpu vec a vedela som že za to dostanem asi vynadané od profesorky, ale tak... „Pani profesorka mohla by som ísť na záchod ?". Toto bola moja zámienka na to aby som išla hľadať Draca. Zodvihla som sa z lavice a vybehla som z triedy. Ako prvé ma napadlo kde by mohli byť bola jeho izba možno zaspal. Ako som tak dobehla k jeho izbe a opatrne som otvorila dvere a nakukla do vnútra tak tam neból.

Ako ďalšia možnosť ma napadól strom na školskom dvore. Rozbehla som sa smerom k stromu. A videla som tam postavu ktorá sedí a opiera sa o strom. Ako som sa k nej tak približovala začínala som tú postavu rozpoznávať. Bol to Draco. Určite tam zostal sedieť včera večer a zaspal tu. Podišla som k nemu a začala som ho budiť. Hneď ako otvoril oči začal sa mi ospravedlňovať. „Lili prepáč ja...ja neviem čo to somnou včera bolo ja.." prerušila som ho. „To je v poriadku nič sa nestalo len.." teraz ma zasa prerušil on. „ Nie ja chcem len povedať, že už od prvého dňa ako si sem prišla si sa mi veľmi páčila". Zostala som celá v šoku a preto som začala hovoriť ja. „Em to je v por.." prerušil má tým že mi dal znova pusu. Potom sa pozrel na mňa a nasledovalo nekonečných 10 sekúnd.

Medzitým poslal profesorka Hermionu aby ma šľa hľadať. Celý čas nás pozorovala. Pribehla akurát v tú chvíľu keď sme si my s Dracom dali pusu. Videla nás ale nič nám nepovedala. Iba pribehla ku mne a povedala, aby som sa vrátila do triedy, že profesorka sa po mne už zháňa.

Ako som prišla do triedy hneď mi vynadala profesorky Lowerovej ktorá nás učí Herbológiu. Tak som sa len mlčky posadila. Celú hodinu som sa nevedela sústrediť. Stále som myslela len na Draca. Po skončení hodiny som sa vybrala do izby. Na chodbe má však zastavil Harry. Nečakal som že zrovna on. „Počul som že si sa bozkávala s Malfoyom". „Áno..prečo ?". „Jaaaaaa...ja len tak". Nevedela som prečo sa zrovna Harry o toto zaujíma. Nechala som to tak šla som sa radšej učiť do izby. O 10 minút mi niekto zaklopal na dvere. „Ďalej !". Do vnútra vstúpil Harry. „Nepáči sa mi že sa stýkaš s Malfoyom !!" pozrel na mňa vážne a nahnevano. „Nechápem prečo to zrovna teba zaujíma Harry !!". Nechápala som prečo ho to zaujíma a stará sa do toho.

Lili a jej prvý rok na RokforteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang