19.08

3.7K 171 40
                                    

Bir mektuba nasıl başlanır, bilemiyorum. Size nasıl hitap edeceğim hakkında da bir fikrim yok. Sanırım Bay K demeyi tercih edeceğim. Tüm bu süreç içerisinde bu telaffuza maruz kalacağınız için özür dilerim.

Kim olduğumu merak ettiğinizi tahmin ediyorum. Gözlerinize değip geçen insanlardan biriyim sadece. Beni tanıyorsunuz. Aramızda yakın bir uzaklık var.

Şimdi sert bir iskemlenin üzerinde oturmuş, acıyan eklemlerimle ne zaman son bulacağını bilmediğim kelimeleri döküyorum beyaz sayfaya. Çatlak masanın üzerinde bir mum var. Dışarıda değilim, evin içinde de... fakat göğü kaplayan yıldızları görebilecek kadar yakınım karanlığa. Bakın bir yıldız iniyor yeryüzüne. Benden dilek dilememi beklemeyin. Söylesenize, kim veda sırasında kayan bir yıldıza dileğini fısıldar?

Bu vedam size değil, lütfen üzerinize alınmayın. Beni içine sığdıramayan, bir fazlalıkmış gibi hissettiren dünyaya veda ediyorum. Ruhum, kabullenemediği sıradanlık yüzünden ölümü tercih ediyor. Hiçbir şeyin sorumlusu siz değilsiniz, sorunlu olan benim. Gökyüzüne bakınca benim için bir umudun var olduğuna inanmıyorum. Yüreğim uzun zamandır bir heyecan belirtisiyle çarpmıyor. Bedenim ölüme terk edilmişken, ruhum da vuslatı hak etmiyor mu?

Biliyor musunuz, çoğu geceler türlü hayaller kurdum. Bir seferinde beni dudaklarımdan öpmüştünüz. Bir başkasına anlatsam asla inanmazdı. Fakat o an yalnızca bir hayalle sınırlı kalamayacak kadar gerçekti. Ben öyle düşündüğüm sürece, kim bunun bir hayal ya da rüyadan ibaret olduğunu savunabilirdi ki?

Şimdi dünyayı, beni terk ettiği gibi terk edeceğim ve o saatten sonra hayat artık beni değil, yalnızca sizi ilgilendirecek. Kendinizi suçlamamanız gerektiğini söylemiştim. Bu sözlerle sadece sizi kandırabilirim, kendimi değil. Ben aslında yaşamımın son yıllarını size adamıştım ve size adadığım yaşamımı, yine sizin uğrunuzda harcıyorum.

Yine de 'Son isteğin ne' diye sorsalar, bir kere gözlerimin içine bakıp gülümsemenize nazaran okuduğunuz tüm bu yazdıklarımdan beni anlamanızı isterdim. Bir kez olsun elinizi tutma şansım olsaydı, beni anlamanız uğrunda bu fırsatı feda edebilirdim.

Beni anlıyorsunuz, değil mi?

Bugün ölmeye karar vermek için harika bir gün. İlerleyen günlerde yaşadıklarımı sizinle paylaşacağım. Sizi tanıdığım kadar beni tanıyacaksınız. Ölmeden önce yüzümü görmek, kim olduğumu bilmek için can atacaksınız.

Biliyor musunuz Bay K, bana aşık olacaksınız fakat ben o gün hayatta olmayacağım. Uzakta... sizden çok uzaklarda olacağım.

İntihar Mektupları [ Tamamlandı ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin