S239

686 60 10
                                    

Argentina, seminggu kemudian

"Lepas la. Apa lagi yang kau nak?"

Marah Jihyo. Pergelangan tangannya yang merah di perhati.

"Aku cakap baik-baik kau tak nak dengar. Terpaksa la guna kekerasan"

 Terpaksa la guna kekerasan"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kata Jimin.

"Aku dah kata kan aku tak nak tengok muka kau lagi. Kau berambus la. Balik Korea. Kau tak sayang bini ke? Kau tinggal Nancy sorang-sorang"

Jihyo memperlahankan volume suaranya. Dia sedar sekarang dia berada di tempat awam. Jadi ramai orang yang berada disini.

"Asyik-asyik Nancy. Kau jealous ke?"

"Dah tu isteri kau kan? Aku terlalu busy nak jealous dengan kau. Tak ada masa"

Jihyo memeluk tubuhnya. Jealous? Boleh pergi mati la.

"Aku dah suruh Jungkook tolong tengok-tengokkan dia dengan Kylie. Dia dengan anak aku tu okay je"

Kata Jimin. Jihyo sudah mula ketawa sinis.

"Kau tak takut Jungkook tebuk dia sampai rabak? Bila kau balik sana nanti, dia punya dah luas. Hahah"

Jihyo menjeling Jimin sebelum beredar. Tetapi, Jimin sempat menghalangnya.

"Apa kau cakap ni? Kau jangan nak kurang ajar"

"Kau balik korea dan kau akan tahu. Jangan bagitau dorang yang kau nak balik. Nanti 'projek' dorang cancel pulak kalau dorang tahu kau balik"

Jihyo senyum senget dan berlalu pergi. Jihyo ingin ke rumah omma dan appanya untuk mengambil Tae. Seminggu berlalu, dia rindukan anaknya itu.

..

Argentina International Airport

Lelaki itu menarik bagasinya. Dia ada urusan di sini selama sebulan. Urusan berkaitan dengan syarikatnya di China.

Lelaki itu berasa lega kerana Jackson menjaga syarikatnya sementara dia berada di Argentina.

Lelaki itu tersenyum.

"Sir, this is your car key. The red one is your car"

Kata seorang lelaki tua dan menghulurkan kunci kereta kepadanya.

"Thank you"

Setelah memberi ucapan tanda terima kasih, bagasinya ditarik menuju ke kereta. Bagasinya di letakkan di dalam bonet.

Waze di buka dan dia terus menuju ke hotel yang telah di sediakan untuknya.

..

Martin's Hotel

Setelah tiba di lobi hotel, lelaki itu terus ke kaunter untuk mengambil kunci biliknya.

"Hi, Welcome to Martin's Hotel. What can i help you?"

Kata pekerja hotel itu.

"My room key"

"Your name sir?"

Soal pekerja wanita itu.

"CEO Nguyaeth Holding at China"

"Ohh, Sir K—"

"Yes, thats right"

Lelaki itu senyum kepada pekerja itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lelaki itu senyum kepada pekerja itu. Pekerja itu menghulurkan kunci bilik vvip kepadanya.

"Thank you"

..

Rumah Keluarga Jihyo

Jihyo memeluk anaknya. Rindu sangat. Jihyo membeli makanan kegemaran Tae.

"Mummy, nak?"

Tanya Tae. Bibirnya yang comot di lap oleh Jihyo. Jihyo mengeleng kepalanya.

"Mummy...Tae nak jumpa daddy Jimin boleh?"

Soal Tae. Jihyo tergamam. Mark yang berada disitu juga terkedu.

"Daddy Jimin? Wait— Jimin Neutron rumah sebelah ke Park Jimin?"

Soal Mark.

"Park Jimin"

Balas Jihyo. Dia mengeluh kecil.

"Dia ada dekat sini? How?"

Tanya Mark lagi.

"Diala CEO Korea tu. Tak sangka pula aku"

Rambut Tae diusap. Alahai anak, kenapa kau nak jumpa lelaki tak guna tu.

"Lepas makan, kita pergi taman nak?"

Soal Jihyo kepada Tae. Anak kecil itu mengangguk suka.






































































Tbc.

Pregnant By My Bully | Song Jihyo & Park Jimin [C]Where stories live. Discover now