Gözlerimi açtım.
Telefonumdaki saate baktım.
7.30
Tavan siyah ve beyaz.
Yatakta iyice gerildim.
Burnuma tatlı koku doldu.
Sağa döndüm.
Yüzüme çarpan hafif nefese baktım. Harry. Uyurken bile naifti. Dün gece yanına gizlice gelmiştim. Diğerleride uyuyordur eminim.
Beyaz yüzünü avuçlarımın arasına aldım. Hafifçe gözlerimi araları baktı ama geri kapadı. Kafasını göğsüme yerleştirdi.
"Harry? Kimse uyanmadan kalkmam lazım."
Dediğimde sadece hmm sesi aldım.
"Harry?"
Koluna hafifçe dokundum. Yine hmmladı.
"Hayatım? "
Kafasını kaldırdı. uykulu şekilde bana bakmaya başladı.
Çok tatlıydı.
"Kalkmam lazım birtanem."
Deyip saçlarını okşadım.
Kafa salladı.
"Gitmesen olmaz mı?"
Dediğinde tebessüm ettim. Dudaklarını uzunca öpmeye başladım. Karşılık vermeye başladı.
Ancak bu beni tetikliyordu. Giderek şiddetlenmeye başlamıştı.
Karnımın üstüne oturdu. Nefes nefese ona bakıyordum.
Bir anda sarıldı. Kollarımı ona sardım.
"Tamam... şimdi gidebilirsin."
Deyip yana yattı. Gözleri bendeydi.
"Aslında şuan gitmek istemiyorum"
Deyip arkadan sarıldım. Boynuna küçük öpücükler bıraktım.
Sessizce mırıldanmaya başladı.
Elimi özel bölgesinde gezdirdiğimde mırıldanması devam etti.
"Seni istiyorum"
Diye fısırdadı. Sadece dudaklarına yapıştım. Sertçe üstündekileri çıkardım oda aynı şekilde benimkilerden kurtuldu.
Teni bembeyazdı. Her şekilde saftı.
"Şimdi Sessiz olmalısın güzelim"
Kafa salladı. Bir anda hamleyi yaptım ve bağırmaması için dudaklarımı dudaklarında tuttum.
Yavaşça hareket etmeye başladım. Çok yavaşça ama giderek artmaya başlamıştı.
Harry'nin sesi de giderek yumuşuyordu. Yerine artık küçük mırıldanmalar gelmişti.
Nefesi yüzüme çarpıyordu ve ellerimş sırtımda geziyordu.
Hareketim hızlandıkça nefesi hızlıca alıp vermeye başladı. Çok yumuşak ses çıkardı. Sesi Kulağıma doldu.
İşim bitince öylece duruyordum. Sıkıca sarıldım. Gözleri bayık bayık bakıyordu.
"Seni seviyorum "
Diye fısırdadım ve hızla giyindim. Yanağına öpücük bıraktım. Odadan çıktım.
—-
"Günaydın herkese"
Diyen sese kalktım. Niall tepemizde bağırıyordu. Neyseki erkenden gelip yatmıştım buraya.
"Bağırmasan olmazmı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE SUNFLOWERS (larry)
Fiksi Penggemarİnsanlara sorsanız çoğu en güzel duygunun aşk olduğunu söylerler. Hepimiz aşık olmak, aşkımıza karşılık alıp mutlu olmak isteriz. Tarih boyunca insanlığın en kişisel konularından biridir aşk. Mutluluk da getirir acı da ama ne olursa olsun aşık olma...