0.10.0

76 13 17
                                    

Uzun denebilecek bir süredir kreşe gitmiyordum. Jaebum arayıp Mook'un iyi olduğunu haber vermişti. Ve izin aldığımda da çocuklarla kendinin ilgilendiğini biliyordum.

Havaların iyileşmeye başlamasıyla çocuklarla dışarda oyna fikri ise cazip geliyordu.

Bu yüzden üzerime baharlık kıyafetler giymiş durakta bekliyordum. Telefonumun titreşemsiyle elime aldığımda Jaebum'un mesaj attığını gördüm.

Ona geleceğimi haber vermemiştim. Önemli olabileceğini düşünüp mesajları açtım.

Jaebum: Hey! Jackie~

Jaebum: bir kaç gün önce velilerle konuştum.Ve bahar şenliklerinden önce -hazır hava da ısınmışken- çocukları pikniğe götürmeye karar verdik.

Jaebum: şey sen öyle ortamları seversin ve gelmek istersin diye düşündüm.

Jaebum çevrimdışı

Jackson çevrim içi

Jackson yazıyor...

Jackson: Lazım olan bir şey varsa alamamı ister misin?

Jaebum çevrim içi

Jaebum yazıyor...

Jaebum: Hayır, lazım olan bir şey yok.

Jaebum: Lazım olan tek şey sensin* bu mesaj silindi

--------------

Hikayemde bir şeyler düzelirken hayatımda bir şeyler bozuldu. Hep kendime benim erkeklerim (Got7, BTS, Monsta X ...) yeter derken birine tutuldum ve erkeklerim bana yardımcı olamadı.

Yaptığım ufak bir hata yüzünden ki hata bile sayılmaz aramızdaki şey bitti sanırım...

Ben hiç iyi değilim ve ne kadar güçlü olduğumu bilmiyorum... Belki okumazsınız burayı ama birileri bilsin istedim. Birileri ne kadar üzüldüğümü bilsin istedim.

Neyse uzattım baya...

Umarım beğenmişsinizdir. İlerkeyen zamanlarda nasıl olurum bilmiyorum. Bu yüzden yarın kitabı tamamlayıp yayınlayacağım.

Sizi çok seviyorum...



PLAYPEN |JackbumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin