Part.15🚫

12.8K 791 10
                                    

အဆိုးလေးနဲ့ နေတိုင်းလိုလို အတူရှိနေပီ.. ညတိုင်းလိုလို ဖုန်းပြောဖြစ်သည်....ဖုန်းပြောတဲ့အခါကျ ဘယ်သူမှ မချလိုက်ဘူး..ဒီအတိုင်းလေးထားပီ အိပ်ပျော်သွားတတ်သည်...

ကျနော် ကလေးကိုလွန်ခဲ့တဲ့၃လလောက်က ဖွင့်ပြောဖို့ ကြိုးစားခဲ့တယ်..

ဒါပေးမယ့်..ကိုယ့်ကို ပြန်စဉ်စားကြည့်တယ်...
ငါ ကလေးကို တကယ်ရောချစ်နိုင်ရဲ့လာ....
ဒါမှမဟုတ်..
ယမ်းနဲ့ဖြစ်ခဲ့တာတွေးစိတ်ထိခိုက်ပီ...အစားထိုးယုံသပ်သပ်ဘဲလာ...
ကလေးနဲ့ရော တဘဝလုံးစာအတွက် လက်တွဲဖော်အဖြစ် ရွေးချယ်နိုင်မလာ...
ကလေးကို စိတ်ချမ်းသာအောင်ထားနိုင်မလာ...

ကိုယ့်ကို ပြန်မေးနေမိသည်

ကျနော်သေချာတာတခုက...ကျနော်ဆိုတဲ့သူက..လူတစ်ယောက်ကိုလွယ်လွယ်နဲ့ မခင်တတ်သလို...လွယ်လွယ်နဲ့လဲ သံယောဇဉ်မဖြစ်တတ်ဘူး...

အခု ဒီကလေးနဲ့ကျမှ ဘယ်လိုလုပ်ပီ သံယောဇဉ်ဖြစ်သွားတာလဲ..
သူနဲ့အတူရှိနေတဲ့အချိန်မှာ..ကျနော်ရဲ့ အတိတ်ကြောင်းတွေးကို မေ့နိုင်တယ်..

ကိုယ် အရင်က မိန်းကလေးကိုတောင်ရွေးချယ်ထားခဲ့ဖူတာလေး...အခုယောကျ်ားလေးတယောက်ကို ရွေးချယ်ရင် ဖြစ်ပါ့မလာ..ကျနော်တို့အနာဂတ်အတွက်ရော... ကျနော် ခလေးကို ခဏသာ ရင်ခုန်နေတာလာ..

၅လရှိခဲ့ပီ ဖွင့်ပြောလိုက်ရင်ကောင်းမလာ...ဖွင့်ပြောလိုက်လို့...ခလေးက မိန်းခလေးတွေးကိုဘဲ စိတ်ဝင်စားရင် ဘယ်လိုလုပ်မှာလဲ..အခုလက်ရှိခင်မင်မှုလေးတောင် ပျက်စီသွားနိုင်တယ်....

ဒီတိုင်မပြောဘဲ နေလိုက်ရင် ခလေးက ချစ်သူရသွားရင်ဘယ်လိုလုပ်မှာလဲ...

"ကိုကြီးလို့”

အတွေးထဲမှာ နစ်မြောနေစဉ်...ဖုန်းထဲက အသံကြောင့်..ရိပေါ် သတိဝင်လာသည်

"ဗျာ..”

"ညနေကျန့်ကျန့် မွေးနေ့လေး...အာ့ဒါ ကိုကြီးဘယ်အချိန်လာမှာလဲ”

"အမ်း..ကိုကြီးအလုပ်တွေးပြီရင်လာခဲ့မယ်လေး”

"ကိုကြီးလာရမယ်နော်...မလာလို့ကတော့ အိမ်ထိသွားလိုက်မှာ ဟွန့် ”

💚🦁ကိုႀကီးရဲ႕အဆိုးေလး🐰❤ 💎(completed)💎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora