♥part. 42♥

8.5K 607 38
                                    

နောက်နေ့ကျောင်းရောက်သြော်..

"ခလေး ညနေကျရင် ကိုကြီးအစည်းအဝေးရှိလို့ လာကြိုနည်းနည်းနောက်ကျမယ်နော်"

ကျန့်ကျန့်ဆင်းဖို့တံခါးဖွင့်ပေးပီ ပြောနေတဲ့ကိုကြီးကို ကျန့်ကျန့်လဲကားပေါ်ကနေဆင်းလာပီ

"ဟုတ်ကဲပါ..ကိုကြီးမလောပါနဲ့ အလုပ်တဖက်နဲ့ ကျန့်ကျန့်ကိုလာကြိုဖို့တဖက်နဲ့ ကိုကြီးလဲ ပင်ပန်းနေရောပေါ့"

သူ့အတွက်တွေးပီ ပြောနေတဲ့ ခလေးကို ရိပေါ် နဖူးမှာနမ်းလိုက်ပီ..

"ကိုကြီးအတွက် ပင်ပန်းတယ်လို့မတွေးဘူး..ခလေးရဲ့ ကျောင်းကြိုပို့လုပ်ခွင့်ရတာကိုက ကိုကြီးအရမ်းပျော်နေပီ"

ကျန့်ကျန့်လဲ ပြုံးလိုက်ကာ..ရိပေါ်ခါးကို ဖက်လိုက်ပီ ရိပေါ်ရင်ခွင်ထဲမှာ မော့လာပီ..

"ကိုကြီး ကျောင်းပိတ်တဲ့အခါ ကျန့်ကျန့်ကို ကားမောင်းသင်ပေးပါနော်"

ခလေးစကားကြောင့် ရိပေါ်လဲအလိုမကျစွားနဲ့..

"ခလေးက ဘာလို့ကားမောင်းသင်ရမှာလဲ ကိုကြီးတယောက်လုံးရှိနေတာဘဲလေး ဘာလဲ ခလေးက ကိုယ့်ဘာသာ ကျောင်းလာခြင်းတာလာ..ကိုကြီးလာပို့ပေးနေတာ မကြိုက်လို့လာ"

သူ့ထင်သလိုပြောနေတဲ့ ကိုကြီးကို ကျန့်ကျန့်ကြည့်ပီ ပြုံးလိုက်ကာ..ကိုကြီးနှုတ်ခမ်းကို ကျန့်ကျန့်နှုတ်ခမ်းနဲ့ပိတ်လိုက်တယ်..

အခုလို ကျောင်းရှေမှာ ခလေးဆီက အနမ်းရဒါကြောင့် ရိပေါ်လဲ ကျန့်ကျန့်အနမ်း တုံ့ပြန်ပေးရင်နဲ့ ပြုံးလာတော့သည်..

" ကိုကြီး..ကျန့်ကျန့်က ကျောင်းကို ကိုယ်တိုင်ကားမောင်းခြင်းလို့ သင်ခြင်းဒါမဟုတ်ဘူး..ပီတော့ ကိုကြီးလာပို့ဒါ ကျန့်ကျန့်က ဘာလို့ မကြိုက်ရမှာလဲ..ကိုကြီးမမေ့ပါနဲ့..ကျန့်ကျန့်က ကိုကြီး ကျန့်ကျန့်ကို မသိခင်ကတည်က ကျန့်ကျန့်ကိုကြီးကို ချစ်လာခဲ့တာလေး..ကိုကြီးအခုလို မအားတဲ့ကြာက ကြိုပို့လုပ်ပေးနေတာကို ကျန့်ကျန့် ကျန့်ကျန့် ဘယ်လောက်ထိပျော်နေလဲ ဆိုတာ ကိုကြီးမှမသိတာ"

ရိပေါ်ခါးကိုဖက်ထားပီ ရင်ခွင်ထဲမှာတိုးဝင်ပီ ပြောနေတဲ့ ခလေးကို အသဲယားကာ ရိပေါ်လဲ ခေါင်းငုပ်ကာ ခလေးရဲ့ ဆံပင်ကို နမ်းလိုက်တယ်..

💚🦁ကိုႀကီးရဲ႕အဆိုးေလး🐰❤ 💎(completed)💎Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon