♥Part. 23♥

11K 752 31
                                    

ရိပေါ်ခြံထဲဝင်လာတော့...မိုးရေထဲမှာ အိပ်နေတဲ့ကလေးကိုတွေ့တာကြောင့်...ရိပေါ် ကားပေါ်ချက်ချင်းပြေးဆင်းလာခဲ့တယ်..

"ကလေး...ကလေး..ထပါအုံး”

သတိလစ်နေတဲ့ကလေးကိုအမြန် ပွေးချီလိုက်ပီ..အိမ်ထဲကိုပြေးဝင်လာခဲ့တယ်..

ကလေးကိုကုတင်ပေါ်တင်လိုက်ပီ..ဖုန်းထုတ်လိုက်ကာ..

"မား..ကယ်ပါအုံး”

"သား ရိပေါ် ဘာဖြစ်လို့လဲ”

ငိုသံပါနေတဲ့ရိပေါ်ကြောင့်ရှောင်းမားလဲစိတ်ပူစွားနဲ့မေးလိုက်တယ်..

"ကလေးဘာဖြစ်တာလဲမသိဘူးမား..ဆရာဝန်ခေါ်ပေးပါအုံးနော် မား”

ရိပေါ်လဲငိုရင်းပြောနေတာကြောင့်...

"ကျန့်ကျန့်..သားကျန့်ဘာဖြစ်တာလဲ မားအခုလာခဲ့မယ်သား”

ရှောင်းမားလဲဖုန်းချလိုက်သည်..

ရိပေါ်လဲ ကလေးကို အဝတ်အစာလဲပေးပီ အနွေးထည်လေး ဝတ်ပေးလိုက်တယ်..ကျန့်ကျန့်ဘေးမှာထိုင်လိုက်ကာ...လက်လေးကိုတင်းကြပ်စွာ ဆုပ်ကိုင်ထားတယ်

"ကလေး..ဘာမှမဖြစ်ပါနဲ့နော်..ကလေး..ကိုကြီးကိုထကြည့်ပါအုံးကွား..အိပ်နေတာကြာပီလေး ကလေးရယ့် ..ထပါအုံး..မိုးကိုကြောက်တယ်ဆို..မိုးခြိမ်းသံကိုကြောက်တယ်ဆို..ကိုကြီးကိုထဖက်ပါအုံး...”

ရိပေါ်လဲ ပါးပြင်ပေါ်မှာ မျက်ရည်တွေးအတားဆီမဲ့ ကျဆင်းလာတယ်..

"ကလေးရယ်..ထပါတော့..ကိုယ့်ကို မလန့်ပါနဲ့”

ကလေးအခုလိုဖြစ်တာ တခါမှမမြင်ဖူးဘူး..ဒါကြောင့်မို့လဲ ကလေးတခုခုဖြစ်သွားမှာကျနော်စိုရိမ်းတာပေါ့...ကလေးသာ တခုခုဖြစ်သွားရင်..ကျနော်လဲ ဒီတိုင်းရှင်သန်သွားနိုင်တယ်လို့မထင်တော့ဘူး..

ခဏကြာ..ရှောင်းမားနဲ့ဆရာဝန်ဝင်လာပီ..ရိပေါ်လဲ ဆရာဝန်ဆီလာပီ..

"ဒေါက်တာ..ကျနော်ကလေးကို ကယ်ပါအုံး...ကလေးဘာဖြစ်တာလဲမသိဘူး...ကယ်ပါအုံးဒေါက်တာရယ်”

အရူးတယောက်လို..ဒေါက်တာလက်ကိုကိုင်ထားပီ ငိုနေတဲ့ရိပေါ်ကိုကြည့်ကာ..ရှောင်းမားလဲ စိတ်မကောင်းဖြစ်ရသည်..

💚🦁ကိုႀကီးရဲ႕အဆိုးေလး🐰❤ 💎(completed)💎Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ