Genç mühendis Jeongin, arkasından koşturduğu kıdemlisi Jisung'a sonunda yetişti.
+Abi, haberleri okudunuz mu? Nobel'e aday gösterilmişsiniz!
Jisung gülümsedi, elini beyaz önlüğünün cebinden çıkardı, gözlüğünü düzeltti.
-Şaşırmadım. Ama yine de haber verdiğin için teşekkürler.NASA tesislerinin koridorlarında yan yana yürümeye devam ettiler. Jeongin gergindi, kafasını kaşıdı.
+Bir şey daha diyecektim ama..
-De bakalım.
+Bu sene Nobel fizik ödüllerine bir astrofizikçi daha aday gösterilmiş, Cern'den Minho bey..Jisung'un hızlı adımları birden kesildi.
-Minho bey mi? Astrofizikçi Lee Minho?
+Evet abi. Bu seneki projesi..
-Detayları umrumda değil. Git sana verdiğim makaleyle ilgilen, ben odamda olacağım.Jeongin aceleyle oradan uzaklaştı. Bir gün lavabodayken bir konuşmaya kulak misafiri olmuş, bir asistanın sırf ismi Minho olduğu için Jisung'dan azar işittiğini öğrenmişti. Bugünkü olay da garipti, acaba Minho beyin adaylığını söylemese miydi? Ah şu çömezlik, ne zaman akıllanacaktı?
***
Jisung odasına girdi, kapıyı hızlıca kapattı. Gözlüğünü çıkarıp masasına koydu, elleriyle saçlarını geriye attı. Sonra kafasını kaldırdı, tavana baktı, gözlerini kapattı.
-Lee Minho.. Tekrar karşılaşacağız demek..
İsmini aklından bile geçirmeyi kendine yasakladığı adam, Lee Minho, dünyanın en prestijli bilim ödüllerinde rakibi olmuştu. "Dünya küçük.." diye düşündü. Onları birleştiren, ayıran ve seneler sonra bu noktada birleştirecek olan Dünya küçüktü.Ama Dünya küçük olduğu için uzaya yönelmemişler miydi zaten ikisi de?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksi - Minsung (au)
Hayran KurguNobel ödüllerine aday gösterilerek karşı karşıya gelen iki astrofizikçi Jisung ve Minho'nun, diğer NASA çalışanlarının bilmediği bir geçmişi vardı..