Sarışın

1.6K 139 123
                                    

"Babanın dediği gibi bir gün kelebek olup yanımıza gelecek misin, dedim."

"Hayır Marinette ondan önce dediğin!"

Ne dedim ki ben?

"Hala bir tırtıl kadar küçük olması garip geliyor, mu demiştim? Ne söyledim?"

"Emma dedin Marinette, bebeğimize Emma dedin!"

Sarışın çok heyecanlı gözğküyordu. Nedenini açıkcası anlayamadım.

"Öyle mi dedim?"

"Evet!"

"Bu isim nereden aklıma geldi bilmiyorum. Söylediğimi bile fark etmedim. Beğenmediysen sorun değil. Hem zaten cinsiyeti bile belli değil. Düşünmek için çok zamanımız va-"

"Hayır Marinette ismi beğenmediğim için söylemedim bunları. O ismi çok seviyorum. Çünkü Emma ismi bir kızımız olursa koymak isteyeceğimiz isimdi."

Şimdi heyecanını anladım.

"Gerçekten mi?"

"Gerçekten! Demek ki fark etmeden de bir şeyler hatırlamaya başladın."

"Bu çok iyi!"

Dur bir dakika, biz isimleri çoktan konuşup karar vermiş miyiz? Hem de daha çocuğumuz olmadan.

"Peki erkek olursa ne koymak istiyorduk."

"Louis ya da Hugo."

Tamam bu isimlerin hepsini çok sevdim.

"Bunlara ne zaman karar verdik?"

"Ehm, lisede..."

Ne! Lise mi? Yok artık!

"Biraz erken bir karar olmuş."

"Aslında isimleri önceden sen düşünmüştün ve ben de çok beğendiğim için öyle kaldılar."

Yani isimleri daha sevgili bile olmadan mı düşünmüşüm? Bu biraz utanç verici.

"Şey düğün fotoğraflarına bakmayacak mıydık?"

"Evet, sen kapıyı açınca koşarak aşağıya indiğim için yukarıda unutmuşum."

"Galiba kapıyı sen gelmeden açmamalıydım."

"Aslında evet, en azından kimin olduğunu bilmeden açmamalıydın. Neden kimin geldiğine bakmadın?"

Bu doğru neden bakmadım?

"Bilmiyorum, şaşırdığım içindir. Bir daha bakmayı unutmam."

"Her neyse ben albümü getireyim."

Sarışının karnından guruldama sesi geldi.

"Yemekten sonra baksak daha iyi olur."

"Haklısın, karnım bizim yerimize karar verdi."

Akşam yemeğinden sonra fotoğraflara bakmaya başladık. Arka planlar, pozlarımız... her şey çok güzel gözüküyor.

"Fotoğraflarda çok güzel çıkmışsın, yani çıkmışız."

Konuşmadan önce düşünmeliyim.

"Teşekkür ederim ama yanımda duran sen olmasan güzel çıkmazdım."

Yine albümdeki fotoğraflara bakıyorduk ama başka bir yerdeydik.

"Hepsine bayıldım! Çok güzel gözüküyoruz!"

"Kıyafetler senin tasarımın olunca güzel gözükmememiz imkansız."

"Hadi ama kedicik, sanki model olan benim. Senin her fotoğrafta güzel çıktığını biliyoruz."

Unutulan Mucizeler (Miraculous) [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin