Bir Şemsiye Masalı

1.5K 148 79
                                    

Of hayır şimdi ne yapacağım? Reddetmem de imkansız.

"Ehm olur, gelin. Ne zaman gelirsiniz?"

"Akşam yemeğini yedikten sonra. Yani bir saat sonra falan."

"Tamam o zaman bir saat sonra görüşürüz."

"Görüşürüz!"

Telefonu kapattım.

"Buraya gelecekler! Onlar geldiğinde ne yapacağım?!"

"Sakin ol Marinette, sadece kısa bir süreliğine gelecekler. Bunu halledebiliriz."

Evet kısa bir süre, sorun yok. Sadece kısa bir süre!

Küpemden sesler gelmeye başladı. Bu geri dönüşeceğim anlamına mı geliyor?

"Marinette 'Tikki benekler gitsin' dersen süreyi beklemene gerek kalmaz."

"Tikki benekler gitsin!"

Ve tekrar eski halime döndüm.

"Tikki'ye yiyecek bir şeyler vermeliyiz. Bu sırada da biz de yemek yiyip ne yapacağımızı konuşuruz."

Tikki'ye yemesi için yemek verdikten sonra biz de yemek yemeye başladık.

"Şimdi şu an Alya'nın konuşacağı birkaç başlıca konu var. İlk konuşacağı şey kesinlikle senin hamile olman olacaktır. Çünkü şu an en önemli konu bu."

"Bu konuyla ilgili soracağı ve benim bilemeyeceğim bir şey var mı?"

"Sanmıyorum. İkinci konu ise tatilleri. Bundan uzun süre bahsetmesi çok iyi olur ve üçüncü konu ise Uğur Böceği. Bize Uğur Böceği'nin neden birkaç haftadır olmadığıyla ilgili teorilerinden bahsedebilir."

"Umarım bilmediğim bir şey söylemez."

"Eğer bilmediğin ya da riskli bir şey söylerse başka bir şeyle dikkatini dağıtırız. Mesela... mesela senin hamileliğin."

Evet bir şey olursa gidip kusuyormuş gibi yapabilirim. Süper güç!

"Peki Nino, o neler konuşabilir?"

"Nino bizi sıkmayacaktır. Bizim için riskli olan Alya. Çünkü çok fazla soru soruyor."

"Anlıyorum. Bunu başarabiliriz!"

Alya'nın dediği gibi bir saat sonra geldiler. Kapıyı açar açmaz Alya bana sarıldı.

"Kızım seni çok özledim!"

"Abartma Alya, alt tarafı üç haftadır görüşmüyorsunuz. Bak bana Adrien'ın üstüne atlıyor muyum hiç?"

O sırada Adrien ile Nino da tokalaştılar.

"Dur Mari sen hamilesin! Böyle yapmamam mı gerekiyordu? Bir şey oldu mu, iyi misin?"

"Sorun yok Alya, daha küçücük olduğu için hiçbir şey olmaz."

"Oh iyi."

İçeri girip koltuklara oturduk.

"Ee kızım nasıl hissediyorsun, her şey yolunda mı?"

Ehm hafızamı kaybettim, hamileyim, kusup duruyorum, anı hatırlayınca başım dönüyor, bir de bayıldım ama onun dışında iyiyim.

"Evet iyiyim sadece bazen kusuyorum ve başım dönüyor. Doktor bunun normal olduğunu ve dinlenmem gerektiğini söyledi."

"Tabii tabii sen dinlen. İhtiyacın olursa biz de her zaman buradayız."

"Teşekkürler Alya."

Unutulan Mucizeler (Miraculous) [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin