Bir Tutam Anı

1.4K 131 83
                                    

"Ne! Üç kez mi? Bunlar nasıl oldu?"

"İlki o gündü, bayıldın ve ertesi gün hastanede uyandığında hiçbir şey hatırlamıyordun. İkincisi o günden dört gün sonra uyuyup uyandığında oldu. Üçüncüsü ise ikinci kez hafızanı kaybetmenden beş gün sonra. Uyandın ve yine hiçbir şey hatırlamıyordun."

İnanamıyorum. Nasıl tekrardan hafızamı kaybedebilirim? Nasıl Adrien'a tekrar tekrar bunu yaşatabilirim? Kim bilir o iki haftada neler yaşadı ve ben hiçbir şey olmamış gibi geri geldim.

O an elimden gelen tek şeyi yapıp sarışına sarıldım.

"Bunu sana tekrar tekrar yaşattığım için çok üzgünüm."

Suyun altındaydık. Kara Kedi önümde duruyordu ve ben üzgünce konuşuyordum.

"Üzgünüm, ben başarısızın tekiyim."

Elimle yüzümü kapattım. Kara Kedi yanıma gelip elini omzuma koydu.

"Hey önemli olan his canavarı kalkanı yok etmeden önce Usta Fu'yu kurtarmak..."

Yüzüme doğru bakıyordu.

"... ve bunun için odaklı bir Uğur Böceği gerek. Olanları unut tamam mı?"

Ona sarıldım.

"Sağ ol Kedi, hep benim yanımdaydın."

O da sarılmama karşılık verdi.

"Her zaman, böcüşüm."

Bu hatırladığım kısa anıdan da fark ediyorum ki Adrien hep benim yanımdaydı. Geçmişte de şimdi de, Adrien ya da Kara Kedi olarak. O her zaman benim yanımda.

"Önemli olan şimdi yeniden ilk hafızanın gelmiş olması."

"Evet ama hala kısıtlı şeyler hatırladığımı biliyorsun. Neden birden tekrardan bir sürü şeyi unuttum?"

"Günlerdir bununla ilgili düşünüyorum ama hala kesin bir sonuca varamadım. Yine de en son, hafızanı kaybettiğin anıyı tamamen hatırladığın için olabileceğini düşünüyorum."

"Bu mantıklı. Hem Tikki hafızasını kaybeden hiç kimsenin tekrar bir şey hatırlamadığını söylememiş miydi?"

Neyse ki ben yokken -yani vardım ama kendimde değildim- Tikki ve Plagg sarışının yanındaydı. Yoksa tek başına ne yapardı?

"Aslında bakarsan her şeyi tekrardan hatırlayabilmen bile çok şaşırtıcı."

Peki ya bir gün uyandığımda aynı bugün uyandığım gibi hafızamı önceden tekrardan kaybettiğimi öğrenirsem, ya bir gün uyandığımda Emma doğmuş ya da büyümüş olursa ve benim hatırladığım sadece koca bir boşluktan ibaret olursa, ya bir gün uyandığımda Adrien'a bir şey olmuş olursa ve ben hiçbir şey olmamış gibi gözlerimi açarsam...

"Ama belki artık başka şeyler hatırlamazsın. Çünkü şu iki haftada hiçbir şey hatırlamadın."

Adrien'ın yüzü düşmüştü.

"Yok hayır, şimdiden yeni bir şey hatırladım ve unutmadan yazsam iyi olur."

"Gerçekten mi? Buna çok sevindim!"

"Ben hatırlayabiliyorken buna bir çözüm bulmalıyız."

"Hafızanı tekrar kaybetmen konusunda ne yapabileceğimizi bilmiyorum ama eğer Hawk Moth'u yenersek en azından hiçbir tehlike kalmaz."

"Evet, galiba en mantıklısı bu olur. Adrien ben hafızamı kaybetmişken bebeğimize bir şey olmadı değil mi, o iyi?"

"Merak etme, gayet sağlıklı ve hiçbir sorun yok."

Unutulan Mucizeler (Miraculous) [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin