Barış Anlaşması

76 5 0
                                    


Sevdem iki erkeğin arasında kalmıştı. Akad'la konuşmayı düşündü ama yapmadı. Simirna'nın işine karışmak istemedi, hem de olayları karıştıracağından korktu.

"Kızlar bir giyinemediniz yani." Dedi daha fazla beklemek istemeyen Sevdem.

"Hazırım." İlk Simirna konuştu.

Şayan'dan ses çıkmayınca ona da seslendiler. "Şayan sen giyindin mi? "

"Evet," diye tiz bir ses çıktı.

"Hadi çıkın. Neyi bekliyorsunuz? " ikisi de kabinlerinden çıkmıştı sonunda. Elbise çok hoş durmuştu üstlerinde. Caner gözlerini Simirna'dan alamıyordu. Kolsuz elbisenin yanları taşlarla süslenmişti. Sade bir elbiseydi ama Simirna'nın ışıltısıyla birleşince... Akad'da Şayan yerine Simirna'ya bakıyordu.

"Ee, bir şey demeyecek misiniz?" Sevdem sıkılmıştı artık.

"Çok güzel." Dedi iki erkek aynı anda. Sonra da birbirlerine bakıp toparlandılar.

"Yani elbise çok güzel." Dedi Akad. Caner bir şey dememişti. Simirna bakışlarını Şayan'a çevirince diğerleri de ona baktı.

"Şayan sen iyi misin?"

"Evet." Dedi nefesini tutarken.

"Nefes alabiliyor musun?" Simirna öyle görünmediğini biliyordu.

" Birazcık dar geldi sadece. Elbisenin kesimi dar, ondan." Şayan elbisenin içinde nefes bile alamıyordu, o kadar dar gelmişti ama bunu söylememeye kararlıydı. Bu elbiseyi almalıydı. Simirna'yı yenmeliydi.

"Evet beyler. Elbise hangimize yakıştı." Şayan bunu bir an önce öğrenip elbiseyi çıkartmak istiyordu.

"Bence Simirna. Hatta bu elbise onun için dikilmiş." Caner hemen düşüncelerini söyleyivermişti. Akad'da aynı şeyi düşünüyordu. Şayan elbisenin içinde hareket dahi edemiyordu.

"Bende Simirna diyorum. Kusura bakma Şayan." Dedi Akad'da.

" Bence yanılıyorsunuz. Benim üstüme tam oturdu." Elbisesini göstermeye çalışırken az daha düşünüyordu.

" Sorun değil. Elbiseyi Şayan alsın. Başka elbise mi yok canım." Deyip içeri geçti üstündekileri çıkartmak için. Herkes şaşırmıştı. Kazanan Simirna'ydı ama o elbiseyi Şayan'a vermeyi tercih etmişti. Çocukça bu oyundan vaz geçmişti.

Şayan ise bu durumdan hiç hoşlanmadı. Akad bile kızın tarafındaydı. Simirna ise elbiseyi acırmışçasına vermişti. Kazanmak istiyordu elbiseyi hibe olarak almak değil. Simirna herkesin içinde kendisini rezil etmişti. Bunun hesabını verecekti.

Simirna'dan sonra Şayan'da kabinden çıktı. Birbirlerine bakıyorlardı, birinin önce konuşmasını bekliyorlardı ve ilk konuşan Şayan oldu.

"Bana daha çok yakıştığını anlaman iyi oldu. "

"Evet, sana daha çok yakıştı." Dedi Simirna lafı daha fazla uzatmamak için. Akad'da Caner'de genç kızın sergilediği büyüklüğü dikkatle ve gururla izledi. O sırada Akad'ın telefonu çaldı. Arayan dedesiydi. Rahat konuşmak için diğerlerinin yanından ayrıldı. Simirna'da mağazanın içinde gezinmeye devam etti. Başka bir elbise bulmalıydı.

Akad telefon görüşmesini yaptıktan sonra yanlarına gitti.

"Dedemle konuştum az önce. Hepimizi yemeğe çağırıyor akşam. Bülent ve Öncü abiye de haber vermiş."

"Beni de mi çağırıyor deden?" Diye sordu Caner, Akad'ı kızdırmak için.

"Adın bile geçmedi. Sen evinde ye yemeğini." Ona bakmamıştı bile.

DENİZ KIZI MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin