Talat dede ve süt anne sabahın erken saatlerinde gelmişti.
"Siz isteme için ne gerekiyorsa ayarlayın. Bende Efsun'a evlenme teklifi edeyim." Herkes heyecanlıydı...
"Merak etme abi. Bugün herkes için çok güzel bir gün olacak ." Akad'da Şayan'la konuşacaktı bugün. Ve sonrasında Simirna'ya açılacaktı. Umut doluydu...
Efsun lokantada çalışırken Akad koşturarak içeri girdi.
"Efsun abla yetiş. Öncü abi kaza geçirdi." Efsun bunu duyduğunda eli ayağı boşaldı ve elindeki paspası yere düşürdü.
"Durumu nasıl, nerde?"
"Gel hadi. " onların peşinden diğerleri de çıktı. Efsun, Öncü'ye bir şey olacak korkusuyla koşarken Öncü bir anda karşısına çıktı.
"iyi misin sen? Bir yerine bir şey oldu mu?"
"İyiyim. Kaza falan yok."
"Deli misin sen? Ne diye kaza yaptım dedirtiyorsun?" Sinirlenmişti.
" Antalya'da işim olmasaydı lokantanıza gelip o güzel yemeklerinden yiyemezdim. İyi ki seni tanımıştım. İyi ki hayatıma girdin. Öyle güzel konuşmayı beceremem. Hayatımda olmanı istiyorum. Seni çok seviyorum. Benimle evlenir misin?"
Efsun sevgilisin yaralandı diye koşarken evlilik teklifi almasına şaşırmıştı.
"Evet." Diyerek boynuna atladı. Akad elindeki konfetiyi patlattı.
Alkışlar ve tebrikler birbirine karıştı.
"Böyle kötü şaka yapılmaz ama sana bir şey olacak diye çok korktum. "
"Nasıl tepki vereceğini merak ettim. " Öncü'yle tatlı tatlı atışıyorlardı.
Lokantaya geri dönerken Simirna, Caner'in yanına gitti.
"Seninle de ilgilenemedim. Kusura bakma."
"Sorun değil. Bana da değişklik oldu. Sen nasılsın?" Simirna, Akad'la ilgili nasıl olduğunu sorduğunu anladı.
"Daha iyiyim. Ve daha iyi olacağım."
"sana inanıyorum. Sen güçlü bir kadınsın ve bende senin yanındayım."
" Çok sağ ol Caner. İyi ki varsın." Ve Caner'e sarıldı.
Caner'de Simirna kendisine sarılınca onu sıkıca kavradı. Ona daha fazla sarılmak, koklamak, öpmek istiyordu ama yapamıyordu. Hala Akad'ı seviyorken ona açılmak istemiyordu.
"Sen buradan kaçırayım mı?" dedi Akad'a bakarken.
"Olabilir aslında. Abla biz Caner'le gezmeye çıkıyoruz." Sevdem ablası onu duyarken Akad'da duymuştu.
"Bende gezmedim buraları. Bende geleyim." Simirna'yla Caner birbirlerine bakıyordu, ne yapacaklarını bilmiyordu.
"Tamam o zaman hep beraber gezelim." Şayan, Akad'ın koluna girerek kendini de davet ettirdi böylece ve yürümeye başladılar.
"Kolum girmek ister misiniz Simirna Hanım?"
"Tabi Caner bey." Koluna girerek arkalarından ilerlediler.
"Elektrikli motor kiralayalım, her yeri gezeriz. " herkes Simirna'yı onaylayınca iki tane motosiklet kiraladılar. Simirna Caner'in arkasında, Şayan da Akad'ın arkasına geçti.
Caddeleri, sahili, parkları gezip vakit geçirdiler. Şayan bile hayatındaki tüm olumsuzlukları bir kenara bırakıp eğlendi. Şimdiye kadar Simirna'ya haksızlık ettiğini düşündü. Dün akşam ağlarken yanına gelip destek olmuştu. Azıcık cesaretini toplayabilse annesinin karşısına geçip Simirna'yı rahat bırakmasın söylerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ KIZI MASALI
Ficción GeneralYirmi beş yaşında ama masal dinlemekten bıkmayan usanmayan bir kız... Mantığıyla değil hisleriyle hareket eden... Masallardaki gibi bir hayat yaşayacağına inanıp, hikayesinin mutlu sonla biteceğine inanan... Bir gün karşısına doğru insanın çıkacağın...