Küf ve içki kokan izbe hanın kapısı büyük bir gıcırtıyla açıldı.İki adam sakince içeri geçip boş bir yere kuruldular. İçeride yüksek sesli fısıldaşmalar başlamıştı bile.İki adam bu fısıldaşmalara alışmış olmalı ki çevrelerindekileri takmadan içkilerini yudumluyorlardı.
"Bir içki daha" esmer olan hancıya doğru seslendi.
Hancı korkarak getirdiği içkiyi esmere uzattı "P-pardon" esmer adam sakince hancıya bakıyordu
"Siz ünlü E-ejdarha avcısı mısınız ?" yanındaki küçük sarışın keskin gözlerini adama dikti konuşmuyordu sadece keskin gözlerle adamı süzüyordu.
"Evet bir sorun mu var" esmer olan kendinden emin bir şekilde yanıtladı.
Hancı kafasını iki yana sallayıp korkuyla ve saygıyla adamın önünde eğildi "Bu izbe hana teşrif ettiğiniz için teşekkürler bayım"
Esmer gururla başını salladı "Önemli değil hancı bize biraz yemek getir ve kalacak yer arıyoruz var mı ?"
Hancı keyifle gülümsedi "Çarşı yakın bir köy var orada bir ev boş"
Esmer olan ayaklandı "Yemeği boşver bize yolu tarif et" Hancı ayrıntılı bir şekilde yolu tarif etti sonunda durup ekledi "Komşularınız bayım...Onlar garip insanlardır" Esmer olan ilgiyle hancıyı dinliyordu.
"Garipten kastın nedir"
Hancı gerilerek elleriyle oynadı "Ne yaptıklarını kimse anlamaz.Ama kimseyede zararları olmaz"
Küçük sarışın esmere dönerek kafasını salladı."Sorun değil" Esmer yanındaki sarışınla birlikte hancının tarif ettiği eve doğru yol aldı.
Çarşının sonuna geldiklerinde yerde gördükleri karartıyla ilgiyle o tarafa yöneldiler "Luhan bakmalı mıyız?" esmer olan sorduğunda küçük sarışın başıyla onay verdi.Yavaş ve temkinli adımlarla karartıya doğru adım attılar.Yerde gördükleri küçük bedenle ellerine aldıkları bıçakları kılıflarına geri soktular.
Luhan ilgiyle küçük bedene yaklaşıp kafasını kucağına aldı. "Buraya gel Kai" Luhanın sevimli tınısıyla Kai donup kalmıştı.Luhan nadiren konuşurdu bir de sevimli konuşması? O da ilgiyle o tarafa daoğru yöneldi.Luhanın kucağındaki küçük beden onda ki sarılma duyusunu uyandırmıştı.Küçük bedene sarılıp onu korumak istiyordu
"Yaralı"
Kai Luhanın sızlanmasıyla kendisine geldi.Luhanın yanındaki bedeni kendi kucağına alıp sıkıca tuttu.Yeni evlerine gelecek ilk misafir belli olmuştu bile. Luhan ev sahibiyle konuşup işleri hallederken Kai küçük bedenle ilgileniyordu.Yaralı kolunu ıslak bir bezle güzelce temizleyip sardı.Küçük beden titremeye başladığında Kai üstündeki görkemli pelerini yavaşça üstüne örttü.Küçük beden gelen ani ısıyla pelerine iyice sarıldı.
Luhan içeri girdiğinde yavaşça küçük bedenin yanına çöküp saçlarını okşamaya başladı.Kai bir hiddetle Luhanın elini tutup çekti "Biraz yemek bul" Luhan Kainin sert sesiyle başını sallayıp ayağa kalktı.
Yeni komşularından ilk isteklerinde bulunabilirlerdi değil mi ? Luhan yavaşça karşıdaki evin bahçe kapısını açıp girişteki tahta kapıyı çaldı.Kapı saniyeler içinde açılmıştı.
"Kyungsoo?" Sarışın bir adam heyecanla kapıya yapışmıştı.Luhan sakince adama bakıyordu
"B-Buyrun" sarışın adam üzgünlükle başını eğdi.
"Yemek" Luhan konuşabilmek için çabalıyor gibiydi "Biz karşıya yeni taşındık ama yemeğimiz yok.Biraz yemeğiniz var mı?"
Sarışın başını salladı, içeriye girip Kyungsooyla yemek için yaptığı yemeği alıp kapıya yöneldi. "Buyrun" Luhan minnettarca gülümsedi.Kapıdaki sarışın tam gidecekken onun kolunu tuttu Luhan bu ani hareketle yemeği düşürecekti.