****Geçmiş****
Elizabeth Bathory 1560 yılında Macaristan'da doğdu. Ailesi yaşadıkları yerin en köklü, saygın ve zengin topluluğuydu. Buna rağmen, çok tuhaf yönleri vardı. Elizabeth Bathory'nin amcalarından biri "Şeytanın elçisi" olarak bilinirken, diğer aile üyeleri ya aklını kaçırmış, ya da psikopatlardı.
Elizabeth Bathory 15 yaşına geldiğinde 25 yaşındaki Kont Ferencz Nadasdy ile evlenerek Csejthe kalesine yerleşti. Aynada kendi güzelliğini saatlerce seyretmekten başka, eğlence için kendine genç sevgililer buldu hatta biseksüel olan teyzesi Klara Bathory ile görüşmeye başladı.
Büyük şatosunda Dorka isimli yaşlı bir hizmetçi vardı. Gerçekten cadı olan Dorka, Elizabeth'e kara büyü ve cadılığı öğretti, şeytani eğilimler için onu zorladı. Yaşlı hemşiresi Iloona, hizmetçisi Johannes ve genç bir kız olan Anna'nın da yardımıyla işkencelerini sürdürdü.
Ve bir gün genç bir hizmetçi kız Elizabeth'in saçını tararken yanlışlıkla çekti. O kızgınlıkla Kontes hizmetçi kızın yüzünü o kadar hızlı tokatladı ki, burnundan fışkıran kan kendi ellerine bulaştı. Farketti ki, elleri 10 sene öncesine dönmüşcesine yumuşaktı. Hemen Dorka'ya kızı soymalarını söyledi. Zavallı hizmetçiyi kollarından tutarak damarlarını kestiler. Kanlarını küvete koydular ve kontes içine girerek banyo yaptı. Emindi artık; güzelliğin sırrını bulmuştu, kan yaşam demekti.............
Bundan sonraki 10 yıl boyunca Elizabeth'in sadık yardımcıları ona şatonun hizmetçisi olacakları vaadiyle bir sürü genç kız getirdiler. Şatoya getirilen kızlar sakat bırakılıp öldürülüyor bu sayede Elizabeth kan banyosunu yapabiliyordu. Bazen genç kurbanların içgüzelliklerini kazanmak için kanlarını bile içiyordu. Sonunda Cstejthe şatosu hakkındaki kötü söylentiler Macaristan kralına kadar ulaştı. Kral Elizabeth'in öz kuzeni Kont Cuyorgy Thurzo'yu şatoya sefer düzenlemesi için görevlendirdi.
Csejthe şatosuna giren askerler dehşete düştüler. Kanı son damlasına kadar akmış ölü bir kız şatonun girişinde yatıyor, başka biriyse her yerine halkalar geçirilmiş olarak canlı duruyordu. Şatonun altındaki zindanda bazıları işkence edilmiş kızlar bekletiliyordu. Burada 50 kızın cesedini buldular.
1611 yılında mahkemesi yapıldı ve 650 kadar kurban cesedi şatoda bulundu. Elizabeth'in dört yardımcısı ölüme mahkum edildi. Kendisi ise kraliyet üyelerinden olduğu için hayatının sonuna kadar hapis cezasına çarptırıldı. 4 yıl sonra mahkum edildiği odada bulunan tek şey yenmemiş yemeği ve ardında bıraktığı kendisine ait gölgeler kitabıydı.
Böylelikle Dorka'nın ve cadılıkla uğraşan herkesin soyu yok edildi fakat bilinmeyen gerçek ise Bathory soyuna cadının lanetinin yayıldığıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wicca
Fantasy''Bakireler hazır.'' yutkundu ve devam etti ''Tam 10 kız bulabildim.'' ''10 mu?'' Diye bağırdı Faye. ''Dalga mi geçiyorsun dönüştüreceğimiz 15 kişi var ve bundan çok daha fazla kana ihtiyacımız olacak.'' ''Daha fazlası çok tehlikeli Faye. Bu kadar...