1

846 53 11
                                    

Arkadaşlar merhaba. Bu kitap ilk kitabımdır. Kitapta ufak tefek hatalar olabilir. Bunun için kusura bakmayın ve kitabıma şans verdiğiniz için teşekkür ederim. İyi okumalar.

Başlangıç tarihi: 05.08.2022

 (Siz de okumaya başladığınız tarihleri bırakabilirsiniz.)

Bilinmeyen Numara: MAVİŞİM MAVİLENDİİMM KAPINA KİLİTLENDİMM

Yağız: Pas tutmuştu yüreğim seninle yenilendim

Bilinmeyen Numara: Naber mavişim

Yağız: Kuş muyum? Mavişim ne hahahhaha

Bilinmeyen Numara: Benim kuşumsuuunnn :(

Yağız: Bir tek kuş olmadığım kalmıştı.

Yağız: ve gözlerim lens..

Bilinmeyen Numara: Tatlış kuşum

Yağız: Akın bu kadar dalga yeter kardeşim uğraşma

Bilinmeyen Numara: Ben Akın değilim.

Yağız: Ya uğraşma diyorum Akın bozuşuruz valla

Bilinmeyen Numara: Akın değilimmm

Yağız: Akın değilsen kimsin??

Bilinmeyen Numara: 1 yıldır seni seven biriyim.

Yağız: Akın çok komikti bir daha olmasın

Bilinmeyen Numara: Gerçekten ben Akın değilim

(Görüldü)

Bu bilinmeyen işi ne zormuş. İnandırması ayrı dert, konuşması ayrı dert. Yine de yazdığım için pişman değilim. Yüz yüze söylemeye cesaret edemediğim için bilinmeyen numaradan yazmıştım.

"Asu yemek hazır." Annemin seslenişi üzerine mutfağa gittim. Annem makarna yapmıştı. Bir tabak koydum ve masaya geçtim.

"Okul nasıl gidiyor kızım? Neler yapıyorsunuz?"

"Güzel gidiyor. 11. sınıfın sayısal dersleri cidden zormuş ama hallederim diye düşünüyorum."

"Olsun kızım sana güveniyorum. Çabalarsan karşılığını alırsın." Annemin bana destek olduğunu hissettiren sözleri üzerine gülümseyerek cevap verdim.

"Senin günün nasıl geçti annem?"

"Bugün biraz yoğundu ama atlattık. İşte sevdiğin işi yapınca yorulmuyorsun." Annem bu laf ile tam anlamıyla git ders çalış demişti. Bende bunun üzerine yemeğimi bitirdim ve masadan kalktım. Odama geçip biraz ders çalıştım. Ders çalışmaktan sıkılınca Yağız'a yazmaya karar verdim.

Bilinmeyen Numara: İyi geceler Mavişim

Yağız: İyi geceler

Soğuk olmakta haklıydı ama yine de kalbim kırılıyordu. Yorgun olduğumdan yatağıma geçtim ve uykuya daldım.

Oy vermeyi unutmayın lütfen.💙

MavişimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin