Merhaba, umarım iyisinizdir.❤
Bu hikâyeyi oldukça etkilenerek yazıyorum çünkü Merih karakteri benim için çok özel. Nadia karakteride aynı şekilde. Nadia ve Merih'i size emanet ediyorum. Onlar sizi çok seviyor. Sizde onları çok sevin olur mu?
Neyse güzellerim, iyi okumalar.🖤
🕸
Bölüm Bir- Nefes ve Ölüm
Sia ft Zayn - Dusk till dawnSia - Elastic Heart
(NADİA KORAL)
Göğsümün içi darmadağınıktı.Kimsesizliğimin sebep olduğu, ruhumda hayatın bıraktığı derin izler vardı. Ben annemin karnındaykende kimsesizdim ve bu kimsesizliği ben istememiştim.
Büyümüştüm fakat kimsesizliğim hala olduğu yerden bana ben hep burdayım diyordu.Bu hayatta yalnızca kimsesizliğim beni bırakmamıştı.
Elimdeki sigarayı dudaklarımın arasına alıp derince içime çektim. Ve dumanını gözlerimi yumup dışarı doğru üfledim. Gözlerim acıyla sızlarken gözlerimi açıp eşsiz gökyüzünün bana sunduğu yıldızlara baktım.
Yıldızlara bakınca kimsesizliğimi bir anlık bile olsa unutuyordum.
Çünkü küçükken annemden isteyemediklerini yıldız kaydığında gökyüzünden istiyordum.
En çok babamı istemiştim ve gökyüzü hala onu bana getirmemişti.
Gözlerim doldu, yüreğim acıyla sızladı.
Sigarımın bittiğini fark ettiğimde oturduğumun kaldırımın üzerinde sigaramı söndürdüm ve ayağa kalktım. İzmariti gelişi güzel bir yere fırlattım ve ellerimin üşüdüğünü hissettim. Kolumdaki saate baktığımda yerimde mıhladım. Annemin bana kural koyduğu saat çoktan geçmişti ve bana vereceği ceza eminim ki hazırdı. Alışmıştım ve eskisi kadar annemden korkmuyordum.
Küçükken ondan korktuğumda çatı katına gider ve soluksuz bir şekilde orda dururdum. O ise hakaretlerine devam eder ve bir müddet sonra beni aramayı bırakıp uyurdu.
Bir annenin çocuğuna uygulayacağı en büyük şiddet onu dövmesi değildi , onu yoksayıp onu aşağılamasıydı.
Ve evladını hiç bir zaman sevmemesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN GÜNAHLARI
General FictionGünahlarım peşimde sürüklenen bir gölge gibiydi. Hem bir o kadar hayalet, hemde acı verecek kadar gerçekti. Kalbimin ritmi hızlanırken, nefesimin gittikçe tükendiğini hissettim. Kana bulanan beyaz elbisem benim günahlarımın bedeliydi. Bu elbise be...