Bölüm Altı - Zindan

1.2K 1K 548
                                    

Merhaba💓
Bölüm geç gelmiş olabilir ama KPSS sınavına son bir ay çalışmam gerekiyordu.

Sizi çok beklettiysem özür dilerim Sardunyalar.

Votelerinizi ve yorumlarınızı benden esirgemeyin.🙏🏽❤

Sınır 50 vote 300 yorum

Bölüm Altı - Zindan

Bölüm Playlist

Sufle- İçinde Aşk Var

Lewis Capaldi - Someone You Loved

🕸

Duran zamanın sinsi hissi kalbimi yerleyeksan ederken, daha fazla kalbimdeki duygu yoğunluğuna dayanamıyordum.

Dudaklarım, onun dudaklarını susamış gibi kana kana içiyor; kalbim göğüskafesime güçlü darbelerini indiriyordu. Kalbim onun öpüşü altında ezilip un ufak oluyordu. Dudaklarımda bıraktığı enfes tadı aklımı kaçırmama yol açıyordu. İki dudağının arasına hapsettiği dudaklarım onun için esirdi. Benim zindanım onun dudakları, kalbi, ruhu ve gözleriydi.

Kısacası beni o, onu ben yapan her şey benim zindanımdı.

Ellerim titreyerek yanaklarından sürterek boynuna kadar indiğinde, Merih dudaklarını dudaklarımdan yavaşça söktü.

Yapbozun nadide, en önemli  parçaları bizim dudaklarımızdı.

Ilık nefesi yüzümü eşelerken kapalı olan gözlerimi usulca açıp sertçe yutkundum. Cehennemin sıcaklığını aratmayan güzel elleri yüzümü hala ödüllendirmeye devam ediyor, bütün vücudumla ısısını paylaşıyordu. Başımı kaldırıp yüzüne baktığımda gözlerini hala açmadığını farkettim.

Elimi boynundan sürte sürte yukarıya doğru taşıdığımda sertçe yutkundu. Gözkapaklarını yavaşça kaldırıp beni elalarıyla buluşturduğunda gözlerimi hemencecik gözlerinden kaçırdım.

Utanmıştım.

"Bana bak." Diye fısıldadı. Sesi sessiz bir feverandı. "Utanma."

"Utanmıyorum."

Boğuk bir ses çıkardığında ona baktım ve dudaklarının eşsiz kıvrılışını izledim. Gülümsemişti.

"Tabi, hiç utanmıyorsun." Diyip eliyle çenemi tuttu, başımı kaldırdı ve ona bakmamı sağladı. Derince gözlerimin içine baktığında dizlerimin bağları çözüldü.

Alnını alnıma yaslarken, "Güzelsin." Diye fısıldadı. Nefesi nefesime karışırken, gözlerimi sımsıkı yumdum. Nemli alnını alnıma sürterken"Yanakların kıpkırmızı kesilirken bile güzelsin." Diyerek çenemdeki elini çekti.

İltifatı karşısında kalbim, sanki peşinden biri onu kovalıyormuşcasına atmaya başlarken yanaklarım dahası mümkünmüş gibi daha çok kızardı.

Sıcak derisinde atan nabzını alnımda hissediyordum.

Sesimi saklandığı yerden çıkarıp "Teşekkür ederim." Diye mırıldandım.

AŞKIN GÜNAHLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin