Yine Masum İki Can

3 1 1
                                    

Phill ve adamları etrafta araba ile turlarken evden çıkmaları pek mantıklı değildi Can ve Sinem'in. Bu yüzden bu evde kalmak istiyorlardı. Olayları ev sahiplerine anlatmışlardı. Ve kalma izni almışlardı. O sırada Tyler ve ekibi o tahtaları çürük olan eski eve gelmişlerdi. Tyler evin orada kimseyi göremeyince Phill'i aradı:

Tyler:Phill nerdesiniz?

Phill:Çocuklar elimizden kaçtı. Onları bulmaya çalışıyoruz. Sen de ekibini topla ve buraları arasınlar.

Tyler:Bir dakika nerede kayboldu peki çocuklar?

Phill:Delik olan çitten girdiler. Ve kaçtılar. Neredeler bilmiyorum tamam mı? Sus ve aramaya başla bence!

Diyerek telefonu kapatmıştı Phill. Sinirliydi çünkü gözünün önünde bir delikten girip kaybolmuşlardı. Tyler biraz daha mantıklı davranarak deliği aradı ve adamlarına bu deliğin nereye çıktığını bulmalarını emretti. Yaklaşık bir iki saat sonra haber geldi. Delik bir evin bahçesine çıkıyordu. Tyler Phill'e haber vermemişti. Çünkü o laflar çok ağırdı ona. Bu yüzden patronun karşısına çocukları o götürmek istiyordu. Evin kapısını çalmıştı Tyler ve içeriden o kalıp söz olan "Kim o?" sesi geldikten sonra Tyler ses çıkarmadı. Sinem kapıyı açma diye işaret yapıyordu arkadan. Kapı açılmayınca Tyler kapıya omuz atmaya başlamışlardı. Adam ve kadın dolap masa ne kadar ağır ve büyük eşya varsa kapının önüne koyuyorlardı. Sinem ve Can'a da bir yandan işaret yapıyorlardı kaçmaları için. Sinem Can'ı da alıp arka kapıdan çıkmıştı. Yanlarına polisi aramak için ev sahiplerinden bir telefon almışlardı. Hemen arkada çalıların içine girip polisi aramışlardı. Ve durumu bildirmişlerdi. Çok geçmeden polis ekibi evin önüne gelmişlerdi. Fakat bir sıkıntı vardı. Evde kimse yoktu ve içeride kanlar içinde 2 ceset vardı...

HERŞEY O KARANLIKTA BAŞLADIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin