Sinem ilk olarak şaşırdı tabikide ama neden böyle bir yere tanımadığı biri tarafindan getirildiğine anlam verememişti. Acaba burası ne işe yarıyor ve neden böyle gizli tutuluyor. Bu soruların cevabını almak istiyordu
Sinem: Bu Oda Da Ne?
Gölge: Bekle.
Sinem beklerken Gölge de oradan bir belge getirdi ve masaya vurdu. Sinem ise belgeye anlamayan gözlerle bakıyordu sadece.
Gölge: Şimdi bunu incele belki bişey anlarsın.
Sinem: Ne ki bu?
Gölge: Az önce yanınızda olan çocuğun gerçekleri belki anlarsın ya.
Sinem: Neyden bahsediyorsun hiç anlamıyorum.
Gölge: Konuşma ve belgeye bak!
Sinem belgeye bakarken bir şey gözüne takıldı değişik bir isimdi bu bir kod ad gibi bişey
Sinem: Bu da ne?
Dedi eliyle yazıyı göstererek
Gölge: Bu çocuğun kod adı
Sinem: Nasıl yani anlamadım. Şu konuyu baştan anlatır mısın? Ve sen kimsin?
Gölge: Bana kısaca phill de bu benim kod adım gerçek ismimi bilmek için çok yabancısın. Eğer bu koda gelirsek bu kod bu çocuğun bu gezegende meydana gelmediğini söylüyor ve bu çocuk "HD 189773b" adlı gezegenden geliyor. Ve bu gezegen yapıca Dünyaya benziyor.
Sinem: Peki neden arıyorsunuz o çocuğu?
Gölge: O çocuğun genleri biz insanların genlerinden farklı. Hastalık o çocuğa işlemiyor. Herhangi bir sağlık problemi bulundurmuyor.
Sinem: Peki benden ne istiyorsunuz?
Gölge: O çocuğu buraya getirmeni?
Sinem: Peki ona ne yapacaksınız?
Gölge: Onun gen haritasını çıkartacağız.
Sinem: Ama ben onu tanımıyorum ki. Sadece bugün gördüm.
Sinem bu olaya şaşırmış durumdaydı fakat pek yapacak bişey yoktu. Aslında bı yandan da adama inanmak garip geliyordu, ama neden bişey yapmak için yerin altına bu kadar fazla çaba göstersin ki diye de düşünmüyor değildi.
Gölge: Peki evinin yerini biliyor musun?
Sinem: Evet
...