T,F (3)

138 14 0
                                    

MAYBE LEPASNI TAK BANYAK TAEHYUNG AND SEOKJIN POV , *author senyum*

.............................................................................................


 Seokjin turun daripada bas yang dinaikinya semasa menunggu di perhentian bas pagi tadi . seokjin terpaksa bersemangat untuk belajar walaupun banyak dugaan yang dia selalu hadapi . semasa seokjin berdiri di bawah hadapan pintu bas , ada seorang pelajar lelaki yang sama sekolah dengannya mendekatinya . ''HOI !! KAU TAK RETI NAK CEPAT KE ?! ''-unknown . belum sempat jin hendak ke tepi , lelaki tersebut menolak badan jin sehingga jatuh ke bahu jalan tempat perhentian bas yang seokjin naiki tadi berhenti . orang ramai hanya melihat .

''WOI SEOKJIN !! KAU DAH KENAPA BERDIRI DEPAN PINTU !!''-ryan . ''erhh...erhh..''-seokjin merintih . ''tulah kau ,padan muka .huh''-ryan . seokjin melihat tapak tangannya yang berdarah serta seluarnya di bahagian lutut terkoyak dan berdarah . seokjin bangun untuk berdiri . ''a..a..ku.. min..ta... ma...af....erhh..''-seokjin meminta maaf . sakit yang terasa di bahagian lututnya amat pedih jika berdiri . ''a..a..apa... min...minta... maaf ?''-ryan . ''HOI ! kau sape nak minta maaf dengan aku huh ?''-ryan . ''atau lebih tepat lagi 'PEMALANG'-sinis ryan berkata . seokjin tidak mampu lagi bertahan di hadapan ryan . dia terus berlari meninggalkan ryan di belakang . ''WOI ! aku tak habis lagilah dengan kau pemalang ! ''-jerit ryan

''erhh...isttt...kenapa pedih sangat niii... erhh..''-rintih seokjin .''OI ! urusan kita belum selesai !!''-ryan . seokjin menoleh ke belakang . ryan mengejarnya . 'aduhhh,tolonglah...hari ni je jangan buli aku'-batin seokjin . seokjin tidak mengendahkan jeritan ryan yang memanggilnya . orang di sekitarnya juga hanya melihat aksi kejar kejaran antara seokjin dan ryan . seokjin berlari semampu boleh untuk sampai ke sekolah .sakit yang ditanggung nya mmasih terasa lagi . 

sedang seokjin berlari , dia terlanggar seseorang yang dalam masa yang sama berjalan ke arah sekolah . seokjin melanggar susuk tubuh badan tersebut dari belakang dan terjatuh untuk kali ke dua. habis buku yang dipegangnya berterabur . dia tidak mampu menahan lagi .  ''arghhhhh...!! eiskk..''-jerit seokjin . ''aduuhhh...''-unknown. seokjin memandang lelaki yang telah dia langgar tadi . 'ah,kenapa dengan aku harini . semua orang aku nak langgar .''-batin seokjin . 

seokjin tak mampu untuk berdiri . ''eissrr...aku minta maaf..erhh..''-maaf seokjin kepada orang yang baru saja dia langgar tadi tanpa melihat gerangan lelaki tersebut . lelaki tersebut hanya diam dan mencerlung tajam ke arah seokjin . apabila seokjin terpandang wajah lelaki tersebut ,dia pelik kerana dia tidak pernah melihat wajah lelaki tersebut di sekolah ni . 'ih , janganlah pandang aku macam tu...''-batin seokjin apabila terperasan renungan tajam yang diberikan lelaki tersebut.

''HOI SEOKJIN !! kau nak lari mana ha ?! urusan kita belum habis tau tak?!''-ryan datang tiba tiba sambil mencengkam kolar baju seokjin dan mengheret seokjin ke tempat yang tidak diketahui seokjin.

note; if readers notice , chapter ni tak banyak dialog kan ? sebabnya,seokjin memg tkde sesiapa yang rapat dengan dia.maybe author akan tambahkan banyak sikit dialog for next chap, okay !

TOGETHER,FOREVER [TAEJIN MALAY FANFIC]Where stories live. Discover now