see? v annoyed face ,lmao *ahahahahaha*
ENJOY THE STORIES GUYS, LOVE U !
.........................................................
suara pelajar perempuan mula riuh apabila taehyung dan kawan-kawannya berjalan di sepanjang koridor sekolah.''dia budak baru ke ?!''-kata salah seorang pelajar perempuan yang teruja melihat taehyung dan kawan-kawannya. taehyung hanya membuat bodoh mendengar suara sumbang pelajar-pelajar perempuan yang memekak di seluruh sekolah dan kawan-kawannya. ''bisingnya!'' -geram jhope . ''jomlah cepat masuk kelas ''-kata jungkook sambil menarik tangan jimin.
''eh-eh--jap,''-tahan taehyung. ''apa lagi?''-tanya suga . ''aku nak kene jumpa pengetua .''-kata taehyung. ''kitorang ikut kau jelah .''-jawab namjoon. yang lain hanya mengangguk. ''okey,''-taehyung
mereka menukar haluan menuju ke bilik pengetua. suara meriah di bawah masih lagi kedengaran . masing-masing menunggu di luar bilik pengetua ,sementara taehyung mengetuk pintu bilik pengetua tersebut dan mendengar laungan masuk dari dalam. taehyung masuk ke dalam bilik pengetua tersebut dan senyum kepada pengetua baru sekolahnya.
''apa khabar taehyung .''-tanya tuan aryan . ''sihat ...err..'' ''uncle''-celah tuan aryan . ''hurm,sihat uncle''-jawab taehyung . ''so,kamu ada benda ke nak cakap apa-apa?''-tanya tuan Aryan . ''taehyung duduk kelas mana uncle?''-tanya taehyung . ''itu jeke kamu nak tanya .hahaha, uncle bagi kamu sekelas dengan kawan-kawan kamu . kelas filter ''-jawab tuan aryan.
taehyung yang mendengar hanya tersenyum mendengar jawapan uncle nya. ''terima kasih uncle.''-ucap taehyung. ''sama-sama taenyung , belajar rajin-rajin ye ''-kata tuan aryan . ''baik uncle''-ucap taehyung dan terus berlalu ke luar bertemu rakan-rakan nya.
taehyung menutup pintu bilik tersebut dan memandang wajah rakan-rakan nya dengan hampa. ''kau kenapa ni taehyung? ada masalah ke? ''-tanya namjoon yang risau melihat wajah hampa taehyung. namjoon memang mengambil berat lebih tentang taehyung. ''ermm,,aku-- tak sama kelas dengan korang . aku dapat kelas mono ''-jawab taehyung yang pura-pura sedih.
''halahh-- takpelah taehyung. time rest kan boleh jumpa. rilekslah''-pujuk namjoon .yang lain hanya mengeluh dan mengiyakan apa yang namjoon cakap . taehyung dalam hati dah tergelak kuat macam apa dah .''takpelah,jom masuk kelas .nanti lambat''-putus taehyung . ''jom''-jawab jungkook diikuti yang lain.
sampai sahaja di hadapan kelas filter ,masing-masing memberi senyuman kepada taehyung dan masuk ke dalam kelas . taehyung pula pura-pura melintasi kelas filter dan terus memasuki kelas melalui pintu di bahagian belakang .
YOU ARE READING
TOGETHER,FOREVER [TAEJIN MALAY FANFIC]
FanfictionSEOKJIN,LELAKI YANG SERING DIBULI OLEH ORANG SEKELILINGNYA.DIA TINGGAL DENGAN MAKCIK DAN PAKCIKNYA YANG GILAKAN HARTA IBU BAPANYA . TAEHYUNG,LELAKI YANG BARU PULANG DARIPADA BERSEKOLAH DI LUAR NEGARA.IBU BAPANYA TERLIBAT DALAM KEMALANGAN YANG MENYEB...