THANKS READING, LOVE U !
thank u for the vote ! *overwhelmed !*
nangis jap ,hahahaha
.................................
seokjin berjalan perlahan untuk masuk ke dalam kelas . semasa hampir tiba di hadapan pintu kelasnya , seokjin mendengar suara riuh rendah perempuan yang ada di dalam kelasnya . seokjin hanya masuk ke dalam kelas tanpa memandang budak - budak kelasnya yang memandangnya dengan riak muka tak suka .
seokjin menunduk sehingga dia tiba di tempat duduknya . sampai sahaja di tempak duduknya , dia mengangkat kepalanya dan terkejut melihat manusia yang dia tidak kenal sedang duduk di meja belajarnya . dan manusia itu juga turut memandangnya dengan pandangan yang 'sukar ditafsirkan '.
taehyung teringat bahawa lelaki yang di hadapannya ini ,ialah lelaki yang melanggarnya di hadapan sekolah tadi . taehyung tidak menyangka yang seokjin sekelas dengannya .
manakala , seokjin mula membuat muka pelik tapi dia seperti pernah lihat muka orang tersebut .
lelaki atau perempuan ? mestilah lelaki readers . seokjin tiba-tiba menayangkan riak takut apabila teringat yang lelaki tersebut adalah.........
lelaki yang dilanggarnya semasa hendak lari daripada ryan ! . seokjin mula merasakan suasana kelas yang tiba-tiba senyap seakan-akan malaikat lalu di hadapan kelas .
seokjin memandang semua pelajar di kelas tersebut dengan wajah kasihannya sambil menggenggam erat kedua-dua tangannya .
''stand up class !!! '' - alex yang menjerit tiba - tiba menyentak seokjin yang berdiri sebelah tempat duduknya . semua pelajar bangun memberi salam kepada teacher mereka .
nasib seokjin baik apabila cikgu english nya masuk ke kelas tersebut membuatkan attention pelajar hanya tertumpu pada cikgunya sahaja .
''good morning teacher ! ''- ucap alex diikuti pelajar lain . '' alright ! good morning class . you may sit down ''-ucap teacher tina . teacher tina mula melangkah ke pintu kelas apabila cikgu haikal berdiri di tepi pintu kelas . mereka mula berbual .
''duduklah....''- ucap lelaki yang duduk di meja seokjin . seokjin bergerak ke sebelah meja lelaki tersebut yang berhampiran tingkap .
''ishh.. pahal dia pula yang dapat duduk sebelah taehyung tu ! ''-marah rachel . '' ada masa kita ajar dia ,''-sinis minie berkata . kedua -dua perempuan tersebut tersenyum puas ! sebenarnya , ramai lagi perempuan yang memandang tidak berpuas hati terhadap seokjin .
seokjin sedar hal itu . ''haiihh... ''-soekjin mengeluh perlahan . dia redha apa yang dia akan hadapi nanti . seokjin hanya mendiamkan diri juga sama seperti taehyung .
taehyung dapat mendengar keluhan seokjin dan menangkap butir bicara pelajar perempuan tersebut .
''okay class , sorry for that . we just discuss about our work . sorry again . okay ! so take out your text book and open page 45 and do the excercise A to D now ! I want all of you send your excercise book before I leave this class ! and don't forget to write day and date ! such a lazy person ! ''-kata cikgu tina .
''alright teacher !''-sahut satu kelas tersebut dan mula melakukan latihan dengan suasana yang tidak terlalu bising .
seokjin tidak menegur taehyung begitu juga taehyung yang masing -masing fokus membuat latihan yang diarahkan teacher tina .
...........................................
okay readers, i know my story tersangatlahhhh bosan kan ? memandangkan pertama kali buat story kat wattpad .apa apa pun enjoy reading okay ! if tak nak vote pun , i okay je *smile* .
love you guys !
YOU ARE READING
TOGETHER,FOREVER [TAEJIN MALAY FANFIC]
FanfictionSEOKJIN,LELAKI YANG SERING DIBULI OLEH ORANG SEKELILINGNYA.DIA TINGGAL DENGAN MAKCIK DAN PAKCIKNYA YANG GILAKAN HARTA IBU BAPANYA . TAEHYUNG,LELAKI YANG BARU PULANG DARIPADA BERSEKOLAH DI LUAR NEGARA.IBU BAPANYA TERLIBAT DALAM KEMALANGAN YANG MENYEB...