T,F (7)

113 14 0
                                    

HAPPY READING GUYS, LOVE U

..................................................


''bro,tumpang tanya . ni kelas filter eh?''-taehyung menepuk belakang badan namjoon yang sedang termenung. dia memasuki pintu belakang dan terus pergi ke arah namjoon. kawan-kawannya yang lain dan seluruh pelajar dalam kelas melihatnya dengan pandangan pelik. tak lama lepastu jimin bersuara ''kenapa masuk kelas kitorang ni?''.

''kurang ajar mangkuk ni, dia sama kelas ngan kita ayam.''-ucap suga yang sudah agak kenapa taehyung masuk ke kelas tersebut. ''kau sama kelas dengan kitorang ke?''-tanya namjoon untuk kepastian. taehyung hanya mengangguk dan menahan senyuman nya daripada dilihat pelajar lain di dalam kelas tersebut. acah nampak cool .

pelajar perempuan lain sudah menjerit tergedik-gedik melihat anggukan taehyung. taehyung hanya menayangkan muka meluat. manakala jhope,jimin dan jungkook memandangnya dengan pandangan maut . ''rileks geng''-ucap taehyung tenang. ''mati kau nanti''-kata jhope yang geram dengan perangai taehyung dari tadi. 

taehyung mengambil tempat di belakang namjoon. kedudukan di dalam kelas tersebut meja hanya berdua-dua . jungkook dan jimin satu meja ,suga dan jhope satu meja manakala namjoon duduk bersama alex. alex merupakan ketua kelas filter. 

taehyung memerhati ke luar tingkap

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

taehyung memerhati ke luar tingkap . tiba-tiba teringat kejadian dia dilanggar seorang lelaki yang namanyaa...ermmm...Seokjin ?. ''taehyung,nak duduk dengan aku tak ?''-tanya namjoon . taehyung hanya menggeleng , ''okay, tap--'' ''BANGUNNN !''-jerit alex kuat . namjoon tak jadi nak bercakap dengan taehyung apabila melihat cikgu telah masuk ke dalam kelas.

''SELAMAT PAGI CIKGU''-ucap alex lantang . diikuti pelajar lain . ''selamat pagi semua , duduk .''-ucap cikgu liya . ''baiklah,saya mendapat info bahawa kelas ni terdapat pelajar baru yang pulang dari amerika syarikat betul?''-tanya cikgu liya . pelajar perempuan sekali lagi menjerit gedik .ada yang bisik-bisik memuji kekacakan taehyung.

suga,jhope,jimin,jungkook dan namjoon hanya mendiamkan diri mendengar suasana kelas yang kecoh. taehyung pula bangun bergerak ke hadapan kelas. ''erm,nice look .eherm,good .perkenalkan diri kamu''-ucap cikgu liya. eh eh cikgu ni, pelajar kot .tahulah handsome. hahahaha . 

''aku taehyung , pelajar baru kelas ni. dan aku tak berminat nak hadap pelajar perempuan .so conclusion nya, jangan cuba nak dekat dengan aku .aku tak suka . sekian.''-kata taehyung dingin. dia terus berjalan duduk di tempatnya . pelajar lelaki hanya memandang taehyung dengan riak 'WOW'. 

''baiklah terima kasih. okay pelajar keluarkan buku fizik masing-masing . saya minta maaf tak dapat bawa kamu semua ke makmal harini.''-kata cikgu liya. masing-masing mendengar arahan cikgu liya. ''eh ,kawan dia tak bagitahu ke  tempat duduk dia tu ada orang .''-kata salah seorang pelajar perempuan yang duduk di meja sebelah namjoon .

TOGETHER,FOREVER [TAEJIN MALAY FANFIC]Where stories live. Discover now