Prezentacja, Horoh i początek piekła

32 5 13
                                    

NoNo patrzy na nas z przejęciem, podczas gdy ty montujesz mi na ręku podejrzane urządzenie, które ma mnie na zawsze z tobą związać.

- Mówiłaś, że to będzie znamię.

- Toczekaj, a dędzie znanię.

Kiwam głową. Kończysz instalować bransoletę na moim nadgarstku i przechodzisz do swojego.

- Zofio - mówisz w trakcie instalowania - Jest pehna nożlihość... Dardzo nało nożliha, ale jest.

- Nic gorszego niż to mnie już nie spodka - zapewniam cię.

- Nasze ciała nie są takie sane. Jesteśny tododne, ale nie takie sane.

- Uhu... I w związku z tym?

- Ta technologia nie została trzetestohana jeszcze na ludziach. Dędziesz tierhsza.

- I... W związku z tym?

- Nie hien czy nie hystątią jakieś niehielkie skutki udoczne.

- Tylko to?

- Nie hien, jakie nogą dyć te skutki udoczne. Niestety nic z tyn nie nożeny zrodić.

- To po co mi o tym mówisz?

- Żedtoten nie narzekała, że ci nie tohiedziałan.

- Dobrze. Załatwmy to szybko.

Kładziesz rękę na mojej bransolecie i wzrokiem wskazujesz mi, bym zrobiła podobnie z twoją. Bransolety są zimne, a kontrast z twoją gorącą skórą daje mi gęsiej skórki.

- Teraz tohien po Hasira coś w rodzaju "Ja, Łuna i noje nazhisko z Łuxorii z tlenienia Juda, proszę o zhiązanie z Zofią i tu tohien thoje nazhisko z Kanady z Zieni "

- Jasne - przytakuję - macie nazwiska?

- Nie, ale odtohiednik nazhisk. Przydzielane są h zależności od niesiąca urodzenia. Potem ty tohiesz "Ja, Zofią z Kanady z Zieni, usłyszałam troźdę i zgadzan się na zhiązanie z Łuną z Łuxorii z tlenienia Juda "

- I to będzie miało jakiś wpływ na to? - pytam, wskazując bransolety.

- Tak. Słysząc te słoha urządzenia się ze sodą tołączą, skalidrują i zrodią unikatohy hzór dla naszego zhiązku oraz zatiszą to co usłyszały. Letiej się hięc nie tonyl h shoin nazhisku.

- A potem?

- toten tołączą się z centralą i jeśli nie znajdą thojego inienia zatiszą je jako nohego członka Ligii. M'ie tołączą z todą i dadzą ci mój status czyli Pher.

- Jej!

- Tak. Htedy hszystko się załathi i dędziesz już legalnyn członkien Ligii.

- Super! I wtedy będę mogła wychodzić?

- Tak.

- No to róbmy to. Zaczynaj.

Chwilę milczysz z zamkniętymi oczami, następnie otwierasz je, bierzesz głęboki oddech i zaczynasz.

- Ro, Łuna Ssan f Łuxoria f Sok Juda. Ro firo f Zofia Amsuden f Kanada f Ziemia seke-te - Mówisz uważając dokładnie na to by idealnie wypowiedzieć moje nazwisko i imię planety - Teraz ty. Powtarzaj za mną. Ro, Zofia Amsuden f Kanada f Ziemia...

Od PodstawOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz