Zmijozelská kolej

88 6 0
                                    

,,To je pořád takhle vážná?" spustil hned blonďatý zmijozel, jakmile se proplížili kolem kamenného chrliče. ,,Má jen hodně starostí," obhajovala svou ředitelku, a přitom se na zmijozela zamračila. ,,Koukám že všichni v Bradavicích jsou vážní! Měl bych se také připojit do vaší komunity," pronesl také se zamračeným pohledem, ale koutky úst mu cukaly. 

Rosalie ho ignorovala a mezitím, co se vydala cestou do sklepení, spustila: ,,Bradavice založili čtyři mocní kouzelníci. Byli to Rowena z Havraspáru, Godrik Nebelvír, Helga z Mrzimoru a..."

,,A Salazar Zmijozel," dodal Hunter, načež se havraspárka prudce zastavila a hodila udivený pohled na zmijozela, který se díky ní také zastavil. ,,Jak o tom probůh víš?"

,,Četl jsem to. Vlastně vím o Bradavicích všechno..." zmijozel se sladce usmál na svou kolegyni a studentku. Rosalie věděla, že rád čte knihy, nebo spíše tedka ji to potvrdil. Najednou zvažovala, jestli ho Moudrý klobouk neměl poslat do havraspáru.

,,No výborně!" Rosalie radostně spráskla ruce. ,,Když tedy víš všechno, tak do své koleje trefíš sám," dodala s úsměvem a obrátila se k odchodu. 

,,Všechno kromě mapy," těmito slovy opět zastavil havraspárku, ,,Bradavice jsou tak velký místo, že se tu člověk jednoduše ztratí."

Rosalie se zhluboka nadechla a pak vykročila opět směrem ke sklepení. Měla hrozně moc nápadu, jak by mohla právě teďka trávit čas a rozhodně do toho nepatřila cesta s tímto chlapcem.

,,Proč si pořád tak napružená?" spustil znovu zmijozel, hned co se vydal stejným směrem jako Rosalie.

,,Co prosím?" havraspárka se opět prudce zastavila, a tak do ní blonďák neúmyslně narazil. 

,,Vidíš? Teď zrovna vypadáš jako by si mi chtěla jednu vrazit," 

,,Věř mi. Nemám k tomu daleko," procedila mezi zuby, zatímco pokračovala v chůzi.

,,Proč mi neodpovíš na mu otázku?" doběhl ji opět zmijozel a mladá havraspárka proklínala všechny zakladatele, že neudělali hrad menší.

,,A proč si tak otravnej?" odpověděla mu na otázku otázkou. Zmijozel ztuhl a jeho výraz zkameněl. ,,Vážně? To tě naštve takováhle věc?" ohromeně na něj pohlédla, ale zmijozel ji nevěnoval pozornost. A tak kráčeli hradem v tichosti. 

,,Rose! U všech duchů! Všude tě hledám!" zvolala najednou Lily, načež se Rosalie zastavila a otočil na svou nebelvírku. Zmijozel ji následoval.

,,Všechno v pořádku u ředitelky?" spustila hned, co spatřila Rosalinin zničený pohled. 

,,V pořádku určitě ne," pohodila hlavou ke zmijozeli, který se na ni zamračil. 

,,TY?" Lily okamžitě vykulila oči na blonďáka, který se zatvářil udiveně. ,,To jako vážně? Co to s váma všema je? Víte já mám úplně normální jméno jako všichni tady! Nevím proč mě všichni oslovujou "TY" ?"

,,Uklidni se fešáku," zasmála se nebelvírka, ,,možná, kdybys nesrazil moji kamarádku, měla bych na tebe normální reakci."

,,Lily, tohle je Hunter White, nový bradavický student a také primus a Huntere, tohle je Lily Lenka Potterová, má nejlepší přítelkyně," seznámila je Rosalie, jelikož už ji nebavila jejich konverzace a už chtěla být co nejdál od tohoto kluka. 

,,Takže tvůj PRIMUS?" Lily se zasmála a hodila významný pohled na svou přítelkyni, která okamžitě zrudla. Moc dobře věděla, jak to Lily myslí a vduchu proklínala Amy, která s tím vším začala. Tento kluk je úplně poslední kluk na celém světě, který by mohl být jejím PRIMUSEM.

,,Tvůj primus?" nechápavě na ně pohlédl zmijozel. ,,Nech to být," zabručela havraspárka, čapla zmijozela a vydala se už po několikáté do sklepení následována zrzavou nebelvírkou.

,,Vítězný pohár," pronesla havraspárka, když všichni tři došli před vchod do zmijozelské společenské místnosti. ,,Vítězný pohár? Vy máte ale talent na hesla," pronesl posměšně zmijozel, ale Rosalie ho ignorovala. ,,Tak ten se mi líbí!" zvolala zvesela zrzka, načež ji Rosalie zpražila pohledem. 

Všichni tři vešli do zmijozelské společenské místnosti a zaujali tak pozornost skoro všech studentů zmijozelu. No není se čemu divit, byla to velmi zajímavá sestava. Havraspárka, nebelvírka a do toho nový, neuvěřitelně hezký, student, který zaujal pozornost všech dam v místnosti, včetně Amy sedící na gauči nedaleko krbu, ke které si přisedla zrzavá nebelvírka.

,,Ticho prosím," Rosalie utišila těch posledních pár studentů, kteří si jich ještě nevšimli, ,,toto je nový student a primus, Hunter White. Byl zařazen do zmijozelu, tak tedy očekávám, že ho zařadíte mezi sebe," spustila primuska autoritativním hlasem, který se nesl celou místností.

,,O to se nemusíš bát," pronesl někdo z hloučku dívek, nedaleko nich, které se okamžitě začali chichotat. ,,Tak to si nechám líbit," pronesl blonďatý zmijozel vedle Rosalie, tak potichu, že ho slyšela pouze ona. Stáhla ruku a neohrabaně ho bouchla do břicha, ale byla to spíš bolest pro ni, jelikož Hunter měl velmi vypracované břicho. 

,,To je vše," usmála se na zmatené hady a následně stočila svůj pohled na Huntera. ,,Kdybys něco potřeboval, tak řekni," pronesla trochu otráveně ,,a kdybys mě nemohl najít, tak to vyřiď támhle té dívce, co sedí vedle Lily na gauči a... co ti mává?" 

Rosalie nechápavě pozorovala Amy, která s úsměvem mávala na zmijozela, stojícího naproti ní. ,,Doufám, že tě nikdy nenajdu," pousmál se a věnoval vzdušný polibek hnědovlasé zmijozelce. Rosalie jen protočila očima. 

,,Tak a teď si ho přebíráme my," k dvojici se připojil Phil Lenstr a objal kolem ramen Huntera, jakoby byli nějací dlouholetí kamarádi. ,,Máš štěstí, kamaráde, že máme jedno volné místo u nás v komnatě," usmál se na svého nového spolubydlu.

,,Na posteli bys tedy měl najít všechno potřebné oblečení a do pokoje ti budou dopraveny kufry, tedy pokud je tam ještě nemáš. Jo a ještě jedno pravidlo... dívky vaše komnaty navštěvovat můžou, ale naopak to nelze," dodala ještě Rosalie informace svému kolegovi.

,,Jo brácho, radši to nezkoušej. V pátém ročníku se do dívčích komnat pokoušel dostat Alex Fitzman. No a řekněme, že pár měsíců potom strávil jako Alexa..."  vysoký černovlasý Phil se zařehtal.

,,Ale když jsme u toho navštěvování, Oliverová, nechceš zajít na pokec ke mně do komnaty?" Phil pustil Huntera a udělal krok k mladé havraspárce tak, že jí teď funěl do obličeje.

,,Seš sjetej?" vyprskla na něj havraspárka a odstrčila ho kousek od sebe. Neunikl jí Hunterův úšklebek. 

,,Koukám, že ty budeš velkej oříšek," pronesl pobaveně Phil, načež zmizel za nějakou skupinkou kluků, kteří ho okamžitě začali poplacávat přes záda, jakoby byl nějaký machr. Rosalie opět protočila oči. Co to na ní sakra zkouší? Copak si myslí, že Rosalie zapomněla na to, jaký je to idiot a jak se k ní v předchozích letech choval?

,,Tak já pádím," vysoukala ze sebe rychle Rosalie a otočila s k odchodu. Blonďatý zmijozel jí ale uchopil za paži a otočil si ji zpátky k sobě. ,,Ty si vážně Oliverová?" překvapeně na ni pohlédl s vážným výrazem  ve tváři, načež si havraspárka uvnitř zkárala za to, že se chovala tak neslušně a ani se mu nepředstavila.

,,Ano. Rosalie Oliverová. Proč? Znáš to jméno?" tentokrát to byla ona, kdo na toho druhého překvapeně pohlédl. 

,,Ale mám takový pocit, že jsem to jméno už někde slyšel," zmijozel se nervózně poškrábal na zátylku a vzápětí se vypařil. Rosalie chvíli nechápavě postávala na místě a nakonec se vydala k Lily a Amy. 

Dívka z HavraspáruKde žijí příběhy. Začni objevovat