,,Co máš proti Philovi?" zeptal se z ničeho nic Hunter, který seděl na pohovce a četl si nějakou knihu. Rosalie, která u stolu něco sepisovala, po něm střelila pohledem. ,,Nic ti do toho není. A i kdyby bylo, tobě bych to neřekla."
,,Ale no tak, Oliverko. Já myslel, že to včerejší dobrodružství z nás udělalo přátelé," nechápavě, ale s úsměvem pohlédl na havraspárku.
,,Přátelé jo? Zkus mi nejdřív přestat říkat Oliverko, a pak si o tom může promluvit," pronesla Rosalie a vrátila se ke svému papíru. Hunter odhodil svou knihu a se smíchem se vydal ke stolu k blondýnce, načež se hned vedle ní opřel zadkem o stůl.
,,Tak co proti němu máš?" zeptal se znovu zmijozel, tentokrát vážněji. Rosalie nesouhlasně zafuněla, jelikož se o tom nechtěla bavit, navíc musela ještě stihnout dopsat rozpis na hlídkování.
,,Nemůžeš jít prosím otravovat někoho jiného?" unaveně na něho pohlédla. Zmijozel okamžitě zbledl, až to Rosalie překvapilo. Nejenže jeho tvář změnila barvu, ale dokonce ztvrdla. Všechny jeho rysy přesněji. Chvíli pozoroval havraspárku, která nervózně polka.
,,Sejdeme se na schůzce," řekl nakonec tvrdě a opustil místnost, samozřejmě nezapomněl prudce zabouchnout obraz. Mladá havraspárka leknutím poskočila. Co to sakra mělo znamenat? To je přesně jeden z důvodů, proč jí tenhle kluk leze na nervy. Během vteřiny dokáže změnit svou náladu. Ona na něho být naštvaná kvůli tolika věcem nemůže, ale když ona řekne jednu větu, aby jí nechal na pokoji, tak se může s prominutím pos**t. Proč bůh trestá ji a ne někoho jiného?
Všechno tohle ji tak vytočilo, že nestihla dopsat rozpis, který měla během pěti minut předat na schůzce s prefekty. A až tehdy si uvědomila, že by ho za pomocí kouzla mohla rozmnožit. Naštvaně bouchla do stolu. Tohle si taky mohla uvědomit dřív a ne u 20 pergamenu. A tak si sebrala svoje věci a vydala se do volné učebny nedaleko pracovny, kde už vyčkávalo několik studentů v čele s Hunterem.
,,Jdeš pozdě, Oliverová!" procedil skrz zuby Hunter, když došla k učitelskému stolu. Všech 24 prefektů sedělo v lavicích a vedlo konverzace. Postřehla mezi nimi i Franka, který na ní spěšně zamával při příchodu. ,,Omlouvám se, ale musela jsem se vypořádat s jedním náfukou," obořila se na něj Rosalie, tak aby nikdo jiný jejich konverzaci neslyšel. ,,Tak to pardon," pronesl ironicky Hunter a se zamračeným pohled se od ní odvrátil. Rosalie ignorovala vařící se krev uvnitř ní a také svůj pohled stočila na prefekty, kteří na ně upírali své pohledy.
,,Vítám Vás tu všechny," spustila svůj proslov jako první, jelikož zmijozel mlčel. ,,Dnes to bude rychlé, jen vám rozdám rozpis všech nočních směn na tento měsíc a pokud byste s něčím nesouhlasili, tak se ozvěte," pronesla havraspárka s úsměvem a za pomocí hůlky všem rozeslala pergameny s rozpisem.
,,Ale já v úterý nemůžu... máme večerní trénink," ozval se první nesouhlas z řad zmijozelu. ,,Jo nápodobně," ozval se další hlas. ,,A já zase nemůžu v pátek... však je to pátek, kdo by chtěl trávit tenhle večer na obhlídce!" ,,Já nemůžu být s Evanem," zaprotestovala první dívka. ,,Ale nedělej Reelová, neměla si ho podvádět ty čubko," dodal někdo další.
Rosalie chtěla okamžitě strhnout body, za takové oslovení, ale nedostala šanci, jelikož se strhla hádka mezi prefekty. A je to tu zase. Jakoby se vrátila zpátky v čase do Bradavického expresu, kde se spustila hádka na cestě do Bradavic. Zoufale pohlédla na Huntera, aby jí pomohl, ale ten si jen s úšklebkem pozoroval nehty. Bylo to zas vše jen na ní.
,,Tichoo!" zařval najednou Frank, který se zvedl ze své lavice. ,,Takhle nic nevyřešíme, pokud se budete chovat jako divoká zvěř a nepokoušej se na to vtipkovat, Malcolme!" dodal hned, když postřehl mladého zmijozela, který otevíral pusu.
,,Děkuju, Franku," primuska mu s vděčným úsměvem poděkovala, načež se primus vedle ní nepříjemně ošil. Vůbec se mu nelíbilo, jak na ní ten havraspár Frank kouká. Jak nějaký dravý pták toužící po své odměně.
Zrudlá Rosalie se sebevědomě narovnala a spustila. ,,Moc se omlouvám. Vůbec jsem nedostala žádné informace o nočních trénincích," střelila pohledem po Hunterovi, který se ušklíbl, ,,takže to hned předělám a zítra vám to po někom pošlu. A ty, Edwarde, všichni musíme obětovat svůj volný čas, takže jeden pátek tě nezabije, jinak taky nemusíš dělat prefekta. A ty, Amando, měla by ses k tomu postavit trochu profesionálně, i když vím, že trávit takhle noc s někým, koho nemáš zrovna dvakrát v lásce, není příjemná věc."
Hunter při posledních slovech střelil zamračeným pohledem po Rosalie, která jeho pohled zaregistrovala a ušklíbla se.
,,Skončila, můžete jít," rozhodl okamžitě Hunter za Rosalie, která se na zmijozela zamračila. Nic ale neřekla, jelikož se jí docela hodilo, že všichni už odejdou a ona se bude moct vrhnout na psaní nového rozpisu.
Zatímco se všichni prefekti balili a postupně odcházeli, Frank se vydal za primuskou, ale ihned jak si všiml Hunterova nebezpečného pohledu, odešel. ,,O co ti jde?" obořila se na něj primuska hned, jak zaklaply dveře za posledním prefektem.
,,Mně? O co jde tobě?" zaprskal na ní zpět zmijozel. ,,Proč si mi nepomohl?" Rosalie změnila taktiku a větu pronesla ublíženě. ,,To dělají jen přátelé ne? A jak si naznačila, my přátelé nejsme..." pohlédl na ní se zamračeným obočím. Rosalie přeběhl mráz po zádech, jelikož zmijozela neviděla nikdy tak chladného.
,,Ty si neuvěřitelný!" pronesla havraspárka zoufale a zatahala se za vlasy. ,,To co řešíme v osobním životě, bychom neměli zatahovat i do téhle profese. Jak jsem řekla máme jim jít příkladem," dodala havraspárka a opět v ní narůstal vztek.
,,Na to si měla myslet dřív," pronesl zmijozel a vydal se ke dveřím. ,,Počkej!" zarazila ho v půli cesty. ,,Ty si o těch večerních trénincích věděl, že jo?" optala se ho, když se zastavil. Musel o tom vědět, jelikož ho Amy přidala k sobě do famfrpálového týmu. Zmijozel se na ní otočil a ušklíbl. ,,I kdybych to věděl, tobě bych to neřekl," odpověděl opovrženě a vydal se znovu k východu. Rosalie popadla první věc, která ji padla do ruky a hodila s ní po zmijozeli, který už byl ale pryč, a tak svícen narazil do zavřených dveří.
ČTEŠ
Dívka z Havraspáru
FanfictionRosalie Oliverová je studentka sedmého ročníku na Škole čar a kouzel v Bradavicích a je zvolena primuskou. Její nadšení vmžiku opadá, když se na škole objevuje nový student, který má zaujmout místo primuse. Potíž je v tom, že ho mladá havraspárka Ro...