Mladá havraspárka zalapala po dechu. Tato párty se zdaleka nepodobala něčemu, kde mělo být jen pár studentů. Všechny stoly v učebně zmizely a místo nich se objevil obrovský prostor pro tančící studenty.
,,A co si čekala? Čajový dýchánek?" pronesla pobaveně Lily a zatáhla Rosalie do středu dění, kde už se za rytmu hudby pohupovala Amy v zeleném topu a černých džínách. ,,Říkala si pár lidí!" zahulákala na ní ihned havraspárka, jelikož hudba hrála velmi nahlas. Rosalie byla velmi nesvá, nestačilo, že na sobě musí mít tyhle šaty, které jí spíše vše odhalovaly, než aby schovávaly, ale do toho ještě musela být v učebně plné studentů.
,,Však jo!" zařvala na ní nazpět zmijozelka a vydala se někam, kam jí Lily s Rosalie následovaly. Když se Amy zastavila, Rosalie postřehla, že je hluk mírnější. ,,U Merlina!" zahulákala nadšeně zmijozelka, hned jak si všimla modrých šatů.
,,Tak v těchhle šatech to dneska půjde samo," zatleskala zvesela a popadla zmatenou havraspárku. ,,O čem to sakra mluvíš?" optala se Rosalie, která zoufale vlála za zmijozelkou. Naposledy se ohlédla po nebelvírce, aby ji pomohla se, ale Lily se během několika vteřin ztratila v davu.
,,Rose, znáš tady Lukase?" zmijozelka zprudka zastavila, čímž docílelala toho, že havraspárka narazila do jmenovaného kluka. Polekaně se podívala na nebelvíra, který ji pozoroval se širokým úsměvem. Rosalie v duchu proklínala zmijozelku, která se vedle ní uculovala. Mělo jí hned napadnout, proč jí chce tahat na párty. Chtěla využít každé příležitosti, aby jí s někým seznámila.
,,Nazdárek," pronesl Lukas s pohledem upřeným na Rosalinu hruď. Havraspárka okamžitě střelila zlostným pohledem po zmijozelce, která se stále culila. ,,No nic, tak já mizím," poplašeně utekla a nechala tak havraspárku samotnou s tímhle nebelvírským nadržencem.
,,Takže... dáš si něco k pití?" optal se zdvořile Lucas, ale Rosalie věděla moc dobře, že jeho činy zdvořilé nejsou. ,,Já vlastně... musím jít, někdo na mě čeká... ale moc ráda jsem tě poznala, Lucasi," havraspárka začala couvat od nebelvíra a když už byla v dostatečné vzdálenosti, prudce se otočila k východu. Bohužel až tak prudce, že opět narazila do něčí hrudi. Co to s ní dneska je?
,,Omlouvám se," vysoukala ze sebe okamžitě Rosalie a pokusila se z košile dotyčného setřít alkohol, kterým se díky ní polil. Osoba okamžitě popadla Rosalininu ruku a odhodila ji stranou, načež havraspárka poplašeně vzhlédla a setkala se s průzračně modrýma očima.
Hunter překvapeně pohlédl na havraspárku a pohledem se zastavil na její hrudi, což Rosalie neuniklo. ,,Měla by sis dávat pozor, ať ti něco nevypadne," pronesl pobaveně směrem k její odhalené hrudi, pravdou ale bylo, že se z toho potřeboval jen vyvlíknout. Tohle ji však uniklo. ,,Běž k čertu," jednou rukou si popotáhla svůj výstřih a druhou rukou uhodila zmijozel do napůl odhalené hrudi, načež se trochu zapotácel. Rosalie nechtěla trávit v jeho přítomnosti ani sekundu, a tak se vydala pryč.
,,Pokud to bude daleko od tebe, tak klidně!" zahulákal na ní opovrženě a napil se svého alkoholu, s očima upřenýma na vzdalující se havraspárku v modrých šatech.
,,Ale, ale kam se tak ženeš?" prohodil najednou Phil, když spatřil Rosalie, která se zoufale prodírala mezi tančícími studenty. Když procházela kolem něho, uchytil ji za paži a tím ji přinutil zastavit. ,,Kam tak ženeš? Párty teprve začala," pobaveně pohlédl na havraspárku. ,,Pro mě už skončila," pronesla Rosalie ostře a snažila se vyvlíknout z Philova sevření.
,,Jsi v pořádku?" ustaraně na ni pohlédl a to havraspárce málem vyrazilo dech. Nikdy nečekala, že tuto větu uslyší právě od něho. Pohlédla do jeho očí a zahlédla v nich obavy. Opravdu se zajímal o to, jak jí je. ,,Chceš něco k pití?" optal se po dlouhé době, když mu Rosalie stále hleděla do očí a nic neříkala.
Možná to bylo tím, že to byl snad jediný kluk, který ji nečuměl do výstřihu, nebo to bylo tím, že potřebovala na chvíli vypnout. A tak tedy přikývla, načež se černovlasý zmijozel pousmál. Rosalie si ho poprvé pořádně prohlédla. Smaragdově zelené oči, špičatý nos a dva důlky na tvářích, když se smál. Rosalie se díky tomuhle úsměvu dnes poprvé usmála.
Nikdy nečekala, že by nad tímhle mohla někdy přemýšlet, ale párty se nezdála být zas tak hrozná, když ji strávila ve Philově přítomnosti. Díky němu poznala nové lidi a také zjistila, že není zas tak špatný člověk, za kterého ho měla. Sem tam zatoulala pohledem do davu, kde spatřila Amynin spokojený výraz. Sice byla ze začátku překvapená, že její doprovod je zrovna Phil, ale nejspíš se spokojila s tím, že je to kluk.
Lily celý večer nezahlédla a jelikož nepostřehla ani Bena, jejího kluka, bylo jí jasné, že se někam uklidili. A Mia, která se k jejímu údivu také na párty zjevila, jí sem ta věnovala povzbudivý úsměv, zatímco se bavila s nějakými mrzimorskými. Večer se zdál být velmi příjemný a to nejspíš díky alkoholu, který proudil v její krvi. Aspoň tak to posoudila mladá havraspárka.
Phil jí zrovna vyprávěl nějaký vtipný příběh z famfrpálu, kterému se hlasitě smála, když najednou zaslechla své jméno. Obrátila se za sebe, kde opodál stál Hunter a bavil se s nějakým jiným studentem, kterého Rosalie jménem neznala.
,,Ta havraspárka?" blonďatý zmijozel udiveně hleděl na kluka, stojícího proti němu, ,,věř mi, ta za nic v posteli nestojí. Jsem rád, že jsem se jí zbavil."
Možná by to nebylo tak hrozné, kdyby najednou všichni neutichli, jelikož Hunter svým zvýšený hlasem upoutal několik studentů v dosahu. Vlna se však nesla dál, a tak utichla celá učebna.
Rosalie okamžitě celá rudá zkameněla. Nevěděla, co má dělat. Nikdy se do téhle situace nedostala. Všichni studenti těkali očima mezi ní a Hunterem, který ji pozoroval s úšklebkem na tváři. Udělal to schválně a teď se jí vysmíval do obličeje, jelikož uspěl.
,,To je idiot," pronesl Phil potichu za ní a díky tomu se havraspárka vzpamatovala. Došla rozzuřeně ke zmijozeli, kterému se přes obličej na chvíli mihl záblesk strachu. Zastavila se těsně před ním a z očí jí sršely blesky. Moc dobře věděla, že by ho nemohla zmlátit, jelikož je vyšší a silnější, a tak popadla svůj pohárek s alkoholem a chrstla mu jej do obličeje. Hunter to očividně nečekal, jelikož zalapal po dechu. ,,Kreténe," pronesla potichu se zaťatými zuby a spěšně opustila učebnu. Moc dobře si uvědomila, že jí pozorujou snad všechny zmatené oči v místnosti.
ČTEŠ
Dívka z Havraspáru
FanficRosalie Oliverová je studentka sedmého ročníku na Škole čar a kouzel v Bradavicích a je zvolena primuskou. Její nadšení vmžiku opadá, když se na škole objevuje nový student, který má zaujmout místo primuse. Potíž je v tom, že ho mladá havraspárka Ro...