Κεφάλαιο 1

598 22 11
                                    

« Πως θα πετύχουμε το τέλειο αθλητικό look;»

Η ειδική μόδας συμβουλεύει:

« Για ένα τέλειο αθλητικό look, φοράμε φόρμες και Sneakers. Αφήνουμε τα μαλλιά μας φυσικά ( αποφεύγουμε το κομμωτήριο) ή τα δένουμε σε μία ανέμελη ponytail. Απαγορεύεται το έντονο μακιγιάζ' μπορούμε όμως να εφαρμόσουμε μία ανάλαφρη πούδρα στο δέρμα του προσώπου και μία ( μόνο!) στρώση μάσκαρα κατά προτίμηση σε καφέ χρώμα»

Να είστε πάντα καλά και να μου προσέχετε τον εαυτό σας.

Και να μην ξεχνάτε να λάμπετε!

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Το κλειστό γήπεδο του βόλεϊ ήταν γεμάτο από τη μυρωδιά εφηβικού ιδρώτα και από την μπερδεμένη μυρωδιά των αρωμάτων τους. Καθόντουσαν στις κερκίδες. η μία δίπλα στην άλλη, φορώντας τις ακριβές τους φόρμες, τα ακριβά τους ρολόγια και τα πανάκριβα αθλητικά τους.

Η Μπο έσκυψε στο αυτί της Γιόλας: « Δες την Ελίνα», είπε ψιθυριστά, « δεν φοράει σουτιέν, όπως κάνει και η Kλέα...» Χαχάνισε. « Κατά μάνα κατά κύρη...» συμπλήρωσε με νόημα.

Η Γιόλα χαμογέλασε. Η κακεντρέχεια της Μπο ήταν πάντα διασκεδαστική. Βέβαια, μία βδομάδα πριν, η ίδια η Μπο είχε περάσει ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο σε ένα ενοικιαζόμενο δωμάτιο στη Μύκονο, μην κάνοντας τίποτα άλλο από το να τρώει τα νύχια της, απλώς και μόνο για να μπορεί η κόρη της να απολαμβάνει τη συντροφιά των πλούσιων φίλων της που την είχαν καλέσει για το γουϊκέντ στο ιστιοφόρο τους. Κατά μάνα, κατά κύρη... Η Μπο θεωρούσε πως οι «καλές παρέες» ήταν απαραίτητες για να κάνει η κόρη της το ντεμπούτο της στην καλή κοινωνία και ήταν αποφασισμένη να κάνει πολλές θυσίες, ώστε η δεκατριάχρονη Πωλέτα, μία ατίθαση έφηβη, που έμοιαζε με άγριο πουλάρι, να ενταχθεί το νωρίτερα δυνατό στους κόλπους των πλούσιων και διάσημων. Ακόμη κι αν αυτό σήμαινε πως η Μπο θα έπρεπε να περάσει πολλές μοναχικές ώρες, σε πολλά ενοικιαζόμενα δωμάτια...

« Έλα, με δύναμη!» φώναξε η Μπο, την ώρα που η Πωλέτα ετοιμαζόταν να κάνει σερβίς. Η μπάλα βγήκε άουτ και η αντίπαλη ομάδα πήρε ακόμη έναν πόντο. « Της έχω πει να κοιμάται νωρίς πριν τους αγώνες' το μυϊκό σύστημα θέλει τουλάχιστον δύο ώρες για να 'ξυπνήσει'» είπε η Μπο, εκνευρισμένη, στη Γιόλα. « Το ξέρεις πως μιλούσαν με την κόρη σου στο skype ως τις δύο το πρωϊ;»

Φτηνές αγκαλιές σε χρυσά κρεβάτιαWhere stories live. Discover now