Wiz . W jaki sposób wytworzyłaś tą falę energii.
S.Nie wiem ale .... myślę że to przez to. Ostrożnie wyjęłam kamień z torby . Wiz wydawał się być zdziwiony .
S. wiesz co to jest ??
Wiz. Tak to jest .. kamień księżycowy .Rodzice powiedzieli mi kiedyś ,,Jeżeli zobaczysz ten kamień to uciekaj'' . Niestety nic więcej o nim nie wiem trzeba by było spytać maga .
S.W naszej sytuacji to chyba nie możliwe.
Wiz . Hmm..A może jednak możliwe .
S. CO??
Wiz .Nic, nic tak tylko głośno myślę.
Pytałam jeszcze później o to wiza ale nie odpowiedział.
Nasza trasa biegła przez szlak górski był to szlak o nazwie ,,Mroźna przepaść'' Nazwa w 100% oddaje to co tam napotkaliśmy . Odczuwalna temperatura mimo lata była ujemna, a jeden nie właściwy ruch mógł skutkować spadnięciem z przepaści. Po przejściu prze szlak doszliśmy do puszczy.
Wiz . Jesteśmy .
S. Ale tutaj nic nie ma .
Wiz podszedł do skały stojącej na skraju puszczy i pociągał za spróchniały konar przewróconego drzewa . Ziemia lekko zadrżała a przede mną pojawiło się ciemny tunelu, który prowadził w dół. Weszłam do tunelu zaraz za Wizem a wejście się zamknęło. W tunelu było tak ciemno, że nic nie widziałam . zrobiłam kilka kroków próbując się o nic nie potknąć ,jednak zanim się obejrzałam z hukiem upadłam na ziemię.
S. Kto postawił tu ten głaz !?!
Usłyszałam czyjeś kroki zmierzające w moim kierunku .
Wiz. Nic ci nie jest?
S.Nie , tylko się trochę potłukłam .
Poczułam jak Wiz złapał mnie za prawą rękę i pomógł mi wstać.
Wiz . Zapomniałem że nie widzisz w ciemności .
Wiz przeprowadził mnie przez tunel, szliśmy tak przez jakieś 3 minuty .
Wiz.Zaczekaj tutaj.
Wiz zapalił światło ....
[koniec rozdziału pozdrawiam wszystkich i zapraszam do @MilkaMinecrafta @Zekl34I i @Lisiasta_Lunia PAPATKI]
CZYTASZ
Kraina Kazomod
Novela JuvenilJest to opowieść o dziewczynie o imieniu Sandra Jest córką maga i człekokształtnego co się będę rozpisywać przeczytajcie a się dowiecie