Konum: Fransa
Tarih: 1 Temmuz 2020
Saat: 02.39
Yer: Seza'nın evi
Her gün aynı yerde olsam da belki bir gün değişir umudu ile yerimi yazmadan edemiyorum. Önceden böyle takıntıları gereksiz ve aptalca bulurdum. Dönüştüğüm yeni kendime hayret ediyorum. Yıllarca zerre değişmeyen ben, birkaç ayda bambaşka biri olmuş gibi hissediyorum.
Hislerim daha güçlü artık; soğuğu ve sıcağı, acıyı ve mutluluğu daha kolay hissedebiliyorum. Bu iyi mi kötü mü bilmiyorum çünkü hep soğuk olan, hep acılarla dolu olan bir evde yaşayınca insan hissiz halini arıyor. Egemen'i iyiki başka yere yollatmışım. Onun da acı çekmesi beni kahrederdi. Şimdi her gün görüntülü konuşup mutlu olduğunu bilmek bana yetiyor. Sanırım o mutlu olsa da beni affetmeyecek. Yanında olmadığım için çok kızıyor bana.
Birkaç gündür günlük tutamıyor olmamın sebebi acılarım yüzünden yemek bile yiyemiyor olmamdı. Seza olmasa muhtemelen ölüydüm, kendim için çabalayasım gelmiyor.
Bugün Seza telefonunu bana bıraktı. Bunu yaptığında belli etmesem de çok mutlu oluyorum çünkü onu görebiliyorum. Muhtemelen Seza da neden telefonuna girdiğimi biliyordur ama anlık da olsa gülümsediğim zamanlar onu görmemle olduğu için bana acıyor sanırım. Böyle deyince mutlu olduğumu belli ediyormuşum onu anladım. Duygularımı kontrol etmekte de berbat hale geldim artık. İşe yaramaz birine dönüştüm anlaşılan.
Annem bu halimi görse kesin beni öldürtürdü. Çok da iyi yapardı. Keşke o pislikler de beni öldürse de acı çekmekten kurtulsam.
Şimdi gitmem lazım, yarın iyi olursam yazarım.
Alesya
-------
Herkese merhabaaaaa
Eskrim'i özlediniz mi?
Anladığınız üzere Alesya'nın günlüğü ile başlıyoruz ama böyle günlük bölümleri yazmayacağım. Belki ileride bir iki bölüm yazarım ama texting şeklinde ilerleyecek uzun süre. Arada yine düz yazı da yazacağım.
Bulut ve diğer herkes Alesya'yı ölü sanıyor bunu hatırlatayım ama Alesya yaşıyor.
Ee sizce Alesya neler yaşıyor orada?
Bulut, Alesya yokken neler yaptı dersiniz?
Hepsini çok yakında öğreneceksiniz ♥♥ sonra görüşürüz kendinize çok iyi bakın❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SILLAGE | Yarı Texting
Short StoryEskrim'in devamıdır. . . . Crapoter: Şu fotoğraflarına bak ve bana cevap ver Crapoter: Kendine böyle olmayı yakıştırıyor musun Sillage: Nasıl yani Crapoter: Böyle işte Crapoter: Hep farklı kızlarla saçma sapan pozlar çekerek Sillage: Ne var? Sill...