Глава 14

557 18 5
                                    

Гледна точка на Джаксън

Цял час по химия трябваше да гледам Елизабет и тоя идиот от моя клас как се смеят. На всичкото отгоре господина ги изгони и кой знае к'во са правили  после. Кейси само ми се натиска, а аз не искам нищо общо с нея. Просто искам да накарам Бети да ревнува!

Но За Бога тя ме подлудява когато прекарва време със оня!

Гледна точка на Елизабет

Посредата на часа господин Грийн ни изгони. Хахаха,  толкова не съм се смяла! Сам ръсеше някакви неща и много се смяхме. Освен това обърках разтворите, а той после ми се подиграваше!

След като Господин Грийн ни изгони отидохме в двора и легнахме на тревата. Погледнахме към небето, а после погледнах към него. Гледаше облаците и сякаш беше замислен.

-За какво си мислиш? - попитах аз.

-Просто виж колко е спокойно! Небето, около нас. - обърна и той глава към мен и погледна устните ми. Приближи се леко, а аз гледах устните му.

-Сам, недей! - измрънках тихо.

Не ме чу, а направо ме целуна! Отвърнах му веднага! Устните му бяха меки и се усещаш съвсем леко вкуса на мента.

-Ти майтап ли си правиш или какво? - чу се познат глас.

Веднага се отделихме и извърнахме глава към Джаксън. Сви ръцете си в юмруци и се чу пльоконе, вероятно от пръстите му. Погледът му беше насочен към Сам!

****
Здравейте, сладкиии! Както обещах качих главата. Ще се опитам наистина да съм редове и се извинявам за грешките😇

Обичам вии!❤ 
   

Destiny?Where stories live. Discover now