Pošto deca ovaj vikend ne provode sa mnom, Damir i ja koristimo vreme za nas. Obično smo kod mene, ne znam zašto tako smo navikli. Tvrdi da ne voli svoj stan da ga tamo ništa ne čeka. Kako on kaže koristio ga je kao mesto za priviđenje ženski. Stresem se kada čujem kako opisuje prostor u kojem živi. Mislim da će i to uskoro da se promeni.
"Nisam znala da voliš ka kuvaš?" Sedim za šankom u kuhinji i uživam u pogledu. Insistirao je da večeras on sprema večeru.
" Dugo sam živeo sam,a restorani i gotova jela brzo dosade, volim domaću hranu i nije mi bio problem da naučim. "
Spretno se kreće po kuhinji, snalazi se skoro bolje nego ja.
Presvukao se u crnu trenerku koja mu visi nisko na bokovima i providnu plavu majicu kratkih rukava. Sav je mišićav i lepo razvijen. Znam da je taj izgled rezultat zdrave ishrane i redovne vežbe. Izgleda kao hodajući bog seksa, otme mi se uzdah iz grudi.
"Sviđa ti se ono sto vidiš malena." Namigne mi i okrene leđa, sav je skoncentrisan na pripremu.
" Mmm, ne možeš ni da zamisliš?"
" Anja, dušo, prestani nemoj da si nevaljala,moramo danas nešto da pojedemo. Ti umeš prilično da iscrpiš čoveka. "
" Hm, nisam znala da sam ti već dosadila!"
Namerno glumim uvređenost, znam da ne podnosi da budem nezadovoljna čak ni za trenutak.
" Dobro, završi večeru. Mrzovoljno promrmljam. Odoh da se istuširam, pa ćemo da te nahranimo.
Ustanem i odjurim u kupatilo. Bezobrazno se cerim, skidam haljinu, brus i gaćice i stanem pod tuš. Pustim vodu da se sliva niz moje telo, i brojim.
" Jedan, dva, tri, četiri..."Čujem hrapav glas." Pet, volim te ljubavi najviše na svetu"
" Šest, dugo ti je trebalo ljubavi. Znaš li koliko si mi nedostajao?"
Pljas,udari me po guzi.
" Ti si jedna nevaljala mala."
Privuće me snažno sebi.
" Volim te ,nisam mogla ni da sanjam da ću nekoga ovoliko da volim ,ali tebe zaista volim iskreno i do kraja. "
"Ti si moja ljubavi i ja sam tvoj. Niko i ništa na ovom svetu to ne može da promeni. "
Ljubimo se dok se topla voda sliva niz nasa klizava tela. Željno ga grlim i privlačim sebi. Rukama me dodiruje po celom telu, naglo me okrene od sebe i priljubi moje vrelo telo na hladne pločice.
" Ah!" Uzdahnem od iznenađenja.
" Budi mirna."
Promuklo mi kaže na uho. Rukama se naslanjam na pločice, noge mi širi lagano rukom. Osećam na leđima vrelinu njegovog tela. Dodiruje me čvrstom erekcijom po guzi,ljubi mi vrat i rame. Jednom rukom gnječi mi grudi, a drugom rukom klizi u moju vlažnu unutrašnjost, napred i nazad.
" Dušo moja volim kada osetim koliko si spremna za mene. "
Obuzima me dobro poznata vrelina.
"Mmm Damire !"
"Ne još dušo,čekaj!" Ne dozvoljava mi da svršim,zahteva da odložim vrhunac, obožava da me tako muči.
Ponovo me okreće prema sebi i halapljivo ljubi,vrelim jezikom prodire u moja usta, ljubimo se kao dva očajnika kao da sutra ne postoji.
Spusti se na kolena i podigne moju nogu sebi na rame.Nežno jezikom lizne moje središte, zavrti mi se u glavi od intenzivnog nadražaja. Pokušavam da ga pomerim ali ne odustaje, ljubi i usisava moj otečeni klitoris. Osećam da se gubim, svršavam i podrhtavam.
"Jebote! Mrmljam jer sam bez daha.
"Zadovoljna!
Aha".
" Volim tvoj ukus i kada mi svršiš po jeziku,mmm. "
Grlim ga i mumljam opušteno.
"Vreme je da te odnesem u krevet."
"Aha,najbolji si ljubavi. "
" Samo sa tobom, ti si jedina koja budi u meni ovo ludilo,ne mogu da te se zasitim."
Nosi me i ljubi u isto vreme.
" Toliko te želim. Anja ljubavi..."
Spušta me na krevet.
"Dušo namesti se na kolena i okreni mi tu slatku guzu da je vidim . "
Volim kada me uzima iz tog položaja mogu celog da ga osetim.
" Mmm mumlja ,tako si uska i vlažna."
Nabija se u mene i škrguće zubima,grabi me rukama za kukove i privlači žestoko prema sebi,uživam kada izgubi kontrolu i ispolji svoju strast do kraja.
"Tako si dobra, ljubavi." Osetim vrhove prstiju, masira mi klitoris, svršavamo zajedno, pada preko mene celom težinom iscrpljen i istrošen.
" Lepo sam rekao, grli me jako, ti si moj početak i kraj. Nezasitna ženo!"
Pljas,opet dobijem po guzi.
"Volim te."
" I ja tebe! "
" Gladna sam! "
Pljas!
" Sad si gladna. "
Aha, nameštam se i umiljavam, ljubim mu grudi,spuštam se prema vratu,tu se konačno smestim.
" Mmm."
"Udobno."
"Aha."
Zagrli me jako.
" Samo da znaš ja sam rešio tebe da oženim. "
" Molim?! "Izgleda mi se pričinjava.
" Dobro si čula, ja ću tebe da oženim, nema mi druge. " Smeška se i ne pušta me iako se migoljim.
" Pitam li se nešto? "Mrmljam i migoljim se pokušavam da ustanem, ali ni makac.
" Naravno da ne ljubavi!" Slatko mi odgovori.
" Dobro onda mirno kažem,radi sa mnom šta hoćeš samo me voli. "
" Šta?" Uzbuđeno ustaje i ne verujući me gleda direktno u oči,
" Rekla sam dobro! "
" Da li to znači da pristaješ?"
Srećan je kao dete koje je dobilo novu igračku.
" Imam li izbora? "Pitam i smeškam se.
" Naravno da ne, bićeš najvoljenija i najsrećnija žena na svetu,obećavam. "
" Postoji dušo jedan mali problem?" Sumnjičavo ga gledam,na to nije računao.
"Moraju deca da kažu da! "
Osmehne se i odahne, prepusti to meni!
" Obožavaće me obećavam!" Zvuči veoma samouvereno.
"Videćemo. "
" Kada smo to rešili hajde sada da te nahranim! "
Pakujemo se već danima,više ne znam gde mi je šta. Damir je upoznao decu , ispočetka su ga gledali kao pretnju, neko ko pokušava da im otme mamu, ali brzo su prevazišli tu fazu, trajala je vrlo kratko.
Maksi ga sve vreme prati i posmatra,Damir mu pomaže da spakuje svoje lego kocke od kojih se ne odvaja, tu je naravno i Dora koja opet pažljivo prati obojicu i sve vreme se mota oko njih.
Čujem iz neposredne daljine dijalog.
" Dačo,samo da znaš ona je naša!" Kaže Maksa i gleda ga preteći svojim smeđim okicama.
" Da,Dačo! "Nadovezuje se Dora. " Ona je uvek bila samo naša!"
Oboje misle na mene.
Damir im se bezbrižno smeška. ,
" Znam, blago vašoj mami, a mogu li i ja da budem vaš, samo vaš? "
Vidim da ih je zbunio odgovor,nije ono što su očekivali ali im se svideo.
" Pa dobro!" Oboje će u glas.
" Možeš. "
" Ionako nas ima samo troje, ponekad je dosadno kada smo sami, ti imaš zanimljive šare na rukama i činiš da se mama stalno smeje." Ozbiljnim glasićem objašnjava Maksa, onako iskreno i dobrodušno kako samo malo dete zna.
" Znam i da slažem lego!" Dodaje kroz šalu Damir. "
Tako je!"Oduševljeno će Dora.
" Napravio si super kuću pre neki dan, liči na našu samo je veća. "
Uhvatim Damirov pogled, srce mi je prepuno sreće i ljubavi.
Njegova spontanost i opuštenost u većini situacija me totalno razoruža, znam da nisam pogrešila, izabrala sam pravog muškarca za sebe. Voli mene, a ima beskrajno strpljenje za one koje ja volim i koji su mi sve na svetu. Nisam se pokajala!
YOU ARE READING
Moje sve Završena
RomanceAnja je supruga zgodnog i uglednog kardiohirurga sa kojim ima dvoje preslatke dece. Naizgled srećna i skladna porodica. Ali ništa nije kako se čini... Anja saznaje da je suprug vara... Jedan vikend promeniće sve.