Sedamnaesto poglavlje

1.7K 101 0
                                    

Skoro svaki dan smo zajedno. Viđamo se kada god imamo vremena. Deca su primetila da se češće smejem i da sam srećna. Dora tvrdi da sam joj se prolepšala. Zaista mi je lepo, posle dugo godina pronašla sam svoj mir . Damir je, pažljiv  i odan. Poštuje moje vreme koje provodim sa decom. Povremeno svrati Leon da vidi decu i proveri kako smo. Uvek me gleda istim pogledom, vidim čežnju i kajanje. Svoj odnos sa Vesnom nije rešio. Živi sam. Dete će da prizna kako kaže ali ga zajednički život sa njom ne interesuje.
Deca i ja smo izabrali jednu od kuća sa nacrta. Damir se zaista potrudio. Svaka kuća je lepa na svoj način. Mi smo se odlučili za onu sa najvećim dvorištem. Tako da može da stane bazen, trambolina, Maksijeva omiljena zabava i još mnogo toga zanimljivog. Deca su uglavnom oduševljena. Gradnja je uveliko počela, za dva meseca očekujemo da se uselimo.
Jos uvek pregovaramo oko cene, Damir zateže, neće da nam naplati.  Izmišlja razne razloge, a ja opet insistiram da sve platim jer imam dovoljno novaca i tako u krug.
Moji roditelji su bolje prihvatili razvod nego sto sam očekivala, izgleda nisam tako dobro krila probleme sa Leonom. Višestruko su uključeni u naše živote. Pomažu mi mnogo oko dece.
Ovaj vikend deca su kod Leona, vodi ih na Zlatibor, bar je tako je obećao.
Damir i ja planiramo da posetimo Ljilju i Marka koji su se odskoro doselili u Beograd. Znaju da smo se pomirili i da smo zajedno ali nismo se videli od svadbe. Odnosno ja ih nisam videla od svadbe, a Damira su na kratko videli.
" Baš si lepa!" Ljubi me s vrata u vrat i rame. Deca su kod Leona, a Damir je svratio po mene, pa idemo u posetu kumovima. 
" Tebi sam uvek lepa!" Prskam se parfemom i završavam spremanje. Nosim crvenu haljinu do kolena ,kratkih rukava,visoke potpetice boja kože i mantil.
" Ni ti nisi loš!"Odmeravam ga bezobrazno, nosi izbledele farmerke i košulju, rukave je podvrnuo do laktova. Mirise božanski , moj omiljeni miris leda.
Obožavam da gledam njegove ruke obojene tamnim mastilom, najviše me pali kada ih vidim obavijene oko mene bleda koža bez ijedne šare i njegova tamno prebojena.
Malena ako nastaviš tako da me gledaš ,nećemo  skoro da krenemo."
" Jesi li siguran?" Grickam i oblizujem donju usnu bezobrazno.
" Znaš li dušo šta nosim ispod haljine?" Provokativno pitam i polako podižem haljinu tako da vidi čipku i podvezice.
" Anja,ljubavi." Zuri u mene i vrelim pogledom me svlači. Priđem mu sasvim blizu i dodirnem mu muškost. Laganim pokretima gore dole masiram ga i gledam u oči.
Uvek spreman,otkopčam šlic i spuštam mu pantalone, toplo meso mi  pulsira u ruci.
Stenje i uzdiše. "Anja moja!" Priđem mu još bliže i jezikom ga liznem preko obe usne. Uzahne i privuće me u zagrljaj. Dovoljno sam ga izazivala. Nikada mu ne treba mnogo podsticaja.  Ljubi me mahnito.  Dodirujemo se jezicima, uživamo. Nekada je dovoljno samo da se ljubimo, mogu da svršim samo od toga.  Gnječi mi grudi, prevlači vrhom palca preko bradavica ,što me tera da jako uzdišem. Celi dan sam ga čekala, ne treba mi predigra.
" Damire, želim te! " Nestrpljiva kao i uvek.
Spuštam se na kolena." Anja srećo!" ,Zna šta mi je u planu, sasvim lagano prođem rukom gore dole, a onda mu vrh liznem jezikom. Izazovem tihi jecaj.Uzmem ga celog usta. ,Anja, mmm,provlači rukom kroz moju kosu i navodi me. Prepustim da bira ritam. Ližem ga jezikom,masiram mu testise rukom,pojačava ritam. Onda me naglo podigne i strasno poljubi. Dovela sam ga do tačke kada više ne može da se kontroliše.
" Lezi ljubavi i raširi noge." Volim kada mi naređuje. "Svuci gaćice, želim da te vidim." Pratim ga i upijam pogledom, spremno poslušam. Stoji lep i zgodan iznad mene, napet i spreman. "Molim te, ne mogu više, toliko te želim. "
Naglo prodre u mene.
" Anja, ti si nešto najbolje što mi se ikada dogodilo!" Mmm mumljam jer se osećam božanski. Prodire sve jače
i jače... Tako sam blizu, zavrtim kukovima, ali me on zadrži i ne dozvoljava da se pomeram želi da produži ovaj jebeno dobar osećaj koji nas sve žešće obuzima.
" Damire !"
" Znam mala, znam!  Poljubi me u slepočnicu.
" Izdrži još malo. Ah ..
Zajedno stenjemo…
" Sad ljubavi pusti se.."
Potresa nas orgazmična oluja,obuzeti jačinom lebdimo dok iscrpljeni ne postanemo svesni okruženja.
Samo je pao preko mene i čvrsto me drži . Ne progovaramo ni reč, oko nas je tišina i mir. Čuje se samo glasno disanje.
" Anja,ovo je bilo…"Ostao je bez reči.
"Znam ljubavi uvek je tako." Mirujemo ,ne pomeramo se, još uvek obučeni, verovatno izgužvani ali srećni i zadovoljni.
" Anja!" Promuklo mi se obrati.
"Molim? "
" Ti si svesna da te ja volim?!"
Ovo je prvi put da tako nešto kaže glasno, uživam u trenutku usne mi se šire i smešim se.
" Da, Damire svesna sam!"
Još jače me stisne i namesti se tako da se sada gledamo oči u oči.
"Svesna si?!"  Ponovi promuklo, guta me toplim pogledom punim ljubavi i nemira.
" Samo si svesna?"
Ponavlja za mnom moje reči, vidim nadu, potrebu i ljubav. Srce mi ubrzava , znam da je ovaj čovek sve što sam ikada mogla da poželim.
" Volim te ! Ne mogu da prestanem da se smešim,  uživam u toplini i sreći koje isijavaju iz njegovog zelenila.
"Anja,ljubavi stvarno Reci još jednom."
" Volim te Damire Milovanoviću, zaista te volim. "
" Volim te, volim te, ljubavi moja živote!" Ljubimo se i prevrćemo  po krevetu kao nestašna deca, dok naš radosni smeh odzvanja u stanu.
"Srećan?! "Pitam vragolasto
" Presrećan!"
" A ti? "
" Aha? Neću aha,reci!  '
"Presrećna! "
" Hajde sada, mislim da smo dovoljno zakasnili,ubiće nas tvoja Dušica! "
" Čekaj!"  Ustajem nespretno. Samo da presvučem haljinu ova je veoma upadljiva, razbiće me Ljilja od zezanja.
"Dobro,dobro !" Ustaje za mnom i namešta se, on nije loše prošao ,navuče farmerke i gotov.
Posle deset minuta najzad sam spremna, ponesem cveće i poklon za useljenje i krenemo.
"Volim te!" Cmokne me u obraz , izađemo iz auta, pa kao pravi momak i devojka uhvatimo se za ruke , uh uzdahnem tiho, kada nas vidi Ljilja, mogu samo da zamislim.
Na vratima stana nas dočekuje Marko, nije iznenađen što smo zajedno Ljilja mu je potanko sve objasnila,vidi se da je srećan zbog nas.
" Gde si kume sto godina te nisam video." Pozdrave se i izljube, ja stojim pozadi i čekam.
" Anjice!" Ljubi me u obraze." Izvoli uđi.! Ljilja je na devetom nebu zbog vas." Šapne mi  i namigne u pogledu vidim čisto odobravanje.
"Hvala ti Marko." Mnogo mi znači podrška prijatelja jer  za nekog sa strane ovo je prebrzo možda i prenaglo da uđem u vezu, a samo što sam se razvela.
" Anja,dušice!"  Čujem veseli uzvik. Dobro nam došl!" U prolazu cmokne Damira, a onda skoči na mene ljubi me i grli.
" Ljiljo,nedostajala si mi!" ,Iskreno kažem, nismo se videle od svadbe. "Presrećna sam što ste se doselili sada ćeš stalno da mi budeš u blizini. "
"Daj da te vidim,lepo izgledaš,dobro te čuva Marko. "
Smeje se i pogleda značajno u Marka,
"Jeste, čuva me. "
Sedamo u dnevni boravak,osvrćem se i razgledam. " Lep vam je stan , nije mnogo veliki ali za vas dvoje odličan."
Hm,hm nakašljava se Ljilja, pa se opet zgleda sa Markom kao da nešto  znaju ali ne govore.
Marko se smeška i gleda u Damira.
" Dačo ovaj kume znaš  oni nacrti, ostala su još dva je li tako?"
" Da."Zbunjeno će Damir." Jedan je aktivan i u izgradnji za Anju i decu, a ostala dva su kod nas u kancelariji. Što pitaš? "
"Pa recimo da nećemo još dugo da živimo u stanu. "
Damir i ja se zbunjeno pogledasmo.
"Zašto? Šta se dogodilo?"
Pitam jer ne mogu da izdržim.
Ljilja se smeška, Marko ćuti.
" Ljudi pričajte!" Damir će nestrpljivo. Onda Marko počne da objašnjava.
" Pa nismo planirali još uvek ali desilo se, Ljilja tvrdi da mu je prošao rok,a nije kupio sam u apoteci verovatno je nešto puklo. "
" Aman čoveče nemoj od Kulina Bana!"Preseče ga Ljilja i crče od smeha.
" Čekamo bebu!"
"Tačnije bebe!" Dobacuje Marko i smeje se.
Vrisnem i skočim od sreće." Ljiljo ,ljubavi čestitam,postaću tetka !"Hvalim se Damiru. Ljilja je jedinica, a mene je uvek gledala kao sestru i kad god smo pričale o deci govorila je da ću ja njenoj biti kao rođena tetka jer drugu nemaju.
" Valjda kuma koliko razumem, dobićeš kumiće."
Opet se grlimo i ljubimo. "Tetka Anja će postati tetka. "
"Ništa ne razumem."
" Pusti lude!"Ne obazire se Marko mnogo na nas.
" Dačo,to su njihove kombinacije." " Čestitam kume sve najbolje, dva komada ha svaka čast. "
Veselo je kao i uvek kada smo zajedno.
Malo kasnije dok Marko i Damir pregledaju nacrte Ljilja i ja pijuckamo kafu na maloj terasi i opušteno ćaskamo.
" Drago mi je zbog vas, mislim da ste rođeni jedno za drugo. Kako su ga prihvatila deca pita me znatiželjno?" " Nisam ih zvanično upoznala,mada ga se sećaju sa svadbe. "
" Uskoro". Smireno kažem. "Damir je opusten po tom pitanju ne vrši pritisak na mene. Deca primećuju da sam srećna i uživaju u tome. "
" Mislim da neće biti problema. "
"Čekamo da se preselimo, a to se veoma približilo, išli smo da biramo nameštaj za njihove sobe bili su oduševljeni. "
" Damir je obećao da će da mi pomogne oko preseljenja i montiranja nameštaja, insistira na tome. "
" Dobar je Dača, ne mogu da ga prepoznam , stalno je nasmejan
,ne spušta pogled sa tebe. "
" Jeste, nisam se ovome zaista nadala, život mi se zaokrenuo za tristo šezdeset stepeni, presrećna sam."
" Dušice moja,zaslužila si da budeš srećna ako to neko zna to sam ja."
" Zaslužuješ da imaš muškarca pored sebe koji konačno zna da ceni šta ima i koji te voli više od svega na svetu. "
" Nisam očekivala da bi to mogao da bude Damir. Nije mi delovao kao ozbiljan materijal za veze ali sada kada vas pogledam zajedno, vidim da ste savršeni." " Ništa ne bih menjala, naravno sem tvog statusa." Gurne me ramenom i nestašno  promrda obrvama.
" Beži Ljiljo, tek sam se razvela ,ne lupetaj!  "
" Hi,hi, ne bih bila tako sigurna na tvom mestu. "
"Dobro,dobro dosta o meni, kako se ti osećaš trudnice moja?  "
" Još ne mogu da verujem da mi je spičio dva komada od jednom, to liči na Marka, neće, neće, pa hop 'ajde Ljiljo udaj se,pa još brže rodi odjednom dvoje dece. "
"Ne brini dušice bićeš divna mama ,a Marko još divnija. "
Smejemo se i kikoćemo znamo obe za Markovu brižnu crtu.
" Jedva čekam da ga vidim kako trči zabrinuto po dvorištu i juri  dečicu da se
obuku. Izludeće nas sve.  Samo čekaj da vidiš  Ljiljo. "
Proveli smo sa njima nekoliko ugodnih sati,a onda se vratili u stan.

Moje sve   ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora