Drugo poglavlje

2K 108 3
                                    

Nekoliko godina kasnije

Kopaonik-hotel Gorski

Ležim, tako mi je toplo i udobno , gnezdim se u krevetu, a onda osetim nešto tvrdo uz  zadnjicu. Naglo otvorim oči i vidim. Nečija ruka leži na mom stomaku,a crna kosa mi golica  rame. Osećam topli  dah na vratu i ravnomerno disanje najlepšeg muškarca kojeg sam ikada videla.
Sranje, sranje pomislim. Ovo nije smelo da se desi! Polako se izvlačim ispod mišićave  ruke , ustajem pažljivo da ga slučajno ne probudim i tiho na prstima skupljam svoje stvari. Brzo oblačim zgužvanu haljinu od sinoć  i bacam još jedan jedan vreli pogled na usnulog muškarca . Krenem nečujno ka vratima. Nisam ni stigla do njih kad čujem zvuk naglog ustajanja iz kreveta.
Zgrabi me za ruku i pritisnu svojim telom uz vrata. Ne mogu ni da mrdnem, osećam kako ubrzano diše uz moj vrat.
" Zdravo,malena! " šapnu mi hrapav glas od koga mi krenuše žmarci niz kičmu,
" Kuda misliš da si krenula?!" zvuči uvređeno, dobro možda je malo i ljut.  Valjda nije navikao da mu se žene iskradaju iz postelje.
Panično gledam u tetoviranu ruku  koja steže moj ručni zglob. Misli Anja, misli brzo.
" Moram da idem!" odlučno progovorim, " Bilo nam je, hm uzbudljivo sinoć, ali ja sada zaista moram da idem.. "
" Uzbudljivo!" ponavlja začudjeno za mnom.
" Da,veoma uzbudljivo je bio si divan!" nastavim  hrabro.
Ne vidim mu lice ali osećam kako besno diše i ponavlja za mnom kao eho.
" Bio sam divan?"
" Zbogom sada! " brzo kažem i ne osvrćem se.
Tako mora biti razmišljam logično.
Hvatam za  bravu i odvažno zakoračim van kada me snažno privuče sebi. Udarim leđima o snažne grudi, jednom rukom me  steže oko struka,a drugom  zatvara i  zaključava vrata.
" Ideš ali ne sad". reče  hladnokrvno
"Ti i ja  još nismo završili."
" Ali ja stvarno mor..."
Naglo me okrene  prema sebi i čvrsto priljubi svoje somot usne na moje. Snažno   guram   dlanovima , otimam se ali to je kao da pokušavam da pomerim stenu, čvrsto i nepomično. Pokušavam da odlepim usta od njegovih ali bez uspeha.
" Koliko još …misliš…. da se opireš  ovome?"
duboko i glasno uzdiše ljubi me gladno i posesivno kao da mu je poslednji put,a verovatno i jeste , jezikom  mi prodire u  usta,ruke  mu stežu moj struk i ne dozvoljavaju  da se pomerim. Lagano  koračam unazad dok ne osetim hladnoću zida. Priljubio je svoje kukove uz moju karlicu i počeo da me pritiska. Osecam   njegovu tvrdoću
i toplotu.Teško dišemo oboje. Srce mu  snažno udara ,osećam  preko  dlanova koji su mi pribijeni na njegove grudi.
" Molim te ,očajno šapuće, još samo ovu noć, ,nemoj da ideš! "
Oprezno podignem pogled i sretnem se sa čežnjom  i  tugom ,nije mi jasno čemu tuga? Bespomoćno se izgubim u zelenim dubinama njegovih očiju  i znam da je pobedio.
" Dobro , samo ovu noć!"
poraženo promumlam, još jedna noć i gotovo ,obećam  sama sebi,a onda  prepustim vrtlogu strasti da me proguta.
Klizim rukama po njegovim mišićavim grudima,  ne skidamo pogled jedno sa drugog, kao dva borca u ringu koja odmeravaju snagu,prelazim polako vrhovima prstiju  po njegovom tvrdom stomaku,osećam  kako podrhtava,guram ga nežno prema fotelji ,a u isto vreme mu skidam usko pripijene bokserice  ,drsko    ga  gledam dok ga povlačim da sedne ,vidim kako teško guta, ,grudni koš mu se ubrzano podiže i spušta, nameštam se ispred njega i spuštam   na kolena.
Ne skida pogled sa mog lica, glasno uzdahne kada uzmem    njegovu muškost u ruku, impozantan primerak,moram da priznam ,protljam rukom gore dole,na vrhu zablista kapljica nežno je poližem vrhom jezika.
" Jebo te,malena!" čujem ga kako stenje . Ližem od korena do vrha, pa opet lickam,zadirkujem vrh pa snažno usisam,želim da ga izludim kao što je on mene,osećam kako propinje kukove, nežno mi masira potiljak, a ja i dalje nastavljam mučenje, jednom rukom pumpam ,a drugom dodirujem testise.
" Ah, jebo te,jebo te,tako si dobra! "
" Mm ",mumlam  zadovoljno uzbuđuje me njegov gubitak kontrole,osećam kako se napinje i postaje jos čvršći, znam da je blizu.
Bezobrazno nastavljam svoju igru ali me iznenada podiže i namesti u krilo . Prelazi rukama preko mojih bokova zadiže mi haljinu , stiže do čipkanih gaćica a onda,čujem zvuk cepanja.
" Ah", iznenadjeno uzdahnem!
" Želim da svršim u tebi malena." promuklo kaže i jednim potezom prodre u mene.Vrisnem od bola i zadovoljstva.
" Tako si uska i predivno vlažna,samo za mene. "
Podižem se i lagano kružim kukovima ,pa naglo sednem,udara tačno u osetljivu tačku moje nutrine. Toplota u mom stomaku najavljuje eksploziju. Ovaj čovek pomera moje granice, dovodi me do ludila. Nastavljam snažno  da se nabadam na njegovu muškost želim da svršim tako jako,osećam da gorim.
" Gledaj me mala ,hoću da te vidim!"

otvorim oči i  vidim pogled lud od požude i još nešto  ne mogu da razlučim  šta …Svršavamo uz stenjanje i glasno dahtanje, iscrpljena padam preko njegovih grudi, nemam snage da se pomerim, on mi lagano mazi leđa, i  nežno šapuće,
"Bićeš moja, samo moja."
Ne razumem šta mu to znači a trenutno me nije ni briga.
Nekoliko sati kasnije…

  Nešto mi  hoda po licu,nezadovoljno se promeškoljim i nastavim da spavam. Evo opet, " Nemoj"! ,mrzovoljno mahnem rukom,pokušavam da oteram to nešto ali evo ga opet. Čujem tiho kikotanje i na pola otvorim jedno oko da izvidim situaciju  i pronađem dva zelena reflektora kako me gledaju i smeše mi se.
O ne,brzo zatvorim oči,možda će nestati. Onda ponovo pogledam i kažem
"Ti si i dalju tu!!!"
" Da mala,tu sam i ne idem nigde ! "reče on .

Moje sve   ZavršenaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora