Epilog

2.9K 155 72
                                    

Tri godine kasnije…
Danas nam je divan dan,divan dan našem Maksi rođendan, rođendan, živeo, živeo,…
Maks je napunio osam godina i mnogo je važan zbog toga. Kuća nam je puna dragih prijatelja i dece.
" Mama, mama, drži je, neće više da je nosim!" Nestrpljivo mi je predaje u ruke. Dora žuri da pozdravi drugarice koje su upravo stigle.
" Daj je meni, Dorice!" Dovikuje Damir iz kuće i prilazi da je uzme.
" Dođi tati dušice!
Sara je najrazmaženija beba na svetu,ima jedanaest meseci i aposultno nema potrebu da hoda. Stalno je u nečijem naručju. Maks je obožava, ali trenutno je zauzet tortom i drugarima.
" Anja, dušo čini mi se da sam čuo zvono! " Ljubi me u obraz i nosi Saru kod Maksa "  Hoćeš li ti malo torte?"  Priča po običaju sa kćerkom.
Kada je saznao da sam u drugom stanju nije bilo srećnijeg čoveka od njega, čuvao me je kao malo vode na dlanu, tako je i dan danas. Volimo se još snažnije i jače. Pokazao se kao divan prijatelj mojoj deci. Nikada se ne trudi da im izigrava oca. Prepušta tu ulogu Leonu,on im je samo prijatelj,koga veoma cene I vole,a otkada smo dobili Saru veze između nas su samo ojačale,ne zna se ko je više voli ,Dora ili Max.
Otvaram vrata  posmatram  Leona kako  vodi Nikolu za ruku,stigli smo, kasnimo jer se dečko uspavao.
Izvolite momci, Maxi vas čeka,nismo bili sigurni da ćete doći inače bi sačekali jos malo ,Niđo propustio si duvanje svećica ali neće Maxi biti teško da ponovo duva ako ga zamoliš.
Leon je teško podneo moju vezu sa Damirom, dugo mu je trebalo da prihvati, u jednom momentu je insistirao da deca pređu kod njega, što se naravno nije desilo. Vremenom se pomirio sa situacijom, video je da ga deca vole i da uživaju kad god su sa njim,a dobio je I Niđu, pa je morao da se uključi u njegov život. Sa Vesnom  još uvek nije pristao na zajednički život, priznao je dete i to je sve što je dobila od njega. Živi u stanu sam i brine se o deci kada mu koje dođe. Mnogo manje radi i deluje mnogo srećnije I zadovoljnije.
Kako si Anja,pruža mi ruku, rukujemo se kao da nikada nismo  bili jedno drugom sve, sada delimo odgovornost prema našoj deci a mi ne postojimo, povremeno se ovako  sretnemo, razmenimo po koju reč, sve ostalo je prošlost, ali  još uvek me gleda kao da ne može da me prežali, jebi ga , nisi me čuvao i voleo kada si mogao, sada si zakasnio.
Iz nekog čoška pojavljuje se naravno Damir sa Sarom u naručju, posesivno me grli oko struka i ljubi u obraz, nemo mu poručuje ona je sada moja, Leon teško guta i spušta pogled, ne znam da li ga iskreno boli da gleda šta je izgubio ili je to i dalje samo njegova povređena sujeta. Ne zanima me zaista .
Zdravo,Leo, zdravo Niđo,dobro došli,izvolite! Ljubazan kao I uvek pozdravlja ih Damir.
Tata,tata uzvikuju Dora I Max, stigli ste, grle se i ljube sa ocem, puno mi je srce zbog toga.
A cecice Axi čuje se umiljati  glasić malog Niđe?
Hajde Niđo, povede ga ponosno Max, pošto je on stariji brat,veoma ozbiljno shvata svoju ulogu, da mi pomogneš jedva sam ih oduvao malopre. Prilaze nam  Ljilja i Marko verovatno su videli jadnog Lea, koji ne zna šta će sa sobom.
Zdravo Leo,zdravo Niđolini!
Cao Jijo,cao Majko! 
Zdravo društvo, gde su vaši klinci?
Pita ih Leo sav smušen i zbunjen.
Eno ih u trambolini,skaču već sat vremena.
Joj, Ljiljo, pa  oni su mokri ,gde su rančevi moram da ih presvučem , otrča mama Marko, nije se ljudski ni pozdravio . Ljilja prevrće očima,a ja se bezobrazno kikoćem,neke stvari se nikada ne menjaju.
Leo idi smesti se u dvorište tamo je sve postavljeno, slobodno se posluži.
Hajde sa mnom,ponudi se Ljilja ,daj mi kumicu Damire nisam je držala u rukama skoro sat,smeje se i ode sa Leonom.  Draga moja dušica uvek je tu kada mi treba,nesebično mi pruža podršku, evo I sada pokušava da pomogne Leu da se ne oseća neprijatno.
Ostanemo na trenutak sami, okrenem se prema ljubavi mog života i uživam u prizoru, još uvek se topim u njegovom pogledu, obuzmu me isti žmarci i vrtoglavica kada mi priđe
Znaš li koliko te volim?
pita me i privija u svoje naručje, najsigurnije i najlepše mesto na svetu. Gledam u oči pune ljubavi i sreće i odgovorim
Znam jer i ja tebe isto toliko volim.
                               Kraj

Moje sve   ZavršenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang