yirmi üç

403 51 56
                                    

Bu bölüm kısa olacak çünkü geçiş bölümü.

Üstteki San'ın kulağından ilham almış olabilirim.

🍎

Sıkıca sarıldım önümde oturan bedene. Motosiklete binmenin en keyifli haliydi ona sarılmak. Erkeksi kokusunu içime çekerken varmak istediğimiz yere geldiğimizi fark ettim.

Kafamı onun omzundan kaldırıp etrafıma bakındım. Uzun süredir beni bu tanıdık yere getirmesini bekliyordum açıkçası. Demek o gün bugünmüş.

Motosikletten inip dükkanın önünde durdum. Özellikle yaptırmak istediğim bir dövme yoktu. Sadece anlamlı olmasını istiyordum.

Beklemediğim bir şekilde San elini ellerimle buluşturdu. Parmaklarımız iç içe geçmişken girdik dükkana. Sanki bizi bekliyormuşcasına selam verdi Hongjoong. Düşündüğümün aksine hiç şaşırmamıştı el ele tutuşmamıza. Belki de San ona anlatmıştır diye düşündüm.

Üçümüz de dövmenin yapılacağı odaya girmiştik. Hongjoong gerekli malzemeleri hazırlarken bize nasıl bir dövme yaptıracağımızı sormuştu. İkimiz de bir süre düşündük.

"Aklıma bir şey geldi."

Diye öne atıldım. San'ın böyle bir şey yaptırabileceğinden emin olamamıştım ama yine de fikrimi söyleyecektim.

"Kulağımızın kenarına gökkuşağındaki renkleri çizgi halinde yaptırabiliriz."

Bu dediğim şey tabiiki de LGBT'ye bir göndermeydi. Yalnız San'ın buna tepkisinin ne olacağını bilmiyordum. Cevabını daha iyi almak için gözlerinin içine baktım. San bir süre düşündükten sonra olumlu cevap vermişti.

Hayatımda ilk kez dövme yaptıracaktım. Acıyacağına emin olsam da kendimi durduramıyordum. Ayrıca ailem bu dövme işine pek olumlu bakmayacaktı. Özellikle babam bana çok kızacaktı. Ama bu umurumda bile değildi.

Her şey hazır olunca gözlerimi sıkıca yumup siyah deri koltuğa uzandım. Sol kulağımın daha öne çıkması için saçlarımı olabildiğince geriye almıştım. Gözlerimi açtığımda bana bakan bir çift gözle karşılaştım. Bana gerçekten güven veriyordu. Onun sıcak bakışları bir nebze olsun içimi rahatlatmıştı.

(Aklımdaki şey tam olarak böyleydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aklımdaki şey tam olarak böyleydi.)

****

2 haftadır ailem kulağımdaki dövmeyi fark etmemişti bile. Kulağım henüz iyileşmemişti. Hala kızarıklıklar vardı ve bir şey değince canım acıyordu. Hongjoong bana cildimin hassas olduğunu ve iyileşmesinin normale göre daha çok zaman alabileceğini söylemişti.

sunrise : woosan ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin