Selam. 🙋🏼♀️
Biliyorsunuz bu benim ilk hikayem o yüzden biraz heyecanlıyım.
Kısa bir hatırlatma: Hikayedeki karakterler gerçek yaşlarında değiller.
🍎
"Hey! Beni bekle Woo."
Arkamı dönüp bana yaklaşmakta olan Yeosang'a baktım. Oldukça yavaş koşuyordu. Eğer bu hızla devam edersek filmin seansını kaçırabilirdik.
Yeosang'ın bana yetişmesi için biraz yavaşladım. O sırada etrafıma bakınıyordum. Yunho hyung'un çoktan gelmesi gerekiyordu.
"Biraz daha yavaş olamaz mısın yani? Koşarken saçlarım bozuluyor."
Diye mızmızlandı.
"Neyse ne. Yunho hyung gelmeyecek mi?"
"Bilmiyorum çoktan gelmiş olması gerekiyordu. Biraz bekleyelim."
Biraz ilerideki banka gidip oturduk. Telefonuma gelen bildirimle irkildim.
Yunho hyung mesaj atmıştı.
Yunho hyung: Ben gelemeyeceğim siz gidin.
Woo: Önemli bir şey olmadı değil mi?
Yunho hyung: Hayır önemli değil siz beni merak etmeyin. Her şey yolunda.
✔ görüldü ( 16.27)
Yunho hyung'u daha fazla beklemeyip filme girdik. Salon oldukça büyüktü. İçerde tahminen 200 kişi vardı. Yerimize geçtik. Film birazdan başlayacaktı. Elimdeki patlamış mısırı kenara bıraktım. Telefonumu sessize alıp filmin başlamasını bekledim.
Film yaklaşık iki buçuk saat sürmüştü. Hava epey kararmıştı. Telefonumu açtığımda 16 cevapsız arama 7 mesaj olduğunu gördüm.
Sıçtım.
"Kanka bowling'e de gidelim mi?"
"Hayır. Eve gitmem gerekiyor. Ailem merak etmiştir."
"Peki bu sefer beni satmana izin veriyorum."
Eve gidince sikiş var bu çocuk hala satmaktan bahsediyor ya.
"Tamam o zaman görüşürüz."
"Güle güle."
Yeosang'ı arkamda bırakıp AVM'nin çıkış kapısına yöneldim.
Ailem beni neden bu kadar çok merak etti acaba? Umarım kötü bir şey olmamıştır.
Otobüse binip en arka koltuğa doğru ilerlemeye başladım. O anda gözüme tanıdık bir sima çarptı.
Kırmızı siyah saçları ve mükemmel gamzeleriyle Choi San.
O anda kalbim hızla atmaya başlamıştı. Ne yapacağımı bilemedim. Etrafıma boş boş bakındım. Daha sonra kendime gelip en arkadaki boş koltuğa oturdum.
Yanında bir kız vardı. Sarı saçlı, zayıf, güzel bir kız.
Dur bi dakika. Onlar konuşuyor mu? Üstelik gülüşüyorlar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sunrise : woosan ✔
Fanfic[TAMAMLANDI] "Sen yeni bir gündoğumunu bekleyebilirsin. Benim buna gücüm kalmadı." Yaşadıkları kader yüzünden ailelerini suçlayamazlardı. Aşıklardı. Sonları en başından beri belliydi. Ama birbirlerini yine de seviyorlardı işte. (𝐖𝐨𝐨𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐗...