Şaka maka 1.5k olduk hala inanamıyorum. Gerçekten okuyup beğenen, yorum yapan ve oy veren herkese çok çok çok teşekkür ederim (ağlıorm galiba). (つㅅ・')・゜Bu yüzden bugün size güzellik yapıp 2 bölüm birden atıcam. (☞ ᐛ )☞
🍎
San'ın ağzından:
Bunu yaptığım için kendimden nefret ediyordum. Benim kadar bencil bir insan daha yoktur bu dünyada. Kendi rahatlığım için bu güzel kalbi kırmıştım. Ne olursa olsun bunun yaşanmasına izin vermemeliydim.
Gözyaşlarımı umursamadan boş yolda ilerlemeye devam ettim. Önüme çıkan taşları tekmeliyor ama bir türlü hırsımı alamıyordum. Görüş alanıma giren bir çift ayakla kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Aynı samimiyetsiz surat karşımda dikiliyordu.
Yeosang...
"Dediğini yaptım."
Sinsice gülümseyip kollarını göğsünde birleştirdi. Mutlu muydu şimdi? En yakın arkadaşını rezil ettiği için mutlu muydu?
"Neden yapmamı istediğini hala anlamıyorum."
"Mumumun yatsıya kadar değil sonsuza kadar yanmasını istediğim için."
Bunca zaman nasıl birisi olduğunu fark etmediğim için kendime kızıyordum. Suç tamamen benimdi.
Sırtındaki çantayı eliyle kavrayıp konuşmaya başladı.
"Kız kardeşin çok tatlıymış. Tam benim tipim... Varmaya çalıştığım yeri anlıyorsun değil mi? Avcumun içinden kaçma ihtimalin yok."
Bütün bunlar yetmezmiş gibi bir de beni kız kardeşimle tehdit ediyordu. Alçak...
"Onun bir saç teline zarar gelsin... Anlaşma falan dinlemem yemin ederim öldürürüm seni."
Söz konusu kız kardeşim olduğunda çok hassas olurdum. Belki de bu dünyadaki her şeyden vazgeçebilirdim ama kız kardeşimden asla.
--flashback--
Bugün yine okula geç kalacaktım. Babam gelene kadar marketi idare etmem gerekiyordu. Tek bir saatte kazandığımız tek bir kuruş bile bizim için çok değerliydi. En azından annemin tedavi masrafları için.
Son kez rafları kontrol ettikten sonra kasaya geçtim. Zaten müşteri olmadığı için telefonumu açıp bildirimleri okudum. Sunhee sabah mesaj atmıştı ve ben yeni görüyordum.
Gıcık:
Çıkmadan önce kahvaltını hazırladım masada duruyor.
Birde beni çıkışta alır mısın kartımda para yok otobüse binemem
ChoiSan:
Ben sana harçlığını vermiştim. Onla yükle işte kartına para.
(Gıcık çevrim içi)
Gıcık:
Paramı yeni alacağım kalem setine yatırmayı düşünüyorum.
Çıkışta Miniso'ya gidelim.
Seni seviyorum abi ❤
-
Mesajına görüldü atıp konuşmadan çıktım. O sırada marketin kapısı açıldı.
"Hoşgeldi-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sunrise : woosan ✔
Fanfiction[TAMAMLANDI] "Sen yeni bir gündoğumunu bekleyebilirsin. Benim buna gücüm kalmadı." Yaşadıkları kader yüzünden ailelerini suçlayamazlardı. Aşıklardı. Sonları en başından beri belliydi. Ama birbirlerini yine de seviyorlardı işte. (𝐖𝐨𝐨𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠 𝐗...