•Bölüm 4

1.5K 88 21
                                    

Bölüm Şarkısı: Eylem Aktaş- Yüreğimden Tut

Keyifli Okumalar!!
____________

Karaca Kurtuluş

Güneş ışıkları odaya süzülürken gözlerimi araladım. Üstümdeki ağırlıktan rahatsız olup hareket etmek istedim. Ama başaramamıştım. Kafamı sağ tarafa çevrince vücudumu kolları ile saran Azer'i görmüştüm. Kafası benim yastığımda, yüzü saçlarım arasında kaybolmuştu. Kollarını ise  belimde birleştirmişti. Sinirle kollarını çekmeye çalıştım. Ama o kadar sıkı sarmıştı ki başaramamıştım.

Parmağım ile omzunu dürtüp, "Azer!" dedim. Bırak uyanmayı kıpırdamamıştı bile.

"Azer! Uyan çabuk."

"5 dakika daha..."

"AZER ÇILDIRTMA BENİ KALK ÇABUK."

Kollarını belimden çekip gözlerini ovuşturdu.

"Noluyor Karaca ya sabah sabah."

"Noluyor mu? Ahtapot gibi dolamışsın ellerini! Kıpırdamıyorum bile! Yastık da koymuştum ben ama nerede acaba?"

"Düşmüştür ya boşver sen onu, hadi uyuyalım biraz daha nolur. Çok uykum var."

"Deliricem şimdi delircem!"

Sinirle örtüyü kaldırıp yataktan kalktım. Dolaptan kıyafet aldıp banyoya girdim. Hızlıca bir duş alıp giyindim. Odaya girdiğimde Azer hala uyuyordu. Kapı tıklatılınca gidip açtım. Fadik Anne gelmişti.

"Günaydın kızım."

Gülümseyip "Günaydın." dedim.

"Azer uyuyor mu hâlâ?"

"Evet."

"Kardeşleri bekliyor gelsin hemen. Bir de biz bugün nişan alışverişine çıkıcaz sende gelirsin değil mi? Hem Adana'yı gezmiş olursun?"

"Gelirim tabi, Azer'i de kaldırırım şimdi."

Fadik Anne gittikten sonra kapıyı kapatıp Azer'in yanına gittim. Yatağın ucuna oturup havlu ile saçlarımın ıslaklığını aldım.

"Azer kalk hadi Yılmaz'lar seni bekliyorlarmış."

Yastığına daha sıkı sarılıp "Beklesinler." dedi.

"Azer kalk dedim annen gelsin hemen dedi."

"Of allahım off! Tamam kalkıyorum."

Azer 2 dakika sonra banyoya girdi. Gözleri kapalı yürüdüğü için ayağını dolaba çarpmış ve dolaba küfür etmişti. Ona göz devirip kıyafetlerimin olduğu tarafın kapağını açtım. Bugün giymek içij birşeyler seçmeye başladım. Adana gerçekten çok sıcaktı. Dün akşamki yemekte de konusu geçmiş, Fadik Anne bile bu kadar bu ayda bu kadar sıcak olmasına şaşırmıştı. Bu yüzden elbise giymeye kadar vermiştim. Üstümü değiştirip saçlarımı düzeltmek için aynanın önüne geçtim.

 Üstümü değiştirip saçlarımı düzeltmek için aynanın önüne geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mᴜ̈ᴘᴛᴇʟᴀ  (AᴢKᴀʀ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin