13.BÖLÜM

455 37 7
                                    

Multimedya : linda var.

& PETER &

Mary fazlasıyla soğuk kanlıydı. Ölümünden bahsettiği kişi, bir başkasıymış gibi davranıyordulindasız bir hayat yaşamaktansa, ölüm benim için de tek çıkış yokdu. Ama Linda’yı geri döndürme ihtimalim varsa onu buraya geri getirip cehennem yerine burada eğlenmeyi tercih ederdim. Gözlerim, yatırdığımız yatakta ölü gibi yatan Linda’ya ardada  Mary’e kayıyordu. Cesaretimi yitirmeden ayağa kalktım. Mary’ninde kolundan tutarak onu aşağı Robert’un yanına götürdüm. Robert bizi gördüğüne şaşırmıştı. Robert’a bir şey demeden Mary’e döndüm;

“- ne biliyorsan anlat” dedim. Mary daha fazla bir şey dememe izin vermeden anlatmaya koyuldu.

 “- benim özel gücümün şifacılık olduğunu biliyorsunuz. Ben bir şifacı olarak şifa ile ilgili her şeyi bilirim buna ölen bir avcıyı da geri getirme dâhil. Bu olayı bu kadar kolay telefuz ettiğime bakmayın, çok  kolay olduğu söylenemez. Ölümden birini yaşama döndürmek istiyorsan, bunun çok ağır beddeleri vardır. Lindanın ruhunu geri getirmemiz için bir ayin düzenlmemiz gerek, öncelikle lindanın kanına ihtiyacım var. Bu işin kolay tarafıydı. İşin zor tarafı ise ruhunu onunla paylaşacak biri.” 

Bunları söylerken,son söylediklerini gözlerimin içine bakarak vurgulamıştı. Derin bir nefes aldıktan sonra sözlerine devam etti.

“- peter burda ruhunu paylaşacak kişi sensin. Sen yaşam prensisin. Senin ruhun ikinizide hayyatta tutmaya yetecektir. Ruhun ikiniz arasında paylaşıldığında ise dünyaya yeniden geleceksiniz. Doğmak derken ruhu arındırmaktan bahsetmiyorum. İkinizin ruhu yeni insan bedenlerin arasında yeniden dünyaya gelecek. Birer bebek olarak. Ve sizin birbirinizi asla tanımama gibi bir durumunuz da olabilir. Ruhlarınız iki ayrı bendende, dünyanın iki ayrı ucunda yeniden doğabilir ve sen peter ruhunu lindayla paylaştığında, onu bulamazsan sonsuz bir acı çekeceksin. İnsan olarak dünyaya geldiğinizde önceki yaşamlarınızı hatırlamayacak, sadece birer insan olacaksınzı. İnsan olarak dönenler Avcı dünyasıyla asla karşılaşmazlar. Bizim gibi doğaüstü varlıkların varlığından habersiz olurlar. Ve asıl önemli olan ise onları tanıyan herkes onların diğer yaşamlarını unutur. Unutmak derken asla yaşamamışlar gibi olur. Asıl önemli konu ise kişiler aşıksa bir birlerini asla bulamama gibi bir durum söz konusu” 

Sözlerini bitirince önce Robert’a sonra ise bana baktı. Bir şeyler söylememizi bekliyordu. Kimse konuşmayınca ben konuştum.

“- bunu yapabilir misin?” dedim. Mary sakindi başını evet anlamında salladı. Robert ise kafayı yemişim gibi bana bakıyordu. Mary konuşacağı sırada Robert onun konuşmasına izin vermedi.

“- Peter bu asla olmaz. Burada sizin varlığınızı asla hatırlamamaktan bahsediyoruz. Böyle bir şeye asla izin vermem”

Robert’ı  üzmek en son isteyeceğim şeydi. Ama Linda ise hayatımı paylaşacağım kadındı. Yeniden doğduğumuzda onu bulma ihtimalim yüzde bir bile olsa bu şansı kullanacaktım. 

“- robert bu seninle ilgili değil. Bu benimle ilgili onu kaybetmektense onunla tanışmamayı tercih ederim. Bana hiçbir şekilde mani olamazsın” Kararımda çok ciddiydim. Kimse ama hiç kimse beni bu kararımdan döndüremezdi. Buna robert da dâhil. Mary’e döndüm.

 “- bize neler gerek” dedim

Mary “-kampta ki ritüel odasına gitmeliyiz. Orada bize gerekli olan bütün malzemeler var. Büyüyü yaptıktan sonra her şey farklı olacak zaten”

Bunları duyduktan sonra ayağa kalktım ve üst kata çıktım linda’nın kanından dolayı bembeyaz yatak kıpkırmızı olmuştu. Ölü olması umurum da değildi. Narin bir çiçek gibi onu kucağıma aldım ve aşağı indim. Robert ne kadar kızgında olsa bana yardım etti. Beraber linda’nın ölü bedenini arabaya yerleştirdik. Hafta sonu olduğu için kampta kimse olmayacaktı. Bende lindanın yanına geçtim. Robert arabayı kullanmak için direksiyona geçti Mary de onun yanına yerleşti. Çok geçmeden Rob arabayı çalıştırdı. Hızımızdan dolayı kampa çabuk vardık. Arabadan iner inmez ritüel odasına gitmiştik. Odanın ortasında duran masanın üzerine Linda’nın bedenini koydum. Robert olan biteni sadece kapıdan izledi. Çok geçmeden mary elinde bir kapla geldi linda’nın bileklerini keserek kurumuş vücudundan kan aldı. Linda’nın başının ucuna kabı bıraktı benim de  kolumdan tutarak linda’nın yanına oturttu.

AVCILAR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin