15.BÖLÜM "FİNAL"

659 43 26
                                    

MULTİMEDYA : lindaya evlenme teklifi yapılan kutu.

& LİNDA &

Çocukluğumdan bu yana sürekli Peter'leydim. Dünyaya bir daha gelsem yine onunla olmaktan mutluluk duyardım. O benim için var oluş sebebi gibi bir şeydi. Beni bazen uyuzda etse de bu böyleydi ve hiçbir kuvvet bunu değiştiremezdi. Peter arabayı üniversitenin önünde durdurdu.

Peter arabadan çıkar çıkmaz elimi tutmuştu. Sebebi ise apaçık belliydi. Bu kız benim yaklaşanın öbür dünyada yeri hazır gibisinden bir hali vardı. Aslında bende onu kızlardan kıskanıyordum. Okula ilk geldiğimiz zaman sarışın, yelloz bir kızı yolmuştum ama o kız ölümü bile hak ediyordu.

Olay tam olarak şöyleydi. Üniversitenin ilk yılı, tabi ben heyecanlıyım. Neyse öğrenci işlerine gidip ders programlarımızı aldık şansım yaver gitmişti ki 6 dersten 3'ü sayesinde, Peter'le aynı sınıfta olacaktım. Ders programlarımızı aldık. Dersimiz olan sınıfı aramaya koyulduk çok geçmemişti ki bulmuştuk neyse derse girdik boş bir sıra bulup beraber oturduk. Ben çok sıkışmıştım. dersin başlamasına da daha on beş dakika olduğu için Peter'e tuvalete gideceğimi söyledim. O da her zamanki gibi olayı dalgaya vurdu.

"- istersen senle gelebilirim hayatım" dedi birde suratında alışık olduğum muzip gülümsemesi vardı.

"- adının ilk günden sapık olarak çıkmasını istemiyorsan canım benim, otur oturduğun yerde."

Yanağına öpücük kondurduktan sonra tuvalete gittim. Rahatlamıştım ellerimi yıkayıp makyajımı tazeledikten sonra sınıfa geri döndüm. Sınıfa girer gibi gözlerim benim yerime oturmuş sarışının Peter'le muhabbetine kaymıştı. Uzaktan bakan herkes kızın cilvelerini görmeden geçmezdi. Sarışın yelloz nerdeyse sevgilimin içine düşecekti. Peter'e bakılacak olursa oda halinden pek memnundu. Kızın yanına gittim tepeden kıza bakıyorum ama kız beni fark etmeyecek bir şekilde Peter'in içine düşmekle meşguldü.

"- yerime geçebilir miyim?" dedim sinirden kriz geçirmek üzere. Kız nihayet beni fark etmiş ve kafasını kaldırıp bana bakmıştı.

"- arkalar boş oralara oturabilirsin" demez mi. Gel de bu kadını boğma, gel de öldürme, bu kadın bütün işkenceleri hak ediyordu. Peter da

"- Linda hayatım sen arkaya geç otur ben şimdi geliyorum" demez mi? Aklı sıra beni kıskandırmaya çalışıyordu. Ama sana kıskandırmak nasıl olur göstereceğim küçük bey. Arkalara baktığımda yakışıklı bir çocuğun tek başına oturduğunu görmüştüm.

"- tamam, o zaman ben arkada oturuyorum" dedim kadını ite kaka eşyalarımı aldım ve yakışıklı çocuğun olduğu yere geçip

"- boşsa oturabilir miyim?" dedim çocuk bunu duyunca şaşırdı önce, sonra beni incelemeye koyuldu. Testi geçmiş olacaktım ki

"- tabi ki oturabilirsin" dedi.

Çocuğun yanına oturdum. Peter kızla konuşmaya dalmıştı anlaşılan çünkü nerde olduğumu görmemişti hala. Ben bir yandan onları izliyor biryandan da yanımdaki çocukla tanışıyordum. Çocuğun adı Ray'di. Çok geçmeden Peter'in dikkatini çekmiş olmalıydım ki benim olduğum tarafa baktı bizi görünce yüzündeki gülümseme ister istemez silinmişti. Kıza bir şeyler dedikten sonra kız sıradan kalkıp başka bir yere oturdu. Kalkarken bana pis bakışlar atmayı da ihmal etmemişti.

Kız kalkınca Peter el hareketleriyle yanıma gel diye işaret etti. Ama ben gider miyim? Gitmem. Yanımdaki çocukla konuşmaya devam ettim. Çok geçmemişti ki Peter yanıma geldi.

"- linda kalk hadi, yanıma gel." yok ya.

"- ben burada gayet iyiyim sen git kız arkadaşınla otur." dedim ve yanımdaki çocuğa döndüm. Konuşmaya devam ettiğim de Peter arkadan kolumu tuttu.

"- Linda sana kalk dedim" dedi. İstersen git duvara söyle çokta umurum daydı. Ama ısrarla kolumu tutuyordu ve eğer kalkmazsam yere düşecektim. Mecburen kalktım. Ben kalkınca Ray da benimle ayağa kalktı Peter'e döndü.

"- kız burada oturmak istiyor zorlamı götüreceksin?" dedi. Anlaşılan bu sözleri Peter'i çok sinirlendirmiş olmalıydı. Çünkü çocuğun suratın ortasına bir yumruk patlatmıştı. Sınıfa ilk günden rezil olmuştuk. Bütün sınıf bize bakıyordu lanet olası hoca nerde kalmıştı ki?

Kavga çıkınca sarışın yellozda geldi Peter'in koluna girdi. Güya onları ayırmaya çalışıyordu. Sen onu benim külahıma anlat. Ben bunu görünce Ray'ı tutmayı bıraktım ve kızın suratına bir tokat yapıştırdım. Kız şaşkın şaşkın etrafına bakınıyordu. Bu tokadı beklemediği her halinden belliydi. Oda bana tam tokat atacaktı ki Peter araya girdi kızı sakinleştirmeye çalıştı. Bende bunu fırsat bilerek Peter'in kolunun altından kızın saçlarına yumuldum sen misin benim sevgilime asılan diyerek yoldum kızın saçlarını. Ray ve Peter kavgayı bırakmış, kızı benim elimden almaya çalışıyorlardı. Bense kızı bırakmıyordum. Profesör içeri girince ilk uyarımızı ondan aldık.

.........................................

İşte bizim okulda ilk günümüzde böyleydi. Okulun kapısından içeri girince bu düşünceler kafamdaydı. Bunlar sadece gülümsememe yol açtı çünkü ne ben, ne de Peter, o çocuk ve kızla konuşmadık.

Dersimiz olan sınıfa gittik ve sıralarımıza oturduk çok geçmeden sınıfın kapısından bir çift içeri girdi. Kadın uzun saçlı esmer biriydi ve çok güzel olduğu da bir gerçekti. Yanında elini tutan çocuk ise hafif kumral renkli gözlü biriydi sevgili oldukları her halinden belliydi.

Ben daha ne olduğunu anlamadan yanımıza geldiler. Peter onları görünce ayağa kalktı mıknatıs gibi bende onunla beraber ayağa kalkmıştım. Peter'ın çiftimizi tanıştırmaktan geri kalmadı.

"- Linda bunlar yeni komşularımız Mary ve Robert" dedi. Demek yeni komşularımız bir çiftti. Bende ne sanmıştım.

"- buda benim sevgilim Linda" diyerek beni de onlara takdim etti. Bu çifti çok sevmiştim sanki aramızda özel bir bağ varmış gibi hissediyordum aynı zamanda bir şeyler eksikmiş gibide bir his vardı.

Profesör derse girince yeni öğrenciler bizim arka sıramıza oturdular. Hoca ders anlatmaya koyuldu. Ben derse dalmış dersi dinliyordum ki Peter kulağıma eğilerek

"- Linda elimde bir şey var" dedi. Bende refleks olarak eline baktım. Elinde kalpten oluşan bir kutu ve kutunun içindeyse yumurta çikolatalar vardı. O kadar yumurtanın içinde sadece bir tanesi ikiye ayrılmıştı. içindeyse tek taş bir yüzük duruyordu.

"- Linda benimle evlenir misin?" diyince, sınıfın ortasında bir çığlık kopardım ve

"- evet" diyerek cevap verdim. Hem sınıf, hem de profesör dönmüş bize bakıyorlardı. Kendimi daha fazla tutamadım ve peter'ın dudaklarını öptüm. Sınıfa döndüm ve

"- onunla evleniyorum, müstakbel kocamdan uzak durun kızlar." Dedim.

Bu gün benim hayatımın en güzel günüydü...

YAZAR NOTU: hikayem boyunca yanımda olan herkese sonsuz teşekkür ederim. çok okuyucum olmasa bile ben yazmaya devam edeceğim. ben, kendim ve kendim gibiler için yazdıkça okuyucu bulacağıma da inanıyorum.

* "girl my sexual", "çirkin sevgilim", "ben ona resmen aşığım" adındaki hikayelerimede göz atmanızı isterim. aynı zmanada 'whitneymylove' kullanıcısının da çok güzel hikayelerinin olduğunu vurgularım. kalemi sağlam bir kız olup, değiki ve enteresan konularda yazdığını söylemek isterim. onunda hikayelerine göz atabilirsiniz.

AVCILAR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin