Keyifli okumalar..❤️❤️
"Sen daha işe gitmiyor musun ya?"
"Gitmiyorum karıcığım. Bugün evdeyim."
Nehir,sinirle oflayıp mutfağa geçti. Nehir'in Kocasında en sinir olduğu şey kavga ettikten sonra evden gitmemesiydi. Şimdiki kavgaları dünden kalmaydı. Nehir,kocasına kızgın olduğu için sabah konuşmamıştı. Bu yüzden de Samet bağırmıştı. Samet karısının arkasından mutfağa gelmişti.
"Yaaaa bir git yanımdan. Kavgalı olduğunda biraz uzaklaşır insan ya sen dibime geliyorsun."
"Aramız soğumadan barışalım diye aşkım."
"Ben belki barışmak istemiyorum seninle."
"Ah ah güzel karım benim. Napayım ben ya sensiz yapamıyorum."
"Yokluğuna dayanamadığın birini sürekli üzüyorsun,ona bağırıp duruyorsun ama."
"Haklısın özür dilerim."
"Senin başka bildiğin bir laf yok mu be adam?"
"Yok şekerim."
"Git artık işine!!!"
"Tamam gidiyorum canım. Özle beni."
"Özlemek mi o da ne?"
Samet,karısının dediğine kahkaha atıp evden çıktı. Nehir'de oturma odasına geçip koltuğa uzandı. Az sonra karnına giren ağrıyla iki büklüm olmuştu. Ellerini karnına sarıp geçmesini bekledi. Zaman geçtikçe azalacağı yerde daha da artıyordu. Çığlık atmaya başladığında gözlerinden yaşlarda gelmeye başladı. Yere damlayan kanları gördüğünde daha çok bağırmaya başladı Nehir.
"Bırakma beni kızım."
Nehir,dışardaki adamlara bağırmaya başladığında Burak hızla kapıyı açmıştı.
Nehir'i gördüğünde koşarak kadını kucağına alıp hastaneye götürmek için arabaya bindirdi. Ardından kendi de sürücü koltuğuna geçip gaza bastı. Yolda giderken Samet'i arayıp haber vermişti. Nehir sürekli kızına bir şey olmaması için dua ediyordu. Bu sefer gelecekti artık kızları. Nehir bunu hissediyordu. Şu ana kadar çektiği bütün acıların en fazlasıydı şu anki acısı. Hastaneye geldiklerinde Samet hemen arabanın kapısını açıp karısını kucağına aldı.
"Çok sancım var."
"Dayan güzelim."
Samet,karısını sedyeye yatırmıştı hemen. Ardından Nehir'i doğuma almışlardı. Samet'te sandalyeye oturup beklemeye başladı. On dakika sonra annesi ve Zeynep gelmişti. Onlarda Samet'le birlikte beklemeye başladılar. Bir saat sonra doktor çıkmıştı içerden. Samet,hızla doktorun yanına gidip konuşmaya başladı.
"Karım nasıl doktor?"
Doktor,derin bir nefes alıp açıklama yapmaya başladı.
"Dünyalar güzeli bir kızınız oldu Samet bey. Durumu da çok iyi hemşirelerimiz kızınızı yenidoğan ünitesine götürdüler."
"Karım nasıl diyorum sana."
"Eşiniz için çok zor bir doğum oldu bu yüzden de şuan uyuyor. Ne zaman uyanacağını ya da uyanabilecek mi tam bir şekilde söyleyemem bu yüzden bekleyip göreceğiz."
Samet,doktorun ağzından çıkanlarla boğazına yapışıp bağırmaya başladı.
"Ne diyorsun sen lan? Uyandır karımı,içeriye girdiğinde iyiydi benim karım naptınız karıma?"
"Samet bey biz bir şey yapmadık, Nehir Hanım'ın normal bir doğum esnasında olması gereken kanamadan daha fazla kanaması vardı bunun nedeni bebeğin olması gereken kilodan daha fazla bir kiloya sahip olması ve bu durumda doğumu epey bir zorlaştırdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esaret
Teen Fiction"Başka bir şekilde,başka bir anda,başka bir hayatla karşılaşsaydık bana aşık olur muydun karıcığım?" diye sordu çektirdiği onca şeyden sonra adam.... "Başka bir şekilde ya da başka bir hayatla karşılaşmış olsaydık yine senden nefret ederdim Samet.."...