Asteria odotti Jamesia ja Siriusta Rohkelikkojen pukuhuoneen ulkopuolella. Hän oli päässyt joukkueeseen niin kuin Islakin. Lisäksi James oli valinnut kolme kuudesluokkalaista. Isla oli jo lähtenyt Milenan, Amandan ja Lilyn kanssa, mutta Asteria oli luvannut odottaa Jamesia ja Siriusta. Pojat tulivat ulos pukuhuoneesta.
"Oikeasti Asteria. Miten joku voi olla noin hyvä huispaamaan?" Sirius kysyi virnistäen hurmaavasti. Asteria kohautti olkiaan. Hän ei halunnut kerskailla taidoillaan ja toivoi, että puheenaihe vaihtuisi. Hänen toiveensa toteutui heti.
"Me ajateltiin mennä muiden kanssa tänä iltana uimaan valvojaoppilaiden kylpyhuoneeseen. Tuletko mukaan?" James kysyi.
"Tarkoitatko jotain juhlia?" Asteria kysyi ja James nyökkäsi. Asteria mietti. Ei kai siitä olisi haittaakaan. Tuskin se muuttaisi mitään sen enempää kuin tämäkään.
"Voinhan minä tulla. Keitä muita tulee?" hän kysyi.
"Me Kelmit, Lily, Amanda, Milena ja Isla", Sirius virnisti. Asteria käänsi katseensa poispäin. Toki hän tiesi millainen Sirius oli. Hänen äitinsä oli kertonut tarinoita pojasta, vaikka useimmat niistä olivat kyllä tarkoitettu pilkkaamiseksi. Silti hän tunsi poskiensa kuumenevan aina, kun Sirius katsoi häntä tuo virne kasvoillaan.
"Hei! Te tulitte. Lähdetäänkö heti?" Milena kysyi. Sirius nyökkäsi.
He kävivät vaihtamassa uimapuvut ylleen ja laittoivat housut ja paidat niiden päälle. Milena ei myöntänyt sitä ääneen, mutta oli kateellinen siitä, miten upealta Asteria näytti mustine pitkine hiuksineen ja tummine silmineen. Asteria oli muutenkin täydellinen, hoikka ja kurvikas. Milena oli varma, että Sirius aikoisi hurmata Asterian. Kyllä, hän seurusteli Adamin kanssa, mutta Siriuksessa oli jotain, mikä kiehtoi häntä aivan erityisesti. Oikeastaan, Milena oli varma, että oli ihastunut tuohon huolettomaan hyvännäköiseen keppostelijaan.
"No niin. Mennään", James sanoi, kun he tulivat oleskeluhuoneeseen, missä Kelmit olivat heitä odottaneet.
"Kai sinä tiedät, mikä valvojaoppilaiden kylpyhuone on?" Sirius kysyi Asterialta.
"Tiedän enemmän kuin uskottekaan", tyttö vastasi.
"Kuten?" Sirius uteli.
"Sen, että James on umpirakastunut Lilyyn, sinä olet Tylypahkan pahin naistenmies ja Remus on...ei mitään", Asteria vastasi nielaisten lauseen lopun, kun meinasi paljastaa pojan syvimmän salaisuuden.
"Mikä hän on?" Isla kysyi, kun näki miten järkyttyneitä Kelmit olivat. Oliko Remus unohtanut kertoa hänelle jotain?
"Unohda. Se ei ole mitään tärkeää", Asteria vastasi. He pujahtivat valvojaoppilaiden kylpyhuoneeseen ennen kuin kukaan ehtisi nähdä heitä. Tyttöjen suut loksahtivat auki, kun he näkivät, mitä Kelmit olivat huoneelle tehneet. Se oli koristeltu leijuvilla kynttilöillä, kukilla ja kimalteella. Altaan reunalle oli kasattu eväskorit, jotka olivat täynnä kermakaljapulloja ja kaikenlaista naposteltavaa.
"Tämä on jo liioittelua", Isla voihkaisi.
"Eikä ole. Nämä ovat juhlat. Juhliin kuuluvat koristeet ja ruoat", Sirius virnisti. He pujahtivat altaaseen, missä Sirius joutui tyttöjen hyökkäyksen kohteeksi tuijottaessaan heitä liian pitkään.
"Okei. Nyt on aika paljastaa salaisuuksia", Milena aloitti.
"Mitä?" Kelmit ihmettelivät. Tytöt pyörittivät silmiään.
"Tyttöjen juhlissa kerrotaan aina salaisuuksia", Isla virnisti.
Remus katsoi pikaisesti Islaa ja tiesi, että nyt heidän olisi aika kertoa toisille. Mutta halusiko hän? Tämä heidän salaisuutensa oli oikeastaan hauskempi, kun kukaan ei tiennyt. Remus päätti, että jos Isla haluaisi kertoa, he kertoisivat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love is not EASY
Romance"Te vaihdatte koulua. Jatkatte viimeisen kouluvuotenne Tylypahkassa." Tylypahka saa yllättäen kaksi uutta oppilasta Durmstrangista. Tytöt saivat huhujen mukaan potkut entisestä koulustaan ja heidän rehtorinsa lähetti heidät Tylypahkaan. Mutta millai...