6. Islan salaisuus.

93 13 4
                                    

Milena juoksi Tylypahkan käytäviä pitkin kohti ulko-ovia. Ääni hänen päässään käski häntä tulemaan kiellettyyn metsään. Hän ei huomannut tönivänsä toisia oppilaita juostessaan. Hänen oli pakko päästä metsään. Pakko. Kielletyn metsän reunalla hän pysähtyi. Isla juoksi hänen luokseen. 

"Milena ei! Se on ansa!" hän parahti, mutta Milena tajusi sen liian myöhään. Kaksi miestä seisoivat heidän edessään. 

"Tapaamme jälleen", Jayden virnisti voitonriemuisena. 

"Miten te tänne pääsitte?" Isla kivahti. 

"Jotkut osaavat ohittaa parhaimmatkin suojataiat", Adam vastasi julmasti hymyillen. 

"Mennäänpä suoraan asiaan. Te tulette meidän mukaamme", Jayden keskeytti.

"Me emme lähde minnekään teidän kanssanne!" Milena huusi. 

"Voi kyllä te lähdette", Adam vastasi. 

"Adam, olet kyllä maailman ääliöin poikaystävä!" Milena ärähti raivosta täristen. Ne sanat tehosivat. Adam hätkähti ja tuijotti Milenaa suu auki. Jaydenkin oli hämmentynyt. 

"Sinä olet siis yhä tyttöystäväni?" Adam ihmetteli. 

"Niin kauan, kuin haluan", Milena tokaisi viileästi. 

"Niin, mutta...", Jayden aloitti. Isla katsoi häntä turhautuneena. 

"Jayden älä viitsi", hän tuhahti. 

"Älä nyt hikeenny sisko hyvä", Jayden virnisti. 

"Miksi te esititte jotain pimeyden velhoja?" Isla tivasi. Miehet virnistivät toisilleen.

"Eikö se muka ollut hauskaa? Saitte kouluun vähän draamaa", Adam nauroi. 

"Se ei todellakaan ollut hauskaa. Te olette lapsellisia", Milena tuhahti, mutta tytön välkehtivät silmät paljastivat hänet. Adam ja Jayden virnistivät toisilleen. 

"Olkoon. Se oli hauskaa", Isla myönsi ja Milenakin nyökkäsi. He istuivat metsässä piilossa uteliailta katseilta.

"No. Oliko teillä asiaakin?" Milena kysyi. 

"Oli. Tultiin kyselemään kuulumisia", Jayden vastasi. Tytöt kohottivat kulmiaan. 

"Kyllä sinä tiedät pikkusisko. Kai oma veljesi sentään saa tietää sielunelämästäsi?" Jayden virnisti. 

"Minulla ei ole mitään sielunelämää. Olen yhä vapaa", Isla tokaisi. Jayden huokaisi teeskennellysti. 

"Ja minä kun luulin, että sinä olisit jo iskenyt silmäsi johonkin. Esimerkiksi ne pojat silloin Suuressa salissa?" Jayden aloitti vihjaavasti. Isla virnisti huvittuneena. 

"Minäkö ihastunut Kelmeihin? Jayden! He olivat minun ja Milenan pilojen kohteena ennen kuin paljastuimme!" hän nauroi. Jayden katsoi sisartaan. 

"Eivätkö enää?" hän ihmetteli. Isla kohautti olkiaan. "Me paljastuttiin, kuten sanoin", hän selitti. 

"Vain sen takia, että Kelmit sattuivat itsekin olemaan pilailijoita ja tajusivat, että me valehdeltiin heille", Milena lisäsi. "Miksi meidän muuten pitäisi lähteä mukaanne?"

"Me luulimme, ettette te viihdy koulussa. Joka tapauksessa, meidän pitää varmaan lähteä. Kirjoittakaa usein", Jayden sanoi pörröttäen sisarensa hiuksia. Isla mulkaisi häntä ärtyneenä.

"Kai te tulette käymään, kun me päästään Tylyahoon?" Milena kysyi enimmäkseen Adamilta. 

"Tietysti", mies vastasi. 

Love is not EASYTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang