36

3.4K 204 129
                                    

" Aren bak koy ayağını pedala, tut direksiyonu. Ben arkandayım zaten."

"Lan korkuyorum ben amk. Armin arkamdasın dimi?"

Aren bilmediği halde bisiklete binmeyi istemişti. İyilik meleğimiz saf Armin ise 'ben sana seve seve öğretirim' demişti ama daha on beş dakika olmadan Aren malı Armin'in resmen pestilini çıkarmıştı.

"Aren bak gözünü seveyim şu direksiyonu düzgün tut. Bir sağa bir sola kırarsan tabii süremezsin."

" Kolay mı sanıyorsun amk? Yapamıyorum işte, bırakıyorum da bisikleti alın başınıza çalın!"

Herkes Aren 'in komik yükselmesine gülerken Armin, Aren' in bıraktığı bisiklete bindi ve Aren 'i de önüne oturtarak bisikleti sürmeye başladı. Amına koyayım bunları fena shipliyorum ben!

" İyi oldu böyle. Teşekkür ederim Armincim. "

Armin umursamaz bir şekilde bisikletini sürmeye devam etti.

"Nereye bakıyorsun öyle?"

Yanımda bisikletini süren Akay'a kaydı gözlerim. Şerefsiz bisiklet sürerken bile çok tatlıydı,bu nasıl oluyor bilmiyorum ama, herhalde sevdiğinin her hareketi tatlı geliyordu insana.

" Hiiçç azıcık ucundan Aren ve Armin'i shiplemiş olabilirim. "

Dediğimden sonra Akay'ın da gözleri Aren ve Armin'e kaydı. Birkaç dakika gözlemledikten sonra o okyanus mavisi gözleri beni bulmuştu.

"Aren hetero gibi, Armin de daha olgun tiplerden hoşlanıyor. Hayatta olmaz bunlardan."

Gözlerimi abartılı bir şekilde devirdim. Ne olmuş Aren heteroysa? Ben de bir zamanlar kendimi hetero sanıyordum.

"Amk salaa bende kendimi bir zamanlar hetero sanıyordum, bak şimdi ne oldu? Dibinden bir adım dahi ayrılamıyorum."

"Awww"

"Arel sen ne zaman geldin amk?"

" Öpüşeceğiniz zaman bana haber verin tamam mı? Ön koltuktan yer ayıracağım."

"Sanki film çekiyoruz amk, lafa bak."

Arel piç bir sırıtışla bizi geçti ve biraz da Serdar'a bulaşmaya karar vermişti herhalde.

"Daha ne kadar var Akay?"

" Beş dakikaya varırız, zaten saat beşe geliyor."

Beş dakika sonra eve vardığımızda neredeyse beş saattir bisiklet sürdüğümüzü fark ettim. Beş saat ne amk? Biz ne yaptık onca zaman?

Mizan kankam bize yemek yaparsın değil mi? "

Aren'in yavru köpek gibi bakmasına dayanamıyordum, kendini acıtmasını iyi biliyordu şerefsiz.

"Mutfakta malzeme fazla yok. Bir iki çeşit yemek yapabilirim sadece."

Dudaklarını büzüp kafasını yere eğdi. Neydi bu şimdi? Tatlı?

" Ben doymam o kadarla ama elimizdekiyle yetineceğiz artık."

Gülümseyerek mutfağa girdim, bardağa suyunu dolduran Akay'ı gördüm. O suyunu içerken bende ne malzeme var diye etrafa bakınıyordum.

" Yardım edebilirim istersen?"

En soldaki dolapta bir paket pirinç bulunca genişçe gülümsedim. Paketin tarihine baktığımda tarihinin daha geçmemiş olduğunu gördüm. Dolaptan bir tabak çıkarıp pirinci ölçerek derin bir kaba boşalttım.

"Bunları yıkamakla başlayabilirsin."

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
"Mizan sen bu yemeklere ne koyuyorsun amk ya? Anam yapınca bu kadar lezzetli olmuyor harbiden."

Gülümseyerek yanımda oturan Akay'ın elini tuttum.

" Bu sefer Akay'da yardım etti. Beraber yaptık."

Herkes anlamış gibi başını sallayınca yemeklerini yemeye geri döndüler. Bir süre sonra herkes yemeğini bitirince bulaşıkları yıkama görevini Armin ve Aren'e yıkmıştım. Yine her zamanki gibi formumdaydım.

"Hadi film, film, film."

Arel'in isteğiyle film izlemeye karar vermiştik. Hangi filmi seçeceğimizi tartışıyorduk şimdi de.

"  'It' izleyelim bence"

" Titanic izleyelim ya."

"Komik bir şey olsun... Immm... Truman show izleyelim."

" Call me by your name."

Aren 'in önerdiği film yüzünden ağzım beş karış açıldı. Bu birde kendine hetero diyordu amk.

Herkesin istediği bir şeyi seçip Truman show izlemeye karar vermiştik. Film aşırı ilginçti yalnız, daha anne karnındaki bir bebeğin hayatını diziye çekmişlerdi daha da ilginç olanı ise çocuğun bundan haberinin olmamasıydı.

Film bitince Arel'in önerisiyle gecelerin olmazsa olmazı itiraf oyunu oynamaya karar vermiştik.

" Şimdi ben istediğim birini seçeceğim ve o kişi de bir itirafta bulunacak. Oyun basit, anlamayan yoktur umarım hadi şimdi birini seçiyorum... Serdar olsun."

Çember yapmış oturuyorduk ve herkesin gözü Serdar 'ın üzerindeydi.

" İlkokuldayken bir kızla yan yana oturuyordum. Yemyeşil gözleri, yanaklarındaki gamzeleriyle çok güzel bir kızdı. Ben onu seviyordum, o yaşta ne sevgisi derseniz bende bilmiyordum sadece onu düşününce yüzümde aptal bir gülümseme beliriyordu. İlkokulu beraber aynı sırada bitirmiştik, ortaokula geçince ilk iki yıl çok güzeldi ama sonra okula gelmeyi bıraktı. Ne olduğunu öğrenmek için evine gitmiştim ama onun kan kanseri olduğunu öğrendim. Çok üzülmüştüm, ağlamıştım ana sonra bunların onun sağlığına yararı dokunmayacağını anlayıp onu neşelendirmek için her okul çıkışı hastaneye gidiyordum. Liseye geçtiğimiz yaz da dayanamamış ölmüştü, uzun süre etkisinden çıkamadım hala da hatırlarım arada sırada ama elden ne gelir ki giden gitmişti zaten. Neyse bu güzel gecede üzülmeyelim Aren senin anlatacak daha güzel bir şeyin vardır senden dinleyelim. "

İster istemez üzülüyordu insan sevdiği kişi gidince. Akay ne düşündüğümü anlamış gibi iyice bana yaklaştı ve başını omzuma koydu, bende başımı başına yasladım. Aren'in içine çektiği derin nefesi duyunca ona odaklandım.

" Eheh benim öyle anlatacak büyük bir şey gelmedi başıma. Aaa bak hatırladım. Bir kızla sevgili olmuştum onuncu sınıfta, kız da en yakın kız arkadaşı dışında kimseyle öyle çok muhabbet etmezdi. Herşey güllük gülistanlık mutlu mutlu yaşarken aldatıldığımı öğrendim. İşin komik tarafı ise kız lezbiyenmiş ve en yakın kız arkadaşıyla aldattı beni. Aklıma geldikçe gülüyorum hala. Neyse çok konuştum galiba Arel'i seçiyorum, hadi twin şaşırt beni! "

Arel gülerek başını iki yana salladı, biraz düşündü ama bir şey bulamamış gibi bize baktı.

" Aklıma bir şey gelmiyor. Siz sorun ben cevaplayayım olur mu? "

Kafamı salladım  ve ne soracağımı düşündüm. Aklıma bir şey gelmeyince tekrar bir klişeye başvurdum.

"Şuan ki sevdiğin kişinin adı?"

Aşırı klişeydi ama aklıma bir şey gelmemişti, hem belki Beris'ten hoşlanıp hoşlanmadığını da öğrenmiş olurdum. Başta kem küm etse de kaçışı olmayacağını anlayıp başını yere eğdi.

" Serdar, Serdar'ı seviyorum."

"Hassiktir!"

_______________________________

Ehehe ben geldim.

Bugün ikinci bölümdü bu kıymetimi bilin hdjejejekke

Haydi sağlıcakla kalın...

Appleandbananatime

KULAKLIK (BOYXBOY) TEXTING Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin